Νέα μοντέλα

11 Jul, 2023 Ώρα 14:04

MG4 XPower με 435 ίππους, ένα “προσιτό” ηλεκτρικό hot hatch

Thumbnail

Η MG βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης, καθώς η κινέζικη μητρική εταιρία -SAIC- επενδύει πολλά στην μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση. Κύριο χαρακτηριστικό των μοντέλων της MG είναι το value-for-money, με το αμιγώς ηλεκτρικό MG4 να ξεκινά από τις 27.000 λίρες (31.700 ευρώ) στην Αγγλία, όντας μία προσιτή και ποιοτική πρόταση.

Close

 

 

Θέλοντας να εμπλουτίσει τη γκάμα του μοντέλου, η MG παρουσιάζει τώρα την hot έκδοση του ηλεκτρικό hatchback, την οποία ονομάζει MG4 XPower. Το δημόσιο ντεμπούτο του θα γίνει στις 13 Ιουλίου στο Goodwood Festival of Speed, με τη βρετανική να έχει ανοίξει ήδη το βιβλίο παραγγελιών στην αγορά της Αγγλίας, με τιμή από 36.500 λίρες (42.750 ευρώ).

 

Close

 

Ξεκινώντας από το κινητήριο σύνολο, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας ανά άξονα) με συνδυαστική απόδοση 435 ίππους και 600 Nm ροπής, όντας το πιο δυνατό μοντέλο που έχει φορέσει το σήμα της MG. Ο εμπρός κινητήρας αποδίδει 207 ίππους και ο πίσω 218 ίππους. Για τα 0-100 χλμ/ώρα, η κορυφαία έκδοση του MG4 χρειάζεται 3,8 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 200 χλμ/ώρα, με την αυτονομία να ανακοινώνεται στα 385 χλμ.

 

 

Συνεχίζοντας, υπάρχουν αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, όντας 25% πιο σκληρή, νέες παχύτερες αντιστρεπτικές, με το σύστημα διεύθυνσης να γίνεται πιο άμεσο και με μεγαλύτερη πληροφόρηση. Επιπλέον, το “Dynamic Cornering Control System” είναι ένα σύστημα ειδικά εξελιγμένο για την XPower έκδοση, και δρα εν είδει ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, με torque vectoring λειτουργία.

Κλείνοντας, το MG4 XPower ξεχωρίζει από τις νέες ζάντες 18 ιντσών, τις πορτοκαλί δαγκάνες του συστήματος πέδησης, την μαύρη οροφή και το πράσινο Racing Green χρώμα, που διατίθεται αποκλειστικά στην XPower έκδοση. Στο εσωτερικό, υπάρχουν Alcantara επενδύσεις, σπορ καθίσματα και μεταλλικά πεντάλ.

14 May, 2024 Ώρα 15:41

Νέο Lexus UX 300h: Νέα έκδοση στη γκάμα του best seller της Lexus

Thumbnail

Το Lexus UX είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της μάρκας στην Ευρώπη και το Ιαπωνικό εργοστάσιο θέλει να ενισχύσει ακόμα περισσότερο αυτή την επιτυχία. Παρουσιάζει την έκδοση UX 300h με σημαντικές αναβαθμίσεις στον κινητήρα και περισσότερες δυναμικές ικανότητες στο δρόμο. Ένα όχημα που έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί για να συνδυάζει την αίσθηση ασφάλειας και την πρακτική ευελιξία ενός crossover με τα χαρακτηριστικά οδήγησης ενός hatchback. Το UX είναι διαθέσιμο υβριδικό και με αμιγώς ηλεκτρικό, ως εκ τούτου διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια στρατηγική της μάρκας.

Close

 

 

Το νέο UX 300h αντικαθιστά την έκδοση UX 250h προσφέροντας σωρεία βελτιώσεων στον υποψήφιο αγοραστή. Πιο συγκεκριμένα, αποδίδει 199 ίππους, δηλαδή μια αύξηση της τάξης του 8% έναντι των 184 ίππων του UX 250h. Αυτή η αύξηση είναι εφικτή χάρη στο υβριδικό σύστημα πέμπτης γενιάς που αντικαθιστά την προηγούμενη μπαταρία 180 κυψελών (216-volt) με μια αποδοτικότερη, 60-κυψελών (222-volt) μπαταρία λιθίου-ιόντων. Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση στα εκατό χιλιόμετρα από στάση μειώνεται από 8,5 σε 8,1 δευτερόλεπτα ενώ στο μοντέλο με τετρακίνηση από 8,7 σε 7,9 δευτερόλεπτα. Επίσης, έχει βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμου, χάρη στον πιο αποδοτικό κινητήρα αλλά και τη μείωση του βάρους. Η κατανάλωση για το νέο UX 300h φτάνει τα 5,0 – 5,2 l/100km (WLTP) και σε 5,3 – 5,7 l/100km για το τετρακίνητο μοντέλο.

 

Close

 

Όπως και στο UX 250h, το UX 300h τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Όμως, ο πίσω ηλεκτρικός κινητήρας του τετρακίνητου μοντέλου είναι κατά 5,6 φορές πιο ισχυρός από τον προκάτοχό του αποδίδοντας 41 ίππους. Κάτι που ενισχύει την απόκριση στο γκάζι καθιστώντας το αυτοκίνητο ακόμα πιο ευχάριστο στην οδήγηση.

Το νέο UX 300h προσφέρει ένα πλήρως ψηφιακό εσωτερικό με τη νέα οθόνη των 12.3 ιντσών του ταμπλό να είναι τώρα προαιρετικά διαθέσιμη. Αναβαθμισμένη είναι και η οθόνη αφής πολυμέσων 8 ιντσών. Παράλληλα, ο αγοραστής του UX έχει στη διάθεση του περισσότερους χρωματισμούς στο εσωτερικό και καθίσματα από ύφασμα ή συνθετικό δέρμα, καθώς και με συνθετικό δέρμα για το θερμαινόμενο τιμόνι και τον μοχλό ταχυτήτων. 

 

 

Η παλέτα συστημάτων υποστήριξης οδηγού Lexus Safety System+ 2.5 έχει αντικατασταθεί από τη νεότερη 3.0. Αυτή περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα All-Speed Dynamic Radar Cruise Control, Lane Tracing Assist, Pre-Collision System with Pedestrian Detection, Road Sign Assist, Proactive Driving Assist και Lane Departure Alert με Steering Assist.

Το τιμόνι έχει αναβαθμιστεί ενσωματώνοντας μια κάμερα Επιτήρησης Οδηγού. Αυτή ελέγχει την εγρήγορση του οδηγού και αναγνωρίζει αν έχει χάσει τη συγκέντρωσή του λόγω κόπωσης ή αδιαθεσίας. Εάν ο οδηγός αποτύχει να ανταποκριθεί στις ειδοποιήσεις, η κάμερα ενεργοποιεί το Έκτακτο Σταμάτημα Οδηγού, φέρνοντας το όχημα σε ελεγχόμενη στάση ενεργοποιώντας τα φώτα κινδύνου. Το αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης έχει τελειοποιηθεί και το άνοιγμα μιας πόρτας μπορεί να εμποδιστεί για ασφάλεια εάν εντοπιστεί όχημα που πλησιάζει από πίσω.