Τη νέα Vanquish παρουσίασε η Aston Martin, με το αυτοκίνητο να παίρνει κίνηση από έναν V12 5,2-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 835 ίππων με 1.000 Nm ροπής. Συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 345 χλμ/ώρα.
Το αυτοκίνητο διαθέτει αλουμινένιο πλαίσιο, ανάρτηση με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω με αμορτισέρ Bilstein DTX, με το μεταξόνιο να έχει μεγαλώσει κατά 8 εκατοστά συγκριτικά με την DBS. Έχει παχύτερες αντιστρεπτικές, ζάντες 21″, σύστημα διεύθυνσης με νέες ρυθμίσεις, νέο ESP και φρένα με δίσκους 410 χλστ. μπροστά και 360 χλστ. πίσω.
Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25″, οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,25″, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και ηχοσύστημα Bowers & Wilkins με 15 ηχεία.
Η παραγωγή της νέας Aston Martin Vanquish θα ξεκινήσει αργότερα μέσα στο έτος και θα περιορίζεται σε λιγότερες από 1.000 μονάδες ετησίως, σε μια προσπάθεια της βρετανικής εταιρίας να διατηρήσει την αποκλειστικότητά της.
Αυτό είναι το νέο Honda Prelude
Η Honda ανακοίνωσε την επιστροφή του εμβληματικού Prelude ως υβριδικό ηλεκτρικό σπορ κουπέ, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη στις αρχές του 2026.
Η έκτη γενιά του Prelude θα παρουσιάσει την καινοτόμο τεχνολογία Honda S+ Shift, σχεδιασμένη να προσομοιώνει τον ήχο και την αίσθηση των γρήγορων αλλαγών ταχυτήτων, ενισχύοντας την συναρπαστική οδηγική εμπειρία που καθόρισε την κληρονομιά του Prelude.
Ένα ειδικό κουμπί στην κονσόλα ενεργοποιεί αυτή τη λειτουργία, που έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει την εμπλοκή του οδηγού με ακριβή έλεγχο των στροφών του κινητήρα και πιο ανόθευτη οδηγική εμπειρία.
Βασισμένο στην ευέλικτη πλατφόρμα που μοιράζεται με τα Civic, CR-V και ZR-V, το Prelude αναμένεται να διαθέτει ένα πιο στιβαρό πλαίσιο, που συμπληρώνει ιδανικά τον σπορ χαρακτήρα του.
Αυτό το σύστημα συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες, εκ των οποίων ο ένας κινεί απευθείας τους εμπρός τροχούς.
Το Prelude, που πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από 46 χρόνια, αποτέλεσε βιτρίνα της τεχνολογίας αιχμής της Honda, με πέντε γενιές να παράγονται μέχρι το 2000.
Το νέο μοντέλο βασίζεται σε αυτή την κληρονομιά, προσφέροντας ένα εκλεπτυσμένο μείγμα στυλ, επιδόσεων και αποδοτικότητας που τροφοδοτείται από ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης.
Ο Hans de Jaeger, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe, τόνισε τη διαρκή επίδραση του Prelude στη γκάμα της Honda, περιγράφοντας την τελευταία έκδοση ως μια αρμονία υβριδικών επιδόσεων και δυναμικής τεχνολογίας οδήγησης.
Η ανακοίνωση αυτή σηματοδοτεί επίσης την 25ετή δέσμευση της Honda στην υβριδική καινοτομία, η οποία χρονολογείται από το λανσάρισμα του Insight το 1999, του πρώτου υβριδικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη.