Η νέα Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE είναι μια πραγματική επανάσταση στην 55χρονη ιστορία της AMG. Με τεχνογνωσία που προέρχεται κατευθείαν από τη Formula 1™, διαθέτει τεχνολογίες αιχμής από τις πίστες στο δρόμο. Ένας ηλεκτροκινητήρας δύο ταχυτήτων τοποθετημένος στον πίσω άξονα υποστηρίζει τον turbo κινητήρα 2,0 λίτρων που είναι τοποθετημένος κατά μήκος μπροστά και αποτελεί τον πιο ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα παραγωγής στον κόσμο. Η παροχή ισχύος και η συσσώρευση ροπής ανταποκρίνονται χωρίς καθυστέρηση. Όπως και στη Formula 1, η ηλεκτρική υποστήριξη του υπερσυμπιεστή (turbo) μηδενίζει τον χρόνο που χρειάζεται για να ανεβάσει την απαιτούμενη πίεση, ενώ ταυτόχρονα η ηλεκτρική κίνηση παρέχει άμεση απόκριση. Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και η μπαταρία υψηλών επιδόσεων με 400 βολτ είναι αποκλειστικές εξελίξεις στην AMG και υπογραμμίζουν την υψηλών προδιαγραφών μηχανική ικανότητα των προγραμματιστών στο Affalterbach.

Ακριβώς όπως και στη Formula 1™, η μπαταρία είναι ειδικά σχεδιασμένη για γρήγορη απόδοση ισχύος και διαθέτει αντλία με πρωτοποριακή άμεση ψύξη των κυψελών. Η συνδυασμένη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 680 ίππους, ενώ η συνδυασμένη μέγιστη ροπή συστήματος είναι 1020 Nm. Τόσο η έκδοση saloon όσο και η estate επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική τους αγγίζει τα 280 km/h (Estate 270 km/h) με το προαιρετικό AMG Driver's Package) με ηλεκτρονικό περιορισμό.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας, 2 λίτρων, της νέας C 63 S είναι ο πιο δυνατός κινητήρας τέτοιου μεγέθους με απόδοση 476 ίππων και 545 Nm ροπής. Αριθμούς που δεν βρίσκει κάποιος σε άλλο κινητήρα παραγωγής στον κόσμο σε αυτή την κατηγορία.

Άλλα χαρακτηριστικά της νέας σειράς, η οποία λανσάρεται ταυτόχρονα ως saloon και ως estate είναι το πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ (για πρώτη φορά σε ένα C 63) που χρησιμοποιείται για τη μεταφορά της ισχύος κίνησης στο δρόμο και περιλαμβάνει λειτουργία Drift για ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση. Σε αυτό προστίθεται το ενεργό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα στον βασικό εξοπλισμό, ένα άλλο μοναδικό χαρακτηριστικό σε αυτή την κατηγορία.

Στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα AMG νέας γενιάς προσθέτουν στην εκλεπτυσμένη εμφάνιση του μοντέλου. Υπάρχουν επίσης πολλές μεμονωμένες επιλογές διαθέσιμες για την εξατομίκευση του εσωτερικού. Τα αποκλειστικά χρώματα και οι διάφορες δερμάτινες επενδύσεις napa με ανάγλυφο έμβλημα AMG στα μπροστινά προσκέφαλα δίνουν έμφαση είτε στη σπορ είτε στην πολυτελή πλευρά του C 63 S. Μπροστά, το σύστημα infotainment MBUX περιλαμβάνει διάφορες οθόνες και λειτουργίες ειδικά για συστήματα AMG και του υβριδικού συστήματος του αυτοκινήτου.
Η βασική ανάρτηση AMG RIDE CONTROL με χαλύβδινο ελατήριο, με σύστημα προσαρμοζόμενης απόσβεσης, συνδυάζει την έντονη σπορ δυναμική οδική συμπεριφορά με την άνεση σε μεγάλες αποστάσεις που αποτελεί χαρακτηριστικό της μάρκας.

Volkswagen ID. Cross Concept
Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.
Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.
Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.
Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.
