Νέα μοντέλα

21 Apr, 2023 Ώρα 15:28

Νέα Porsche Cayenne με super ψηφιακό εσωτερικό αλλά και νέο V8 κινητήρα

Thumbnail

Μετά από μια εκτεταμένη καμπάνια από teaser φωτογραφίες, οι ανανεωμένες Porsche Cayenne και Cayenne Coupe είναι επιτέλους εδώ. Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν φρεσκαρισμένο εξωτερικό, ανασχεδιασμένο ταμπλό και νέα συστήματα μετάδοσης κίνησης.

Close

 

 

Η ανανεωμένη Cayenne διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τη γνώριμη εμφάνιση, αλλά πλέον οι προβολείς LED Matrix Design είναι στάνταρ και έχουν ελαφρώς πιο έντονο σχήμα από πριν. Η εταιρεία εγκαθιστά επίσης ένα νέο καπό και αναδιαμορφώνει τα φτερό, ενώ στο πίσω μέρος, τα νέα  φώτα έχουν ομοιόμορφο ύψος.  Τέλος, όσον αφορά το εξωτερικό υπάρχουν τρία νέα χρώματα: Algarve Blue Metallic, Montego Blue Metallic και Arctic Grey. 

 

Close

 

Η νέα καμπίνα διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6 ιντσών με κυρτή οθόνη, έναντι της τρέχουσας διάταξης με αναλογικό στροφόμετρο στο κέντρο. Μάλιστα ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε επτά λειτουργίες προβολής, μεταξύ των οποίων υπάρχει και μία με το παραδοσιακό σχέδιο πέντε κύκλων της Porsche.

Μια ορθογώνια οθόνη 12,3 ιντσών δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, η οποία υποστηρίζει φωνητικές εντολές Siri, διαθέτει πλοήγηση στο διαδίκτυο, ενώ όσο το όχημα δεν κινείται, μπορεί να προβάλει ταινίες. Κάτω από τη μεγάλη οθόνη, υπάρχει ένας νέος πίνακας ελέγχου για το σύστημα κλιματισμού που λειτουργεί μέσω κουμπιών αφής, έχοντας όμως και ορισμένους φυσικούς διακόπτες.

Λόγω της νέας διάταξης, ο επιλογέας ταχυτήτων δεν είναι πλέον στη γνωστή θέση, αντιθέτως τον μετέφεραν σε μια μικρή προεξοχή στα δεξιά του τιμονιού, μεταξύ του ταμπλό οργάνων και της οθόνης infotainment. Το επανασχεδιασμένο τιμόνι παίρνει την εμφάνισή του από την τρέχουσα 911, ενώ υπάρχουν χειριστήρια πολλαπλών λειτουργιών στις οριζόντιες ακτίνες, από τα οποία γίνεται εναλλαγή της διάταξης του πίνακα οργάνων.

 

Close

 

Μια προαιρετική οθόνη 10,9 ιντσών είναι διαθέσιμη στην πλευρά του συνοδηγού η οποία παρέχει έλεγχο του συστήματος πλοήγησης και των μέσων. Η οθόνη μπορεί επίσης να μεταδίδει βίντεο ενώ η Cayenne είναι εν κινήσει όσο ένα φίλτρο αποτρέπει την απόσπαση της προσοχής του οδηγού.

 

 

Η βασική έκδοση Cayenne συνεχίζει να διατίθεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 3,0 λίτρων. Η απόδοση είναι τώρα 353 ίπποι και 466 Nm ροπής. Ακολουθεί η Cayenne E-Hybrid που χρησιμοποιεί επίσης τον υπερτροφοδοτούμενο V6 και αποκτά έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα με το αποτέλεσμα να είναι μια συνολική απόδοση 469 ίππων. Η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξάνεται στις 25,9 κιλοβατώρες, έναντι 17,9 kWh σήμερα. Δεν υπάρχουν ακόμη διαθέσιμες εκτιμήσεις για την αυτονομία. Επιπλέον, ένας νέος φορτιστής εναλλασσόμενου ρεύματος 11 κιλοβάτ επιτρέπει τη σύνδεση στο σπίτι για επαναφόρτιση σε λιγότερο από δυόμισι ώρες.

Η Cayenne S διαθέτει τώρα έναν V8 κινητήρα 4,0 λίτρων twin-turbo, αντί για τον προηγούμενο κινητήρα V6. Ο οκτακύλινδρος κινητήρας αποδίδει 474 ίππους και 599Nm ροπής,  για μια βελτίωση 37 ίππων σε σχέση με τον εξακύλινδρο. Με αυτό το μοτέρ, τόσο το βασικό μοντέλο όσο και η Coupe μπορούν να φτάσουν τα 100χλμ./ώρα ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono.

 

 

Τέλος, η κορυφαία έκδοση Cayenne Coupe Turbo GT διαθέτει 659 ίππους από τον V8 4,0 λίτρων twin-turbo - μια αύξηση 21 ίππων σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αυτή η έκδοση πιάνει τα 100 km/h σε 3,1 δευτερόλεπτα έχοντας ως στάνταρ χαρακτηριστικά επιδόσεων, όπως σύστημα τετραδιεύθυνσης, αερανάρτηση, κεραμικά φρένα σύνθετων υλικών και εξατμίσεις τιτανίου.

30 Jun, 2025 Ώρα 12:13

Citroën e‑C3: Το ηλεκτρικό που φέρνει επανάσταση στην καθημερινή μετακίνηση

Thumbnail

Η Citroën παρουσιάζει την τέταρτη γενιά του best-seller C3, φέρνοντας τώρα την εμπειρία της ηλεκτρικής οδήγησης στην compact κατηγορία. Το Citroën e‑C3 συνδυάζει τις SUV σχεδιαστικές επιρροές με εξαιρετική άνεση, προσιτή τιμή και πρακτικότητα, ιδανικό για αστικά και υπεραστικά ταξίδια. Το μοντέλο αναμένεται στους εκθεσιακούς χώρους της CiC Automasters στις αρχές Ιουλίου με την εταιρεία να δέχεται ήδη προ παραγγελίες.

Close

 

 

Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του C3, το νέο μοντέλο στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση διαθέτει μεγαλύτερο εσωτερικό χάρη στη ψηλότερη οροφή κατά 100 mm, με συνολικό ύψος ~1,57 m. Ξεχωρίζει από τις καθαρές SUV γραμμές με compact διαστάσεις (μήκος 4 μέτρα, πλάτος 1,75 μέτρα και ύψος 1,57 μέτρα) και απόσταση από το έδαφος στα 16,3 εκ.

Η συνολική εικόνα αποκτά ακόμα περισσότερο δυναμισμό χάρη στα “off‑road” σχεδιαστικά στοιχεία όπως skid plates και τροχούς μεγάλου μεγέθους. Παράλληλα, τα ειδικού σχεδιασμού άνετα καθίσματα και η ανάρτηση παρέχουν εξαιρετική άνεση ακόμη και σε ανώμαλα οδοστρώματα για τους πέντε επιβάτες του εσωτερικού ενώ πλέον ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 315 λίτρα. Αριθμός που μεγαλώνει αισθητά με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Close

 

 

Το e‑C3 βασίζεται στην πλατφόρμα «Smart Car» της Stellantis και ενσωματώνει μονάδα μπαταρίας LFP χωρητικότητας 44 kWh απόδοσης 113 ίππων και 220 Nm ροπής. Φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 11 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να είναι περιορισμένη στα 135 χλμ/ώρα . Με τον ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα προσφέρει 

Συνδυασμένη αυτονομία στα 326 χλμ. και 459 σε αστική μετακίνηση με πλήρη φόρτιση. Η φόρτιση από το 20% έως το 80% να διαρκεί 2 ώρες και 50 λεπτά σε wallbox 11 kW, ενώ σε έναν ταχυφορτιστή 100 kW θα χρειαστεί μόλις 26 λεπτά.

 

 

Το εσωτερικό διατηρεί τη σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της Γαλλικής μάρκας ενώ ξεχωρίζουν τα Advanced Comfort καθίσματα που προσφέρουν χαρακτηριστική άνεση για τέσσερις ενήλικες με τις αποσκευές τους. Παράλληλα, η εργονομία βρίσκεται σε ψηλά επίπεδα με πληθώρα θηκών και χώρων φύλαξης μικροαντικειμένων. Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, το νέο Citroen e-C3 διαθέτει 10″ οθόνη με CarPlay/Android Auto, εφαρμογή MyCitroën, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει δύο αερόσακους, ABS, υποβοήθηση λωρίδας, αναγνώριση σημάτων.

Το Citroën e‑C3 αναδεικνύεται σε ισχυρό σημείο αναφοράς για όσους θέλουν μικρό, άνετο και οικονομικό EV χωρίς περιττές πολυτέλειες αλλά με διάχυτη τη Γαλλική φινέτσα. Ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον, προσφέρει επαρκή αυτονομία, ικανοποιητική φόρτιση