H Audi μας προσφέρει διπλή δόση από RS στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Το πρώτο είναι το νεό RS6 Avant το οποίο πραγματικά λατρέψαμε αλλα τα μάτια μας κόλλησαν στο δεύτερο. Το νέο RS7 Sportback το οποίο μοιράζεται την ίδια μηχανική βάση!

Το μεγάλο 4θυρο κουπέ του Ingolstadt κρύβει λοιπόν κάτω από το καπό τον οικείο πια διτούρμπινο V8 4.0 TFSI των 600 PS, ένα μοτέρ ελαφρά υβριδικό, καθώς διαθέτει 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα. Η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 800 Nm από τις 2.050 rpm.
Με αυτά και με αυτά, το μεγάλο Audi χρειάζεται 3,6” για το σπριντ των 0-100 km/h, ενώ η ανώτατη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά κατά τα γερμανικά ειωθότα στα 250 km/h. Ο πολιτικώς ορθός κόφτης μπορεί όμως να ανέβει στα 280 ή στα 305 km/h με μια επίσκεψη με το αζημίωτο στη λίστα των έξτρα!

Ο κινητήρας V8 συνδυάζεται με ένα κιβώτιο tiptronic οκτώ ταχυτήτων και ένα νέο σύστημα Launch Control. Υπάρχει φυσικά η μόνιμη τετρακίνηση quattro, η οποία υπό κανονικές συνθήκες περνά το 60% της ροπής στους πίσω τροχούς. Σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης, μέχρι και το 70% της ροπής μπορεί να μεταδοθεί εμπρός και μέχρι το 85% πίσω.

Ένα διαφορικό που φροντίζει για τη κατανομή της ροπής ανάμεσα στους πίσω τροχούς είναι επίσης διαθέσιμο αλλά ως προαιρετικό. Όπως και η τετραδιεύθυνση. Αντίθετα, η αερανάρτηση είναι στάνταρ.

Όσον αφορά την εμφάνιση, το RS7 μοιράζεται επίσης τα διάφορα στοιχεία του με το RS6. Η φάτσα του λοιπόν είναι πανομοιότυπη, με τη μάσκα χωρίς εμφανή μπορντούρα. Τα φτερά φούσκωσαν, ενώ το αυτοκίνητο κέρδισε επίσης τέσσερις (!) πόντους σε πλάτος. Στο πίσω μέρος, ο διαχύτης ενσωματώνει τις δύο οβάλ μπούκες της εξάτμισης, ενώ η πτέρυγα αναπτύσσεται από τα 120 km/h.

Στο εσωτερικό, η εξατομίκευση είναι πιο διακριτική. Υπάρχουν στάνταρ σπορ καθίσματα ντυμένα με δέρμα Nappa με διαμαντέ μοτίβο και ανάγλυφο διακριτικό «RS». Το τιμόνι φιλοξενεί ένα κουμπί λειτουργίας «RS Mode», το οποίο δίνει πρόσβαση και στους δύο τύπους των επιμέρους ρυθμίσεων που προσφέρονται στο Audi Drive Select. Προαιρετικά, το τιμόνι και τα μαξιλάρια για τα πόδια καλύπτονται με Alcantara.
Πηγή: Drive.gr

Volkswagen ID. Cross Concept
Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.
Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.
Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.
Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.
