Νέα μοντέλα

07 Sep, 2019 Ώρα 16:25

Παγκόσμια πρεμιέρα για το ηλεκτρικό ID.3 της Volkswagen

Thumbnail

Αντιπροσωπεύοντας την νέα προσέγγιση της Volkswagen στην ηλεκτρική εποχή, το ID.3 κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA) την ερχόμενη βδομάδα. Πρόκειται για ένα επαναστατικό μοντέλο με πρωτοποριακό σχεδιασμό, μεγάλη εμβέλεια χρήσης, δυναμική οδήγηση και ευρύχωρο εσωτερικό.

Close

Η ηλεκτροκίνηση θα είναι το βασικό θέμα στο εκθεσιακό περίπτερο της Volkswagen στο φετινό γερμανικό σαλόνι καθώς, εκτός από το ID.3, θα παρουσιαστούν και άλλες προτάσεις στην οικογένεια ID της VW. Προτάσεις που θα ακολουθήσουν το ID.3 στις γραμμές παραγωγής πολύ σύντομα. Το ID.3 ακολουθεί το Beetle και το Golf για να αποτελέσει ένα νέο κεφάλαιο στρατηγικής σημασίας στην ιστορία της Volkswagen. 

 

Close

 

Όπως όλα τα άλλα ID, το μοντέλο ID.3 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της VW (MEB) η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για ηλεκτρική χρήση, εξασφαλίζοντας το μέγιστο δυνατό εσωτερικό χώρο του οχήματος. Το μοντέλο αναμένεται να διαθέτει τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταριών στην Ευρώπη. Μια μεγάλη μπαταρία (82 kWh), μια μεσαίου μεγέθους μπαταρία (62 kWh) και μια μικρή μπαταρία (48 kWh) που μπορούν να παρέχουν διαφορετική αυτονομία ανάλογα με την επιλογή. Χάρη στην άριστη χωρητικότητα φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί για ταξίδι 290 χιλιομέτρων σε μόλις 30 λεπτά (με φόρτιση 100 kW). Ένα άλλο χαρακτηριστικό όσον αφορά το πρώτο ηλεκτρικό όχημα του Ομίλου VW είναι το γεγονός ότι το ID.3 θα παράγει μηδέν ρύπους σε σχέση με τη διάρκεια ζωής του, αν οι αγοραστές φορτίζουν το όχημα χρησιμοποιώντας ανανεώσιμη ενέργεια. Όπως είναι ήδη γνωστό το ID.3 θα διαθέτει κίνηση τους πίσω τροχούς.

Close

Η παραγωγή του ID.3 πρόκειται να αρχίσει, όπως είχε προγραμματιστεί, στα τέλη του 2019 με τα πρώτα οχήματα να παραδίδονται στα μέσα του 2020. Λίγο πριν την πρώτη επίσημη παγκόσμια του παρουσίαση, η Volkswagen έχει ήδη λάβει περισσότερες από 30.000 παραγγελίες. Οι περισσότεροι πελάτες που το έχουν παραγγείλει, προέρχονται από Γερμανία, Νορβηγία, Ολλανδία, Σουηδία και το Ηνωμένο Βασίλειο ενώ περισσότεροι από 100.000 λάτρεις του ID. έχουν εγγραφεί στο ενημερωτικό δελτίο το οποίο χρησιμοποιεί τακτικά η Volkswagen για να παρουσιάζει πληροφορίες σχετικά με την ηλεκτρική οικογένεια ID. 

 

11 Oct, 2024 Ώρα 11:48

Νέο ΜΙΝΙ Cooper Cabrio: Βενζινοκίνητο και με την κορυφαία OLED οθόνη

Thumbnail

Μετά από μια πραγματική έκρηξη πωλήσεων τη δεκαετία του 2000, τα κάμπριο αυτοκίνητα ολοένα και λιγοστεύουν. Πλέον εάν θέλετε να οδηγήσετε ένα αυτοκίνητο με ανοιχτή οροφή, πρέπει να βάλετε βαθιά το χέρι στην τσέπη καθώς οι περισσότερες επιλογές είναι στην premium κατηγορία. Έτσι, είναι ακόμα πιο ευχάριστο το γεγονός ότι η MINI επιμένει και προσφέρει μία ιδιαίτερα αξιόλογη κάμπριο επιλογή. Ιδού το νέο MINI Cooper convertible.

Close

Το MINI Cabrio αποκτά νέο πρόσωπο με ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πιο κομψά γραφικά LED και νέες επιλογές ζαντών αλουμινίου.

 

Close

 

Η μαλακή οροφή μπορεί να αναδιπλωθεί είτε μερικώς (όπως μια ηλιοροφή) είτε πλήρως σε μόλις 18 δευτερόλεπτα, ακόμη και σε ταχύτητες έως και 3χλμ./ώρα ενώ ζυγίζει 40 κιλά περισσότερο από το hatchback. Το πορτμπαγκάζ προσφέρει 215 λίτρα χώρου – 5 λίτρα περισσότερα από την έκδοση με τη σκληρή οροφή. Ωστόσο, με την οροφή κατεβασμένη, η χωρητικότητα συρρικνώνεται στα 160 λίτρα, περιορίζοντας τον αποθηκευτικό χώρο.

Close

 

 

Το εσωτερικό σηματοδοτεί τη μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, υιοθετώντας τη ρύθμιση υψηλής τεχνολογίας που συναντάμε στην υπόλοιπη γκάμα της MINI. Κεντρικό σημείο είναι η κυκλική οθόνη αφής 9,4 ιντσών OLED infotainment, με μια οθόνη head-up να αναπληρώνει την έλλειψη πίνακα οργάνων.

Η καμπίνα διαθέτει ταπετσαρία από πλεκτό υλικό σε συνδυασμό με δίχρωμο ύφασμα από ανακυκλωμένο πολυεστέρα, ενώ η έκδοση JCW αποκτά μαύρο συνθετικό δέρμα με κόκκινες ραφές. Για τη βελτιστοποίηση της ροής του αέρα στο Cabrio, η Mini έχει προσθέσει έναν ανεμοθώρακα μεταξύ των εμπρός και πίσω καθισμάτων.

 

 

Το νέο μοντέλο προσφέρεται σε δύο επιλογές τετρακύλινδρων κινητήριων συνόλων 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση. Το Cooper C Cabrio αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm (ροπής, ενώ το Cooper S Cabrio ανεβάζει την απόδοση στους 204 ίππους και 300 Nm ροπής.

Και στα δύο μοντέλα, η ισχύς στέλνεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη – δεν υπάρχει χειροκίνητη επιλογή. Οι επιδόσεις είναι ελαφρώς πιο αργές σε σύγκριση με το hatchback, με το Cooper S Cabrio να ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 σε 6,9 δευτερόλεπτα, 0,3 δευτερόλεπτα πιο αργά από το Cooper S hatchback.

 

 

Το ανανεωμένο MINI Cabrio θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Οξφόρδης στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, ο οποίος κατασκευαζόταν στην Ολλανδία. Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές Ιανουαρίου του 2025. Για όσους επιθυμούν περισσότερες επιδόσεις, η MINI επιβεβαίωσε ότι μια έκδοση JCW του Cabrio θα έρθει σύντομα, μαζί με το επερχόμενο hatchback.