Video

16 May, 2019 Ώρα 14:30

Ατύχημα του Alonso στις δοκιμές του Indy 500

Thumbnail

Όλοι προέβλεπαν πως η δεύτερη προσπάθεια του Fernando Alonso να κερδίσει το Indy 500 θα ήταν πιο δύσκολη από την πρώτη. Και δυστυχώς οι προβλέψεις δείχνουν να επιβεβαιώνονται.

Close

Ο Ισπανός, που ως γνωστόν κυνηγάει τη νίκη στον θρυλικό αμερικανικό αγώνα για να συμπληρώσει το λεγόμενο Τριπλό Στέμμα –GP Μονακό, 24 Ώρες του Le Mans, Indy 500– έχασε τον έλεγχο της McLaren Dallara-Chevrolet στη Στροφή 3, ακούμπησε τον εξωτερικό τοίχο, αποστρακίστηκε, χτύπησε στον εσωτερικό, διέσχισε ξανά την πίστα και κατέληξε πάλι στον εξωτερικό τοίχο.

Οι δοκιμές διακόπηκαν και ο Alonso διακομίστηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας όπου διαπιστώθηκε πως ήταν καλά στην υγεία του.

Close

 

24 Apr, 2024 Ώρα 08:34

Ένα πλύσιμο σκέτη απόλαυση (βίντεο)

Thumbnail

Πόσο καιρό έχετε αφήσει το αυτοκίνητο σας χωρίς ένα καλό εξωτερικό και εσωτερικό πλύσιμο; Στο σημερινό βίντεο έχουμε ίσως το νικητή για το μεγαλύτερο διάστημα που έχει να πλυθεί ένα Ι.Χ. καθώς η συγκεκριμένη C3 Corvette του 1978 που βλέπετε στη φωτογραφία, αφού οδηγήθηκε για περίπου 2.573χλμ. μετά έμεινε ακίνητη να σαπίζει για 45 χρόνια. Ευτυχώς σε κλειστό γκαράζ με κλειστά παράθυρα.

Close

Ήρθε η ώρα να λάβει την αγάπη που της αξίζει.

Το συνεργείο από το κανάλι WD Detailing στο YouTube, αφού κατάφερε να ανοίξει την γκαραζόπορτα, βρήκε το εγκαταλελειμμένο κλασικό αυτό μοντέλο και το μετέφερε στον ειδικό χώρο καθαρισμού.

Close

Ενώ η περισσότερη βρωμιά βγαίνει με λίγο σαπούνι και ένα πιεστικό, οι προφυλακτήρες είναι πιο δύσκολο να καθαριστούν. Οι φίλοι της Corvette θα γνωρίζουν ότι αυτά τα κομμάτια κατασκευάστηκαν από πλαστικό και όχι από μέταλλο ή fiberglass, και οι άνθρωποι της WD Detailing υποψιάζονται ότι απορρόφησαν περισσότερη βρωμιά από την εναλλαγή θερμότητας από ό,τι τα υπόλοιπα πάνελ. Τίποτα που δεν μπορεί όμως να διορθωθεί με μια σκληρή βούρτσα και τα ανάλογα χημικά.

 

Close

 

Όποιος έβαλε αυτή την Corvette στην αποθήκη, αποφάσισε έξυπνα να κρατήσει τις πόρτες και τα παράθυρα κλειστά, σφραγίζοντας την καμπίνα από τον εξωτερικό αέρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα φωτεινό κόκκινο δερμάτινο εσωτερικό που μοιάζει σχεδόν σαν καινούργιο. Αυτό δεν εμπόδισε τα ποντίκια να μπουν στο εσωτερικό, να φτιάξουν φωλιές και να αφήσουν περιττώματα στο πέρασμά τους. Μια σχολαστική ηλεκτρική σκούπα και ένα τρίψιμο ήταν το μόνο που χρειαζόταν η καμπίνα για να λάμψει όπως πριν από σχεδόν 50 χρόνια.