Ειδήσεις

22 May, 2019 Ώρα 21:56

Πόσα αυτοκίνητα παρέδωσε η Hyundai για το παγκόσμιο κύπελλο FIFA U-20;

Thumbnail

Η Hyundai Motor Company, παρέδωσε στόλο οχημάτων στη διεθνή ποδοσφαιρική ομοσπονδία για παίκτες ηλικίας κάτω των 20 ετών, διευκολύνοντας τις μεταφορές της διοργάνωσης.

Close

Συγκεκριμένα η κορεατική φίρμα παρέδωσε 112 οχήματα Santa Fe, Tucson, Kona, i40 Sedan και i40 Wagon, i20 και Genesis G80 στους εκπροσώπους της Διεθνούς Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου (FIFA) και της Πολωνικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου (PZPN) για χρήση κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης που θα πραγματοποιηθεί από αύριο 23 Μαΐου έως τις 15 Ιουνίου 2019.

_

Close

Τα οχήματα θα χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά στελεχών και οργανωτικού προσωπικού εντός και εκτός των έξι πόλεων της Πολωνίας που θα φιλοξενήσουν το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA U-20, το οποίο διεξάγεται κάθε δύο χρόνια και φέτος για πρώτη φορά σε κράτος της Κεντρικής Ευρώπης.

Στη διοργάνωση φέτος συμμετέχουν 24 εθνικές ομάδες: Πολωνία, Νότια Κορέα, Νέα Ζηλανδία, Ιαπωνία, Ταϊτή, Γαλλία, Ιταλία, Νορβηγία, Πορτογαλία, Ουκρανία, Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Ονδούρα, Ισημερινό, Ουρουγουάη, Νιγηρία, Μάλι, Αργεντινή και Νότια Αφρική.

Close

Η έναρξη και ο τελικός της διοργάνωσης θα διεξαχθεί στο στάδιο Lodz Widzew.

 

 

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.