Classic

07 Sep, 2017 Ώρα 13:29

H Jaguar "παντρεύει" το κλασικό με το σύγχρονο...

Thumbnail

Δεν είναι λίγοι αυτοί που αναπολούν το παρελθόν και το μυαλό τους πάει σε αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν στους δρόμους πριν από δεκαετίες. Κλασικά οχήματα με ιστορία που ακόμα και σήμερα τα βλέπουμε γύρω μας μιας και οι ιδιοκτήτες τους τα διατηρούν σε υπεράριστη κατάσταση.

Close

Με την τάση αυτή να υπάρχει, η Jaguar έδωσε στην δημοσιότητα ένα video με την θρυλική E-type θέλοντας να βάλει στην πρίζα τους νοσταλγούς τέτοιου είδους οχημάτων. Κυριολεκτικά και μεταφορικά...

0-100 σε 5.5 δευτερόλεπτα

Close

Ο λόγος για την E-type Zero που μπορεί να θυμίζει την κλασική E-type, στην πραγματικότητα όμως είναι η σύγχρονη E-type που εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα και διάφορα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα. Ένα "πάντρεμα" κλασικού με σύγχρονου που μπορείτε να απολαύσετε παρακάτω.

Να σημειώσουμε πως η E-type Zero έχει αυτονομία 270 χιλιόμετρα και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5.5 δευτερόλεπτα.

Close

 

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.