Classic

18 Jun, 2019 Ώρα 11:04

Cyprus Classic Car Touring Club: Μελένια Περιήγηση/Honey Tour

Thumbnail

Τα Μελισσοχώρια της Ορεινής Λάρνακας, ετοιμάζονται για τρίτη φορά να φιλοξενήσουν το φεστιβάλ Μελιού και Μελισσοκομίας ,στο γραφικό χωριό της Οδού, που κάθε χρόνο γίνεται καλύτερο και ομορφότερο, για να τιμήσει το Μέλι, την Μελισσοκομία και τους Μελισσοκόμους όλης της Κύπρου, σε μια γιορτή χαράς και διασκέδασης αφιερωμένη αποκλειστικά, στο Μέλι το θαυματουργό.

Close

Φέτος το Φεστιβάλ αγκαλιάζεται  από την Λέσχη Περιήγησης Κλασικού Αυτοκινήτου Κύπρου, που σε συνεργασία με τον Παγκύπριο Σύνδεσμο Μελισσοκόμων, διοργανώνουν μια Μελένια Περιήγηση,  με σκοπό την διαφώτιση για την προστασία της Μέλισσας και προβολή των Μελισσοχωριών.

 

Close

 

Στις 23 Ιουνίου η κοινότητα της Οράς που εστιάζει όλες τις προσπάθειες της στην Προστασία της Μέλισσας, θα φιλοξενήσει την Λέσχη Περιήγησης Κλασικού Αυτοκινήτου Κύπρου, στο πανέμορφο χωριό των Ξενοδοχείων των Μελισσών , για πρωινό, και η διαδρομή θα καταλήξει πανηγυρικά στο Μελισσοχώρι Οδού για την επίσημη έναρξη του Φεστιβάλ Μελιού και Μελισσοκομίας Ορεινής Λάρνακας.

Close

Μια μελένια οικογενειακή απόδραση, σε ένα υπέροχο χωριό, όπου η φύση βρίσκεται σε όλο της το μεγαλείο, και οι Μέλισσες θαυματουργούν. Η εκκινηση θα δοθεί στις 10:00 πμ απο τον Παγκύπριο Σύνδεσμο Μελισσοκόμων/Κέντρο Μελισσοκομίας Λεωφ. Στροβόλου 195Δ., Στρόβολος, Λευκωσία. Για πληρ./συμμετοχές τηλ στον Μιχάλη Κυριακίδη 99689490 & Κίμωνα Ζαχαρία στο 99677477.

Δείτε το event στο facebook εδώ.

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.