Ειδήσεις

18 Jun, 2019 Ώρα 22:24

Τα αντισηπτικά χεριών και τα αντιηλιακά μπορούν να βλάψουν το αυτοκίνητο

Thumbnail

Τα αντισηπτικά χεριών και οι αντιηλιακές λοσιόν με υψηλό δείκτη προστασίας μπορεί να ωφελούν την υγεία μας, όχι όμως και τα αυτοκίνητά μας. Οι χημικές ουσίες που περιέχονται σε μερικά από τα προϊόντα αυτά μπορεί να προκαλούν αντιδράσεις με τις επιφάνειες, με αποτέλεσμα την πρόωρη φθορά τους,  εκτός και εάν προστατεύονται με ειδικές επενδύσεις.

Close

Αυτή είναι μία πρόκληση που οι μηχανικοί της Ford αντιμετωπίζουν καθημερινά δοκιμάζοντας διαρκώς νέα προϊόντα πάνω στα υλικά που χρησιμοποιούνται στα οχήματά τους, αλλά και υποστηρίζοντας την εξέλιξη ανθεκτικών επιστρώσεων που διασφαλίζουν την ελκυστική εμφάνισή τους σε βάθος χρόνου.

Η αγορά των αντισηπτικών χεριών με τη μορφή τζελ, αφρού και υγρομάντηλων, πολλά από τα οποία περιέχουν αιθανόλη, αναμένεται να αυξηθεί κατά 60% στην Ευρώπη, με τζίρο από 371,92 εκατομμύρια δολάρια το 2018, σε 593,62 εκατομμύρια δολάρια μέχρι 2024. Αντιηλιακές λοσιόν με υψηλό δείκτη προστασίας περιέχουν μεγαλύτερες ποσότητες οξειδίου του τιτανίου, το οποίο πιθανότατα αντιδρά με πλαστικές επιφάνειες και τα φυσικά έλαια που υπάρχουν σε δερμάτινες επενδύσεις, κυρίως στις υψηλές θερμοκρασίες. Το Διαιθυλοτολουαμίδιο, ή DEET, είναι το πιο συνηθισμένο ενεργό συστατικό των εντομοαπωθητικών.

Close

Οι ομάδες της Ford στο Dunton της Μ. Βρετανίας και της Κολωνίας στη Γερμανία πραγματοποιούν δοκιμές σε θερμοκρασίες που, σε μερικές περιπτώσεις, αγγίζουν τους 74°C – αυτή είναι η θερμοκρασία που εύκολα μπορεί να αναπτυχθεί στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου σταθμευμένου στην παραλία μία καλοκαιρινή μέρα. Σε άλλες δοκιμές, προσομοιώνουν την εκτεταμένη έκθεση στον ήλιο με “βομβαρδισμό” των υλικών σε υπεριώδη ακτινοβολία, που αντιστοιχεί με την έκθεσή τους στο πιο φωτεινό μέρος του πλανήτη, επί 1.152 ώρες (48 ημέρες).

Επίσης, οι μηχανικοί της Ford δοκιμάζουν την αντοχή των πλαστικών σε χαμηλές θερμοκρασίες έως και τους -30°C – κοντά δηλαδή στο όριο θραύσης τους – μέσω της επαναλαμβανόμενης αναπήδησης σε αυτες μιας ελαστικής μπάλας (δέκα φορές βαρύτερης από μία μπάλα ποδοσφαίρου) ώστε να διασφαλιστεί ότι το πλαστικό δε θα παρουσιάσει ρωγμές.

Close

Σύμφωνα με τα ευρήματα των δοκιμών, η χημική σύσταση των εξωτερικών στρωμάτων μπορεί κάλλιστα να αλλάξει με σκοπό την προστασία του εσωτερικού τμήματος των τμημάτων. Αυτό θα συμβάλλει στη διατήρηση της ελκυστικής εμφάνισης τους, αλλά και της αξίας μεταπώλησης του αυτοκινήτου καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής τους. Δοκιμές πραγματοποιούνται επίσης και σε αξεσουάρ που πωλούνται μέσω του Ford Customer Service Division, όπως σε καλύμματα χώρου αποσκευών και σε πλαστικά καλύμματα εσωτερικού.

 

 

30 Apr, 2024 Ώρα 14:17

Το Volvo EX30 λαμβάνει το διάσημο βραβείο σχεδίασης Red Dot

Thumbnail

Το ΕΧ30, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της Volvo τιμήθηκε με το διάσημο βραβείο Red Dot: 2024. Ένα βραβείο που αναγνωρίζει την αριστεία στο σχεδιασμό με βάση τις τέσσερις βασικές σχεδιαστικές αρχές. Η κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από 39 ειδικούς από όλο τον κόσμο, επέλεξε το EX30 ως νικητή σε έναν ανταγωνιστικό τομέα με συνολική βαθμολογία 93/100.

Close

Το EX30 αποκαλύφθηκε το περασμένο καλοκαίρι και έχει ήδη κερδίσει περισσότερα από 20 σημαντικά βραβεία, μεταξύ των οποίων και το διάσημο βραβείο Car Design 2024, που θεσπίστηκε το1984 από το περιοδικό auto&design. Έχει επίσης λάβει το βραβείο The Sun Car of the Year, World Urban Car από το World Car of the Year, το βραβείο Small SUV/Crossover of the Year από τους Sunday Times και το βραβείο Eco Warrior of the Year από το περιοδικό Top Gear.  

 

Close

 

«Το Volvo EX30 ενσαρκώνει τις σχεδιαστικές αξίες της Volvo Cars σε μικρότερο μέγεθος και αποτελεί μια επίδειξη της premium σκανδιναβικής σχεδίασης, όπου η φόρμα ακολουθεί τη λειτουργία», δήλωσε ο Jim Rowan, Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars, και συνέχισε. «Το EX30 παρουσιάζει το χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από οποιοδήποτε πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο Volvo μέχρι σήμερα και έχει σχεδιαστεί για να είναι τόσο ασφαλές όσο θα περιμένατε από ένα αυτοκίνητο Volvo».

Close

Κτισμένο πάνω σε μια πλατφόρμα ειδικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το νέο ΕΧ30 προσφέρει πλούσιες διαστάσεις και αξιοπρόσεκτους εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές παρά τον compact χαρακτήρα του. Με μήκος 4,23 m, πλάτος 1,84 m, ύψος 1,55 m και μεταξόνιο 2,65 m, προσφέρει επίσης χαμηλό κέντρο βάρους και σωστή κατανομή που συμβάλλουν στην πολύ καλή οδική του συμπεριφορά και την εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης. 

Το EX30 προσφέρεται στην Κυπριακή αγορά τόσο δικίνητο όσο και τετρακίνητο με δύο διαφορετικούς τύπους μπαταριών. Στη δικίνητη επιλογή προσφέρεται με μπαταρία 51 kWh απόδοσης 272 ίππων με αυτονομία 344 χιλιομέτρων ενώ με την μπαταρία των 69 kWh η αυτονομία φθάνει τα 480 χιλιόμετρα. Παράλληλα, προσφέρεται και η τετρακίνητη έκδοση Twin Motor Performance, στην οποία διαθέτει ακόμα ένα ηλεκτροκινητήρα. Αυτή η AWD εκδοχή του EX30 είναι και η πιο γρήγορη και αποδίδει 428 ίππους ενώ προσφέρει 460 χιλιόμετρα αυτονομίας με τα 0-100 km/h να φθάνουν σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα. Το Volvo EX30 βρίσκεται στους εκθεσιακούς χώρους της CTC Automotive σε όλες του τις παραλλαγές και τιμή που ξεκινά από €40,500 ενώ εμπίπτει και στο σχέδιο επιδοτήσεων της κυβέρνησης.