F1

29 Jun, 2019 Ώρα 10:05

GP Αυστρίας: O Leclerc ταχύτερος στο FP2

Thumbnail

Συναρπαστικός αναμένεται ο αγώνας στο Grand Prix της Αυστρίας, αν κρίνουμε από τα αποτελέσματα των ελεύθερων δοκιμών.

Close

Στο πρώτο δοκιμαστικό O Lewis Hamilton σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 1:04.838, με τον Sebastian Vettel να τον ακολουθεί με διαφορά μόλις 0.144 δεκάτων. Ανατροπή όμως είχαμε στη δεύτερη περίοδο στην Αυστρία με τον Leclerc να κάνει τον καλύτερο χρόνο και τους Bottas και Verstappen να έχουν από μια πολύ άσχημη έξοδο. 

Πρώτος ο Verstappen ήταν αυτός που έχασε τον έλεγχο της Red Bull στην τελευταία στροφή της πίστας περίπου 35 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας προκαλώντας μεγάλη ζημιά στο μονοθέσιό του. Ο Ολλανδός εκείνη τη στιγμή οδηγούσε έχοντας επιλέξει τη μεσαία γόμα. 

Close

 

 

Η διαδικασία διακόπηκε για να μεταφερθεί εκτός πίστας η RB15, αλλά σχεδόν αμέσως μετά ο Bottas ήταν αυτός που σημάδεψε τις μπαριέρες. Η ζημιά - ειδικά εμπρός - στη Mercedes είναι πολύ μεγάλη. Μάλιστα ο ίδιος μεταφέρθηκε για προληπτικούς λόγους στο ιατρικό κέντρο της πίστας αλλά διαπιστώθηκε πως δεν είχε κάποιο πρόβλημα και βγήκε... ελεύθερος ιατρού. 

Τη στιγμή του είχε και ο Vettel αλλά ευτυχώς δίχως άλλα επακόλουθα όταν έχασε και αυτός τον έλεγχο της Ferrari, αλλά κατάφερε να αποφύγει τον τοίχο. 

Κάπως έτσι ο Μονεγάσκος ήταν αυτός που έκανε τον καλύτερο χρόνο, ενώ ο Bottas είχε προλάβει στους 12 γύρους που έκανε συνολικά και είχε γράψει τον δεύτερο καλύτερο χρόνο πριν την καταστροφή. Στην τρίτη θέση ο Gasly και στην τέταρτη ο Hamilton, με τον Sainz να έχει βρει ρυθμό με τη McLaren και να γράφει την 5η καλύτερη επιδοση.

Και ενώ και η Haas έδειχνε να έχει βρει και αυτή τα πατήματά της η Renault φαινόταν να ταλαιπωρείται από πολλά προβλήματα και να «εγκλωβίζεται» στις πίσω θέσεις. 

Close

 

Tags
12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.