Η Ford Αμερικής ανακοίνωσε πως το Mustang Shelby GT500 θα κοστίζει $70.300 (€62.050) κάτι που αναλογεί σε $92,50 (€81,65) ανά ίππο. Να θυμίσουμε πως η κορυφαία έκδοση του Mustang φορά έναν κινητήρα V8 5,2 λίτρων με supercharger που αποδίδει 770 PS και 850 Nm ροπής, δίνοντάς του τον τίτλο του ισχυρότερου Ford παραγωγής.

Όπως δήλωσε και ο Mike Levine, Product Communications Manager της Ford Αμερικής, «Αν ψάχνετε για μια φοβερή ευκαιρία θα πρέπει να επιλέξετε το Mustang Shelby GT500 έναντι του Toyota Corolla. Στο GT500 ο ίππος κοστίζει $92.50 συγκριτικά με τα $140 ανά ίππο του Corolla.»

Βέβαια όπως σε όλα τα οχήματα αυτού του είδους, η τιμή μπορεί πολύ εύκολα να εκτοξευθεί αν αρχίσουμε να προσθέτουμε αξεσουάρ και πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού όπως τα παρακάτω:
- Carbon Fiber Track Pack (ζάντες από ανθρακονήματα και μεγάλη αεροτομή): $18.500 (€16.317)
- Handling Package (αεροδυναμικά βοηθήματα και ρυθμιζόμενη ανάρτηση): $1.500 (€1.323)
- Technology Package (καλύτερο ηχοσύστημα, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού κ.α.): $3.000 (€2.644)
- Δερμάτινα καθίσματα Recaro: $1.595 (€1.407)
- Απόχρωση Twister Orange με τριπλή στρώση: $495 (€436)
- Οροφή σε μαύρη απόχρωση: $695 (€612)
- Αγωνιστικές ρίγες στο αμάξωμα (βινύλιο): $1.000 (€881)
- Αγωνιστικές ρίγες στο αμάξωμα (βαφή): $10.000 (€8.815)
- Όσο για τα επιπλέον κόστη, είναι $1.095 (€966) για την αποστολή και $2,600 (€2.293) για τον φόρο καυσίμου.
Πηγή: drive.gr

BMW Σειρά 1: Ο νέος «Άσσος» θα τα αλλάξει όλα
Η BMW επιβεβαιώνει την επιστροφή της Σειράς 1 με μια ριζικά ανανεωμένη τέταρτη γενιά, η οποία αναμένεται γύρω στο 2028 και θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά ηλεκτρικές εκδόσεις.
Ενώ ανταγωνιστές όπως η Mercedes-Benz και η Audi αποσύρουν αντίστοιχα μοντέλα (A-Class, A1, Q2), η BMW δεσμεύεται να συνεχίσει την παρουσία της στην κατηγορία των μικρών hatchback.
Η νέα Σειρά 1 θα αποτελέσει την είσοδο στον ηλεκτρικό κόσμο της Neue Klasse, μιας νέας γενιάς μοντέλων με έμφαση στην τεχνολογία και τη βιωσιμότητα.
Ο επικεφαλής προϊόντων της BMW, Bernd Körber, τόνισε ότι η Σειρά 1 παραμένει στρατηγικά σημαντική για την εταιρεία.
Σε αγορές όπως η Ιταλία και η Γαλλία, το μοντέλο κατέχει μερίδια έως και 40%, καθιστώντας το αναγκαίο για τη διατήρηση της παγκόσμιας απήχησης της μάρκας.
Παράλληλα, προσφέρει ένα οικονομικότερο σημείο εισόδου για νεότερους αγοραστές, διατηρώντας το brand «νεανικό».
Η παραμονή της BMW στην απαιτητική και χαμηλού περιθωρίου κερδών αγορά των μικρών αυτοκινήτων, όπως αναφέρει ο Körber, ενισχύει την ευελιξία και την αποδοτικότητα της εταιρείας.
Αν και δεν αποκαλύφθηκαν ακόμα λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο, αναμένεται να προσφέρεται τόσο με κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και με ηλεκτροκίνηση.
