Μια από τις πιο σοβαρές συλλογές ιστορικών Chevrolet Corvette στον κόσμο είναι έτοιμη να μπει σε λαχνό σε φιλανθρωπική εκδήλωση.

To VH1 Collection γνωστό επίσης και ώς συλλογή Peter Max διαθέτει 36 μοντέλα των εικονικών και αγαπημένων μας Chevrolet Corvette. Τα αυτοκίνητα είχαν χρησιμοποιηθεί από το κανάλι VH1 ξεκινώντας από το 1989. Απεικονίζουν τα 36 χρόνια της παραγωγής του μοντέλου μιας και υπάρχει ένα από κάθε χρονιά. Δεν έχουν όλα συλλεκτική αξία εκτός από κάποια τα οποία έχουν ιδιαίτερα χρώματα και κάποια από τις πρώτες εκδόσεις.

Αρκετά θέλουν δουλειά μιας και δεν φυλάχτηκαν σωστά αλλα κανείς δεν θα πεί όχι σε μια δωρεάν Corvette οποιασδήποτε χρονολογίας.

Η συλλογή τώρα ανήκει στην οικογένεια Heller οι οποίοι την είχαν αγοράσει από τον Peter Max το 2014. Οι ίδιοι αποφάσισαν να ξεφορτωθούν τη συλλογή με τον καλύτερο τρόπο. Ένα raffle το οποίο θα γίνει από τη λέσχη Corvette Heroes την οποία οι ίδιοι δημιούργησαν και μέσω αυτού θα μπορέσουν να βοηθήσουν οικονομικά πολλούς βετεράνους.
Η συμμετοχή είναι ανοιχτή και θα μπορεί οποιοσδήποτε από τις Η.Π.Α. να βάλει συμμετοχή μέχρι και τις 30 Απριλίου 2020. Δείτε τους κανονισμούς και τη λίστα των αυτοκινήτων εδώ.

Η αγωνιστική Jaguar D-Type του 1954, πωλείται όσο μια Bugatti Tourbillon!
Στα χέρια του Σερ Στέρλινγκ Μος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά των 24 ωρών του Le Mans εκείνη τη χρονιά.
Δεν υπάρχουν πολλά κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τη χάρη και φινέτσα της Jaguar D-Type. Και σίγουρα είναι ακόμα λιγότερα αυτά που έχουν τη δική της αξία μεταπώλησης, μετά από 7 και πλέον δεκαετίες.

Η συγκεκριμένη δεν πρόκειται να καταρρίψει το ιστορικό ρεκόρ, που κρατάει από το 2016, όταν η D-Type που θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1956, τίναξε στον αέρα το μπλοκ δημοπρασιών με το εκπληκτικό ποσό των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων!

Όμως, η Broad Arrow Auctions, που θα τη βγάλει στο σφυρί, στις αρχές Μαρτίου, εκτιμά ότι θα πουληθεί μεταξύ 6,5 και 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, όσο δηλαδή κοστίζει μια ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon, μαζί με τα… παρελκόμενα.

Τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη D-Typer τόσο ξεχωριστή. Πέραν της άριστης λειτουργικής της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι ελάχιστα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής έχουν τόσο πλούσια αγωνιστική δράση. Αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή της,. Ήταν ο εμβληματικός αγώνας του Le Mans το 1954, όταν με τον θρυλικό Σερ Στέρλινγκ Μος και τον Πίτερ Γουόκερ, σημείωσε τους καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά.
Δυστυχώς, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει τον αγώνα, καθώς η Jaguar την απέσυρε, λόγω ξαφνικού προβλήματος στο σύστημα πέδησης.
