Η Red Bull του Max Verstappen είδε πρώτη την καρό σημαία στο γερμανικό Γκραν Πρι, αφήνοντας δεύτερη τη Ferrari του Sebastian Vettel, ο οποίος εκκίνησε από την τελευταία θέση και τρίτη την Toro Rosso του Daniil Kvyat. Ο σημερινός αγώνας στην πίστα του Hockenheim ήταν «τρελός», γεμάτος από βροχή και παρεμβάσεις των αυτοκινήτων ασφαλείας.
Ο Hamilton, που είχε την pole position, πλήρωσε μια έξοδο από την πίστα καθώς και μια ποινή πέντε δευτερολέπτων. Το νοκ άουτ της Mercedes ολοκληρώθηκε με την έξοδο του Bottas, ο οποίος κατέληξε στις προστατευτικές μπάρες όπως και ο Leclerc με τη δεύτερη Ferrari, ενώ βρισκόταν σε πλήρη επιστροφή στην κούρσα.

Ο Hamilton οδηγούσε τον αγώνα, όταν αποφάσισε να μπει στα πιτ στοπ χωρίς να τον περιμένουν οι μηχανικοί του! Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε εκεί για πάνω από ένα λεπτό, χάνοντας την πρώτη θέση, όπως ήταν φυσικό. Η συνέχεια ήταν ακόμη χειρότερη γι΄ αυτόν, καθώς μέτρησε τρία τετακέ.
Ο πιλότος της γερμανικής ομάδας ξαναμπήκε στα πιτ στοπ κι έχασε νέο έδαφος, ενώ την ίδια ώρα ο Verstappen είχε τεθεί επικεφαλής και αύξανε τη διαφορά από τους διώκτες του. Ταυτόχρονα, ο Vettel που είχε ξεκινήσει 20ός εκμεταλλευόταν τις εγκαταλείψεις και με απίθανη οδηγική δεξιοτεχνία οδήγησε και προσπερνούσε τον ένα μετά τον άλλον, με τελευταίο τον Kvyat στον προτελευταίο γύρο.

Πηγή: Zougla.gr

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010
Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.
Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.
Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,
Close
είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.
Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.
Close Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.
Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.
