F1

07 Sep, 2019 Ώρα 17:45

Μας... ξενέρωσε τέτοια Pole Position από τον Leclerc στην Ιταλία

Thumbnail

Με την κατάκτηση της Pole Position από τον Leclerc ολοκληρώθηκε η διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμαστικών στην πίστα Monza της Ιταλίας. Ο πιλότος της Ferrari κατέκτησε την 4η Pole Position στην καριέρα του μπροστά στους φανατικούς φίλους της ομάδας και πλέον ελπίζει σε μία νίκη εντός έδρας.

Close

_

Ferrari vs Mercedes

Close

Δίπλα του θα εκκινήσει ο Hamilton με Mercedes ενώ από την δεύτερη σειρά οι Bottas και Vettel με Mercedes και Ferrari αντίστοιχα. Από τις πρώτες δέκα θέσεις θα ξεκινήσουν οι, Ricciardo, Hulkenberg, Sainz, Albon, Raikkonen και Stroll.

_

Close

 

Καμία... μάχη

Σε αντίθεση με άλλους αγώνες και δοκιμές, αυτή τη φορά δεν είδαμε καμία... μάχη για κατάκτηση της Pole Position.  Και αυτό διότι στο τέλος της διαδικασίας και ενώ όλοι περίμεναν να απολαύσουν τον τελευταίο γύρο, οι πιλότοι δεν... πρόλαβαν να περάσουν τη γραμμή εκκίνησης με εξαίρεση τον Sainz. Το αποτέλεσμα ήταν να... μείνουν όλοι με στη θέση που είχαν σημειώσει και οι θεατές, με εξαίρεση τους τιφόζι, να αναρωτιούνται τι έχει συμβεί.

Για το συμβάν πάντως θα αποφασίσουν οι αγωνοδίκες. Κατά τα άλλα αναμένουμε την κυριακάτικη αναμέτρηση που σίγουρα θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον.

_

 

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.