Νέα μοντέλα

09 Sep, 2019 Ώρα 11:05

Στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα το Renault Megane RS

Thumbnail

Το καθόλα πετυχημένο γαλλικό hot hatch κάνει την εμφάνιση του και στην Κυπριακή αγορά. Ήδη, στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα βρίσκεται η τρίτη γενιά του Renault Megane RS που προσφέρεται στην εκπληκτική τιμή των €31,000. Το νέο Mégane RS κατέχει τον τίτλο της ισχυρότερης έκδοσης στην ιστορία του μοντέλου αφού εφοδιάζεται με τον 4κύλινδρο 1.8 λίτρων κινητήρα της Renault (είναι ο ίδιος που εφοδιάζει και το θρυλικό Alpine A110) και αποδίδει 280 ίππους στις 6.000 στροφές και 390 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων σπορ προδιαγραφών ή του αυτόματου διπλού συμπλέκτη EDC ενώ φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία που εφοδιάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ διαθέτει και «Launch Control» για γρήγορες επιταχύνσεις και η τεχνολογία «Multi-Change Down» για άμεσα και πολλαπλά κατεβάσματα των σχέσεων κατά το φρενάρισμα. Στο χώρο των αναρτήσεων, το νέο Mégane RS διαθέτει υδραυλικά bump stops για σωστή και αποδοτική λειτουργία σε κάθε είδους οδοστρώματος ενώ το νέο ελεγχόμενο διαφορικό Torsen της έκδοσης Cup φροντίζει για το μοίρασμα της δύναμης στο δρόμο. 

Close

 

 

Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, το νέο Renault Mégane RS ξεχωρίζει από το μεγαλύτερο συνολικό πλάτος και φυσικά τα μεγαλύτερα μετατρόχια, ενώ το μέγεθος των τροχών είναι  είτε 18 είτε 19” ιντσών. Εντύπωση προκαλούν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και το νέο αεροδυναμικό πακέτο που είναι εμπνευσμένο από την εμπλοκή της εταιρείας στους αγώνες. Το τελευταίο περιλαμβάνει εμπρός σπόιλερ, τονισμένους θόλους τροχών και νέο πίσω διαχύτη. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν φυσικά τα μπάκετ καθίσματα, τα αλουμινένια πετάλ και τα σπορ χειριστήρια με τις έγχρωμες ραφές δίνουν τον απαραίτητο αγωνιστικό τόνο. Επίσης, το σύστημα MULTI – SENSE διαθέτει πέντε προγράμματα: Comfort, Normal, Sport, Race και Perso. 

 

Close

 

Ακόμα περισσότερη δύναμη διαθέτει και η ειδική έκδοση του Megane RS με τον κωδικό «Trophy». Πρόκειται για την κορυφαία έκδοση της γκάμας του Megane που φέρει την υπογραφή της Renault Sport αλλά και τη συνδρομή του πιλότου της Φόρμουλα ένα, Nico Hulkenberg, που βοήθησε στην εξέλιξη του. Το ειδικό αυτό μοντέλο αποδίδει 300 ίππους, είκοσι περισσότερους από την έκδοση RS και έχει στη διάθεση του μια σειρά ρυθμίσεων αγωνιστικών προδιαγραφών. Μεταξύ αυτών το πλαίσιο Cup το οποίο περιλαμβάνει σπορ, πιο σφιχτή ανάρτηση καθώς και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής ελαστικών 19 ιντσών. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από νέας εξέλιξης δισκόφρενα διπλού κράματος και κόκκινες δαγκάνες με την υπογραφή της Brembo. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις το Megane RS Trophy φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 5,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται στα 260 χιλιόμετρα την ώρα. Η έκδοση Trophy προσφέρεται από τον Όμιλο Πηλακούτα στην τιμή των €34,000.

 

15 Jul, 2025 Ώρα 16:14

Το νέο Leaf εγκαινιάζει μια νέα ηλεκτρική εποχή για τη Nissan

Thumbnail

Η νέα γενιά του Nissan LEAF, εγκαινιάζει ένα νέο μεγάλο κεφάλαιο στο ηλεκτρικό ταξίδι της μάρκας. Ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής, το LEAF αποτέλεσε τον κεντρικό πυλώνα της μετάβασης της ιαπωνικής μάρκας στην «πράσινη» κινητικότητα, και η νέα γενιά έρχεται να επιταχύνει τη συγκεκριμένη προσπάθεια με «όπλα» της την κομψή εμφάνιση, την εκτεταμένη αυτονομία και τις προηγμένες τεχνολογίες.

Close

Το νέο LEAF ξεχωρίζει με μια μοντέρνα εμφάνιση που αντανακλά τον δυναμικό χαρακτήρα και την αεροδυναμική του απόδοση. Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,25, η σχεδίαση του LEAF βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα, ενισχύοντας τόσο την απόδοση όσο και την αυτονομία του. Οι «κρυφές» λαβές των θυρών, η ρέουσα γραμμή οροφής, το πλήρες κάλυμμα κάτω από το δάπεδο και οι σμιλεμένες επιφάνειες συνθέτουν μια σύγχρονη εικόνα. Το μοντέρνο λουκ του LEAF ενισχύουν η πανοραμική οροφή με σκίαση, τα τρισδιάστατα πίσω φώτα, όπως και η μεγάλη χρωματική παλέτα, με συνολικά 7 χρώματα. Σε όλες τις εκδόσεις οι ζάντες είναι αεροδυναμικά σχεδιασμένες, με τις επιλογές να περιλαμβάνουν ζάντες αλουμινίου 18 ή 19 ιντσών.

 

Close

 

Παρά τις μικρές διαστάσεις του, που κρίνονται ιδανικές για την πόλη, το νέο LEAF προσφέρει ένα ευρύχωρο εσωτερικό, σχεδιασμένο να ικανοποιεί τις καθημερινές ανάγκες μιας σύγχρονης οικογένειας. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ανέρχεται σε 436 λίτρα, ενώ την πρόσβαση στον χώρο αποσκευών διευκολύνει η ηλεκτρική πίσω πόρτα.

Close

Στην καμπίνα δεσπόζουν δύο ψηφιακές οθόνες αφής 14,3 ιντσών και το νέο σύστημα πολυμέσων διαθέτει ενσωματωμένες υπηρεσίες της Google, προσφέροντας πρόσβαση σε Google Maps, Google Assistant και Play Store. Το premium ηχοσύστημα BOSE Personal Plus προσφέρει καθηλωτικό ήχο, ενώ η εφαρμογή Connectivity (app NissanConnect Services) επιτρέπει μεταξύ άλλων την απομακρυσμένη πρόσβαση στην κατάσταση της μπαταρίας, τη φόρτιση και την προετοιμασία θερμοκρασίας καμπίνας.

 

 

Το νέο LEAF θα είναι διαθέσιμο σε δύο επιλογές μπαταρίας: Standard Range 52 kWh με αυτονομία έως 436 χλμ. και Extended Range 75 kWh με δυνατότητα διάνυσης έως 604 χλμ. με μία φόρτιση. 

Με δυνατότητα ταχυφόρτισης DC έως και 150 kW, το μοντέλο μπορεί να ανακτήσει έως και 417 χλμ. σε μόλις 30 λεπτά. Στον αυτοκινητόδρομο, προσφέρει αυτονομία άνω των 330 χλμ. με ταχύτητα 130 χλμ./ώρα, ενώ χάρη στην ταχεία φόρτιση DC, ταξίδια άνω των 800 χλμ. μπορούν να ολοκληρωθούν με ελάχιστη χρονική διαφορά σε σχέση με οχήματα κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η έξυπνη διαχείριση θερμότητας της μπαταρίας εξασφαλίζει γρήγορη και σταθερή φόρτιση σε ένα εύρος θερμοκρασιών, ενώ λειτουργεί σε συνδυασμό με το In-Car Route Planner από τους Χάρτες Google για να φέρνει τη μπαταρία στη βέλτιστη θερμοκρασία όταν το όχημα προσεγγίζει ταχυφορτιστή.

 

 

Επιπλέον, είναι εφοδιασμένο με λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L), καθιστώντας δυνατή τη φόρτιση εξωτερικών συσκευών απευθείας από το αυτοκίνητο, όπως και συμβατό με σύστημα Vehicle-to-Grid (V2G), ώστε στο μέλλον να στέλνει ενέργεια πίσω στο δίκτυο. Βασισμένο στην αρθρωτή πλατφόρμα CMF-EV (όπως και το Ariya), φέρει μπροστινή ανάρτηση MacPherson και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, για πιο άνετη οδήγηση και βελτιωμένη ισορροπία και έλεγχο, είτε σε αστικές είτε σε υπεραστικές μετακινήσεις. 

Το ολοκαίνουργιο LEAF ενσωματώνει, επίσης, μια πληθώρα σύγχρονων συστημάτων, όπως το ProPILOT Assist με Navi-link, που προσαρμόζεται στις καμπές και τα μεταβαλλόμενα όρια ταχύτητας για αβίαστη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και η λειτουργία one-pedal με δυνατότητα ρύθμισης της έντασης για την αναγεννητική πέδηση.