F1

18 Sep, 2019 Ώρα 17:39

Σχεδόν βέβαιη η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στη Σιγκαπούρη

Thumbnail

Φεύγοντας από τις ευθείες «τέρμα γκάζι» της Monza, η Formula 1 αποχαιρετά, για το υπόλοιπο της σεζόν, την Ευρώπη. Τώρα βαδίζει προς τον μοναδικό, αποκλειστικά νυχτερινό αγώνα που θα διεξαχθεί στη Σιγκαπούρη. Είναι μια διαδρομή σε δημόσιους δρόμους με τις περισσότερες στροφές από κάθε άλλη πίστα (23).

Close

Στη Σιγκαπούρη η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας είναι σχεδόν βέβαιη κάτι που οφείλεται στα στενά περάσματα και στις μπαριέρες που δε συγχωρούν. Ως συνέπεια οι στρατηγικές πρέπει να είναι ευέλικτες ώστε να είναι εφικτό να εκμεταλλευτείς μια ευκαιρία που πιθανόν θα ανακύψει.

Καθώς η διαδρομή είναι δημόσιοι δρόμοι που χρησιμοποιείται μια φορά το χρόνο ως πίστα, το κράτημα βελτιώνεται αισθητά. Τα συνήθη σε δημόσιους δρόμους, καπάκια υπονόμων και οι διαγραμμίσεις, επηρεάζουν την πρόσφυση. Από εκεί και πέρα Η ζέστη καταπονεί τις μηχανές, η υγρασία επίσης, ενώ δεν υπάρχει λόγω φύσης της διαδρομής, σημείο όπου γίνεται σημαντική ψύξη και απαγωγή θερμότητας.

Close

 

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.