Ο 15ος γύρος του MotoGP έμελλε να είναι και ο τελεσίδικος για την υπόθεση «τίτλος», καθώς με ένα γκολ στο… 90’, ο Marquez απλά σφράγισε με τον πλέον αποστομωτικό τρόπο το 8ο παγκόσμιο πρωτάθλημα του.
Σε γενικές γραμμές, ο αγώνας που είδαμε χθές στην πίστα Chang στο Buriram της Ταϊλάνδης θα μπορούσε να χαρακτηριστεί από μονότονος ως και βαρετός. Η εκκίνηση ήταν πολύ καλή για το Fabio Quartararo που έμεινε μπροστά για όλο (!) τον αγώνα εκτός από.. το τέλος του. Αν έχεις βέβαια το Marc Marquez να σε μελετά για τόσους γύρους, είναι μάλλον αναμενόμενο να δεχθείς μια επίθεση που θα σου στοιχίσει τη νίκη, ακόμα και στο τέλος. Έτσι, ο Marquez πήρε μια νίκη που τον έκανε να πανηγυρίσει ξέφρενα το «8ball» πρωτάθλημα του. Το 6ο παρεπιπτόντως στη μεγάλη κατηγορία. Πίσω τους, τερμάτισε ο Maverick Vinales.
Επιβεβαιώνοντας τη λέξη «βαρετός» για το γενικό χαρακτηρισμό του αγώνα, ο αμέσως επόμενος από τους τρεις του βάθρου ήταν ο Andrea Dovizioso, πάνω από 11’’ πίσω τους. Ο Dovizioso έδειξε σημάδια παραίτησης θα έλεγε κανείς, αν και με τόσες ατυχίες μέσα και σε αυτή τη χρονιά, δύσκολα μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς. Ακολούθησε ο Alex Rins που μετά από αρκετές μάχες κράτησε πίσω του στην 6η θέση το Franco Morbidelli. Μετά από ένα καλό αγώνα ο Joan Mir πήρε την 7η θέση καθώς πέρασε και το Valentino Rossi που αν και ανέβηκε ως την 5η θέση, τελικά τερμάτισε όγδοος, με το «Γιατρό» να πρέπει οπωσδήποτε να βρει τι φταίει που αποδίδει χειρότερα από τους άλλους αναβάτες της Yamaha. Η έτερη εργοστασιακή Ducati, εκείνη του Danilo Petrucci ήρθε στην 9η θέση, με την 10άδα της κορυφής να κλείνει με τον Takaaki Nakagami. Τον αγώνα τους δεν τερμάτισαν ποτέ οι Aleix Espargaro και Mika Kallio, ενώ τα αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα μπορείτε να τα δείτε πατώντας εδώ.
Επόμενος αγωνιστικός σταθμός η Ιαπωνία και η πίστα του Motegi στις 20 Οκτωβρίου.
Πηγή: Zougla.gr
Η νίκη του Bagnaia αλλάζει τα δεδομένα στη βαθμολογία του MotoGP
Ο αναβάτης της Pramac Ducati, Jorge Martin, «απειλούσε» τους υπόλοιπους με ένα πιθανό προβάδισμα 47 πόντων στο πρωτάθλημα. Και όλα αυτά, αφού βρισκόνταν στην πρωτοπορία του Ισπανικού αγώνα στον 11ο από 25 γύρους, μπροστά από τους Bagnaia και Marquez. Όλα όμως άλλαξαν μετά από πτώση του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος, ανοίγοντας το δρόμο για τον Bagnaia και τον Marquez να κάνουν μάχη για τη νίκη.
Κερδίζοντας τον Marquez κατά 0.372 δευτερόλεπτα, αφού πραγματοποίησε και ρεκόρ γύρου στη Jerez - ο Bagnaia είναι τώρα μόλις 17 πόντους πίσω από τον Martin, έχοντας αποκλειστεί από το sprint του Σαββάτου. Ο Marquez γιόρτασε το πρώτο του βάθρο Grand Prix ως αναβάτης της Ducati και το πρώτο του από το περασμένο Ιαπωνικό GP, ενώ ο αναβάτης της VR46 Ducati, Marco Bezzecchi, πήρε το πρώτο του βάθρο της σεζόν από την τρίτη θέση.
Μετατρέποντας την pole σε πρωτοπορία, ο Marquez οδήγησε τον αγώνα καθώς ο Martin είχε μπει δεύτερος μπροστά από τον Bezzecchi και τον Bagnaia. Σηματοδοτώντας τις προθέσεις του από την αρχή, ο Bagnaia πραγματοποίησε μια απίστευτη διπλή προσπέραση στα φρένα κόντρα σε Bezzecchi κα Martin για να ανέβει στη δεύτερη θέση. Στο τέλος του πρώτου γύρου, ο Bagnaia πέρασε τον Marquez, αλλά ο δεύτερος αντέδρασε άμεσα, προσπαθώντας να ξαναπάρει την πρώτη θέση στον δεύτερο γύρο χωρίς όμως να τα καταφέρει.
Ένα λάθος για τον Bagnaia στην τελευταία στροφή επέτρεψε στον Martin να έρθει στην πρώτη θέση και να ρίξει τον αναβάτη της εργοστασιακής ομάδας Ducati στην τρίτη θέση, αν και προσωρινά, καθώς εκείνος πλησίασε τον Marquez για τη δεύτερη θέση. Η πρωτοπορία ωστόσο άλλαξε χέρια στον 11ο γύρο όταν ο Martin έχασε το εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας του στη στροφή 6, αφήνοντας τον Bagnaia μπροστά. Πίσω του, δεύτερος, ήταν ο Bezzecchi και τρίτος ο Marquez, αλλά ο Ισπανός δεν άργησε να αρπάξει τη δεύτερη θέση στον 14ο γύρο
Ακολούθησαν μερικές εξαιρετικές ανταλλαγές ανάμεσα σε Bagnaia και Marquez, με τον Bagnaia να καταλήγει νικητής, σπάζοντας μάλιστα και το ρεκόρ της πίστας. Η επόμενη συνάντηση του MotoGP θα πραγματοποιηθεί στη θρυλική πίστα Le Mans το Σαββατοκύριακο 11 και 12 Μαΐου.
Τελική κατάταξη
1 F. Bagnaia DUCATI TEAM
2 M. Marquez GRESINI DUCATI +0.372
3 M. Bezzecchi VR46 DUCATI +3.903
4 A. Marquez GRESINI DUCATI +7.205
5 E. Bastianini DUCATI TEAM +7.253
6 B. Binder RED BULL KTM +7.801
7 F. Di Giannantonio VR46 DUCATI +10.063
8 M. Oliveira TRACKHOUSE APRILIA +10.979
9 M. Viñales APRILIA RACING +11.217
10 P. Acosta TECH 3 KTM +20.762