Αγορά

18 Oct, 2019 Ώρα 18:36

Alfa Romeo, Fiat και Jeep αύξησαν σημαντικά τις πωλήσεις τους τον Σεπτέμβριο

Thumbnail

Με σημαντική αύξηση των πωλήσεων έκλεισε τον Σεπτέμβριο η Fiat Chrysler Automobiles (+12,8%). Συνολικά ο όμιλος διέθεσε 200.200 οχήματα επιτυγχάνοντας μερίδιο 5,4%.

Close

Συγκεκριμένα η Alfa Romeo αύξησε τις πωλήσεις της τον Σεπτέμβριο κατά 25,9% με 4.100 μονάδες, ενώ ειδικότερα στην Ιταλία η αύξηση έφτασε το 33,9%. Αντίστοιχα θετικά για τη μάρκα ήταν τα αποτελέσματα και σε άλλες μεγάλες αγορές, όπως στη Γερμανία (+21,5%), στη Γαλλία (+26,0%) και στη Μεγάλη Βρετανία (+5,5%). Αναλυτικά ανά μοντέλο η αύξηση το Σεπτέμβριο ήταν +51,1% για την Giulietta, 19,0% για την Giulia και 39,9% για τη Stelvio.

_

Close

Η Jeep ολοκλήρωσε το τρίμηνο με συνολικές πωλήσεις 40.200 μονάδων και μερίδιο αγοράς 1,1%. Το Σεπτέμβριο οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 18,1% με συνολικά 11.800 μονάδες. Σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 η μάρκα παρουσιάζει αύξηση των πωλήσεων κατά 0,8%, με 132.400 μονάδες και μερίδιο αγοράς 1,1%. Και η Jeep παρουσίασε θετικά αποτελέσματα στις μεγαλύτερες αγορές με αύξηση 36,9% στη Γαλλία, +27,7% στην Ιταλία και +6,3 στη Γερμανία. Ειδικότερα οι πωλήσεις του Renegade αυξήθηκαν στο τρίτο τρίμηνο κατά 26,2%, ενώ στο σύνολο της χρονιάς η αύξηση είναι της τάξης του 14,4%. Αντίστοιχα για το Compass η αύξηση το Σεπτέμβριο έφτασε το 6,6%. Τέλος το Cherokee αύξησε τις πωλήσεις του κατά 10,4% το συγκεκριμένο τρίμηνο και κατά 8,9% στο σύνολο της χρονιάς.

_

Close

Η Fiat στον τελευταίο μήνα του 3μηνου διέθεσε 49.000 οχήματα, μια αύξηση της τάξης του 10,8% σε σχέση με την περσινή χρονιά, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 3,8%. Τα Fiat 500 και Fiat Panda διατήρησαν την κυριαρχία τους στην κατηγορία Α, με αύξηση των πωλήσεων για το 500 κατά 5,8% και 11,6% για το Panda. Παράλληλα η Fiat παρουσίασε το πρώτο Panda που δίνει έμφαση στην πολυτέλεια, το Panda Trussardi. Αντίστοιχα θετικά ήταν τα αποτελέσματα και για το 500Χ που παρουσίασε αύξηση των πωλήσεων το Σεπτέμβριο κατά 40,0%, χάρη και στο λανσάρισμα του νέου 500Χ Sport. Τέλος τα Fiat Tipo (+111,6%) και 500L (+6,5%) κατάφεραν να παρουσιάσουν αύξηση μεγαλύτερη από την αντίστοιχη που παρουσίασε το σύνολο της κατηγορία τους

 

30 Jul, 2025 Ώρα 12:20

Η Coral Cyprus (Shell Licensee) παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Shell GO+ με πρωταγωνιστές τα πρατήρια Shell, τον Μιχάλη Σοφοκλέους και τον Ηρόδοτο Μιλτιάδους

Thumbnail

Η Coral Cyprus, επίσημος δικαιοδόχος της Shell στην Κύπρο, παρουσιάζει μια νέα, γεμάτη χιούμορ, ψηφιακή καμπάνια για την εφαρμογή επιβράβευσης Shell GO+. Αν δεν την έχεις κατεβάσει ακόμα, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, γιατί κάθε συναλλαγή σε φέρνει πιο κοντά σε πόντους, δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικά προνόμια.

Close

Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι οι αγαπημένοι Κύπριοι ηθοποιοί Μιχάλης Σοφοκλέους και Ηρόδοτος Μιλτιάδους, οι οποίοι, μέσα από απολαυστικούς ρόλους, παρουσιάζουν με χιούμορ και ευρηματικότητα τις δυνατότητες της εφαρμογής Shell GO+. Υποδυόμενοι έναν τυπικό, λίγο αγχωμένο και πολυάσχολο Κύπριο οδηγό και έναν ενθουσιώδη «γεμάτο όρεξη» υπάλληλο πρατηρίου, μας δείχνουν πώς η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει απτές ανταμοιβές στην καθημερινότητά μας.

Η εφαρμογή Shell GO+ δίνει στους καταναλωτές οδηγούς και όχι μόνο, τη δυνατότητα να κερδίζουν πόντους με κάθε συναλλαγή σε προϊόντα και υπηρεσίες, πόντους που μπορούν να εξαργυρώσουν μέσω του ψηφιακού καταλόγου δώρων. 

Close

Παράλληλα, οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση σε μοναδικούς διαγωνισμούς μέσω του μετρητή all Count, ενώ μπορούν να δοκιμάσουν την τύχη τους στην ενότητα “Spin to Win” και να κερδίσουν άμεσα δώρα. Τα προνόμια όμως δεν σταματούν εκεί.

Όλοι οι νέοι χρήστες που κατεβάζουν και ενεργοποιούν την εφαρμογή λαμβάνουν αυτόματα 200 πόντους καλωσορίσματος. Επιπλέον, με κάθε πέντε πλυσίματα το έκτο προσφέρεται δωρεάν, ενώ σε απροειδοποίητα χρονικά διαστήματα ενεργοποιούνται αποκλειστικές προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών, διαθέσιμες μόνο μέσω της εφαρμογής.

Close

Με αφορμή το λανσάρισμα της καμπάνιας, ο κ. Μανώλης Καλαθάς, Country Manager της Coral Cyprus, δήλωσε: «Με τη νέα καμπάνια του Shell GO+ θέλουμε να δείξουμε πόσο εύκολο είναι για κάθε καταναλωτή και οδηγό στην Κύπρο να απολαμβάνει ουσιαστικά οφέλη από την καθημερινότητά του. Μέσα από την εφαρμογή Shell GO+ προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα επιβράβευσης, με δυνατότητες εξαργύρωσης, συμμετοχής σε διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές. Ως εταιρεία επιλέγουμε να επενδύουμε διαρκώς σε ψηφιακά εργαλεία, εργαλεία που να ενισχύουν την εμπειρία του πελάτη μας, διατηρώντας πάντα τη σταθερή ποιότητα και την άριστη εξυπηρέτηση που χαρακτηρίζουν τη Shell».

Η ανανεωμένη εφαρμογή Shell GO+ είναι διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android

Περισσότερες πληροφορίες, καθώς και σύνδεσμοι για τη λήψη της εφαρμογής, είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα: https://www.shell.com.cy/shell-go-plus

Η Coral Cyprus είναι επίσημη δικαιοδόχος της Shell και χρησιμοποιεί τα εμπορικά της σήματα βάσει σχετικής άδειας. Οι απόψεις που εκφράζονται στο παρόν δελτίο τύπου ή δήλωση εκφράζονται από την Coral Cyprus και, παρότι ευθυγραμμίζονται με τις αξίες και τα πρότυπα του Ομίλου Shell, δεν εκφράζονται εκ μέρους του, ούτε αντικατοπτρίζουν απαραίτητα τις απόψεις των εταιρειών του Ομίλου.

Η Coral Cyprus δραστηριοποιείται στην Κύπρο από το 2017 και διαχειρίζεται δίκτυο με περισσότερα από 40 πρατήρια καυσίμων. Αποτελεί μέλος του Ομίλου MOTOR OIL και προσφέρει καινοτόμα, υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες, επενδύοντας παράλληλα σε πρωτοβουλίες που προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κοινωνική ευημερία στην Κύπρο.

Περισσότερες πληροφορίες: www.shell.com.cy.