Ειδήσεις

21 Oct, 2019 Ώρα 15:30

Η Mercedes-Benz είναι και φέτος η πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκινήτων πολυτελείας

Thumbnail

Η Mercedes-Benz αύξησε περαιτέρω την αξία της επωνυμίας της και είναι και φέτος η πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκινήτων πολυτελείας στον κόσμο. Στην τελευταία έκδοση των βραβείων «Best Global Brands 2019», από την αναγνωρισμένη αμερικανική εταιρεία Interbrand, επιβεβαιώθηκε το αποτέλεσμα της περσινής χρονιάς, κατακτώντας την φετινή 8η θέση. Η Mercedes-Benz εξακολουθεί να είναι η μόνη ευρωπαϊκή μάρκα στην πρώτη δεκάδα. Σε σύγκριση με το 2018, η αξία της Mercedes-Benz αυξήθηκε κατά 5% στα 50,832 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή είναι η συνέχεια μιας αδιάσπαστης ιστορίας επιτυχίας, καθώς η Mercedes-Benz αυξάνει συνεχώς την αξία της από το 2009.

Close

 

 

«Είμαστε υπερήφανοι που βρισκόμαστε ξανά την 8η θέση στο «Best Global Brands 2019», με μια περαιτέρω αύξηση της αξίας της μάρκας μας. Αυτό είναι ένα θαυμάσιο επίτευγμα από ολόκληρη την ομάδα της Mercedes-Benz - και με αυτό εννοώ κάθε άτομο που αγωνίζεται για την επιτυχία της εταιρείας μας σε καθημερινή βάση», δήλωσε η Bettina Fetzer, Επικεφαλής του Marketing στην Mercedes-Benz Cars. «Αυτό το αποτέλεσμα είναι επιβεβαίωση της προσπάθειας μας αλλά και κίνητρο. Παράλληλα με τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες για τους πελάτες μας, αναπτύσσουμε την Mercedes-Benz σε μια βιώσιμη μάρκα πολυτελείας - τελικά, το αστέρι είναι το πιο πολύτιμο πλεονέκτημά μας».

Η μάρκα Mercedes-Benz αντιπροσωπεύει μια μακρά παράδοση και μεγάλη καινοτομική δύναμη. Βασίζεται στην επιθυμία για συνεχή περαιτέρω ανάπτυξη και προσφορά βιώσιμων λύσεων για το μέλλον της κινητικότητας – κάτι που αντανακλάται τόσο στα προϊόντα και τις υπηρεσίες όσο και στην επιχειρηματική στρατηγική. Η εστίαση είναι στον πελάτη περισσότερο από ποτέ. Η σύγχρονη πολυτέλεια πρέπει να είναι βιώσιμη - αλλά πάνω απ 'όλα συναρπαστική.

Close

Ο μετασχηματισμός στην κοινωνία αλλάζει επίσης το ρόλο των εμπορικών σημάτων: οι επιτυχημένες μάρκες δημιουργούν εμπιστοσύνη. Η Mercedes-Benz οδηγείται από την καινοτομία, την ευθύνη και  τον στόχο της, επιδιώκοντας συστηματικά την ανάπτυξη διαισθητικών, ομαλών και βιώσιμων λύσεων κινητικότητας. Ο «στόχος» της μάρκας είναι «First Move the World». Στη Mercedes-Benz αυτό είναι το κίνητρο. Το «First Move the World» αντιπροσωπεύει τη φιλοδοξία για περισσότερα από ό, τι είναι άμεσα εφικτό. Αυτό το πρωτοποριακό πνεύμα είναι μέρος του DNA του εμπορικού σήματος της Mercedes.

05 Sep, 2025 Ώρα 15:07

Koenigsegg: Επίθεση με δύο νέα hypercar

Thumbnail

Η Koenigsegg δεν σταματά να επαναπροσδιορίζει τα όρια της αυτοκίνησης. Παρά το γεγονός ότι όλες οι μονάδες που θα κατασκευαστούν είναι ήδη «κλεισμένες» -ακόμη και το νέο Sadair’s Spear των μόλις 30 μονάδων έχει εξαντληθεί- ο Κρίστιαν φον Κένιγκσεγκ επιβεβαίωσε στο Goodwood ότι έρχονται δύο νέα πρότζεκτ, μαζί με μερικές ανατρεπτικές ιδέες που θα αλλάξουν ξανά το παιχνίδι.

Close

Το πρώτο νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί μέσα στο 2026 και θα είναι ένα «homage project», στα πρότυπα του CC850 που τίμησε το CC8S.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή της εταιρείας και αυτό θα βασιστεί στην αρχιτεκτονική του Jesko, πιθανότατα για τελευταία φορά, πριν την μετάβαση σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα.

Close

Εκεί θα στηριχθεί το δεύτερο μοντέλο, ένα ολοκαίνουριο, κεντρομήχανο hypercar που θα δούμε προς το τέλος της επόμενης χρονιάς, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη σουηδική φίρμα.

Αν και οι λεπτομέρειες παραμένουν μυστικές, όλα δείχνουν πως η Koenigsegg θα μείνει πιστή στην ακραία φιλοσοφία της. Ο twin-turbo V8 είναι σίγουρο ότι θα παραμείνει, ενδεχομένως ενισχυμένος από τον ηλεκτροκινητήρα Dark Matter των 811 ίππων, ενώ δεν αποκλείεται και η επιστροφή του τρικύλινδρου Tiny Friendly Giant (TFG).

Close

Παράλληλα, ο φον Κένιγκσεγκ υπόσχεται «τέσσερις ή πέντε» νέες ιδέες που όταν παρουσιαστούν θα φαίνονται αυτονόητες, αλλά μέχρι σήμερα δεν τις είχε σκεφτεί κανείς.

Η Koenigsegg δεν κατασκευάζει απλώς hypercar, αλλά ξαναγράφει τους κανόνες. Και το επόμενο κεφάλαιο φαίνεται πιο συναρπαστικό από ποτέ.