F1

03 Nov, 2019 Ώρα 23:15

Τον 6ο προσωπικό του παγκόσμιο τίτλο κατέκτησε ο Hamilton

Thumbnail

Μπορεί στις ΗΠΑ ο Bottas να ήταν αυτός που κατέκτησε την πρώτη θέση στον αγώνα όμως ο Hamilton ήταν ο πιλότος που πανηγύρισε έξαλα την... δεύτερη θέση!

Close

Ο Βρετανός πανηγύρισε για 6η φορά έναν ακόμα προσωπικό τίτλο και σίγουρα δεν υπήρχαν περιθώρια... χαράς για τον Bottas που απλά κέρδισε! 1-2 για την Mercedes που φέτος και μάλιστα πριν ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα τα κέρδισε όλα.

_

Close

 

1-2 Mercedes και.. 3 η Red Bull

Close

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Verstappen με Red Bull που προσπάθησε στο τέλος για τη δεύτερη θέση αλλά τελικά αρκέστηκε να τερματίσει πίσω από τους πιλότους της γερμανικής ομάδας.

_

 

H δεκάδα στο Τέξας

Ο Leclerc έσωσε την παρτίδα για τη Ferrari με την 4η θέση που τερμάτισε (ο Vettel εγκατέλειψε) ενώ την καλή εμφάνιση της Red Bull συμπλήρωσε ο Albon που τερμάτισε 5ος.

Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ricciardo (Renault), Norris (McLaren), Sainz (McLaren), Hulkenberg (Renault) και Kvyat (Toro Rosso).

_

 

Συνέχεια με Βραζιλία

Η συνέχεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος θα δοθεί στις 17 Νοεμβρίου στη Βραζιλία.

 

_

 

_

 

 

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.