Ειδήσεις

19 Nov, 2019 Ώρα 18:56

Θες ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Απέσυρε το παλιό σου με κρατική χορηγία

Thumbnail

Αρχές του 2020 τίθεται σε εφαρμογή το σχέδιο απόσυρσης παλαιών οχημάτων και αγορά ηλεκτρικού Το Σχέδιο απόσυρσης και αντικατάστασης παλαιών οχημάτων και προώθησης ηλεκτρικού οχήματος, το οποίο εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο, στοχεύει στην απόσυρση ρυπογόνων οχημάτων και αντικατάστασή τους με νέα, σύγχρονα, πιο ασφαλισμένα οχήματα, καθώς και στην προώθηση της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων, αναφέρει το Υπουργείο Μεταφορών. Σημειώνεται ότι, η ημερομηνία έναρξης αποδοχής αιτήσεων θα ανακοινωθεί αργότερα από το Τμήμα Οδικών Μεταφορών. Το συνολικό ποσό της χορηγίας που θα δοθεί είναι €3.000.000.

Close

Το παρόν Σχέδιο αφορά τη χορηγία για απόσυρση οχημάτων από την κυκλοφορία και την προώθηση οχημάτων µε χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και του Ηλεκτρικού Οχήματος, στα πλαίσια μέτρων προστασίας του περιβάλλοντος και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας. 

Το συνολικό ποσό της χορηγίας που θα δοθεί είναι €3.000.000. 

Close

Αιτήσεις θα γίνονται δεκτές για περίοδο 2 µηνών από την ημερομηνία που θα ανακοινώνεται από το Τμήμα Οδικών Μεταφορών ως η ημερομηνία έναρξης αποδοχής αιτήσεων.  Εάν οι αιτήσεις σε µία από τις Κατηγορίες Χορηγίας που καθορίζονται πιο κάτω είναι λιγότερες από τις προβλεπόμενες, το ποσό που θα παραμείνει αδιάθετο από την κατηγορία αυτή, θα κατανέμεται στην άλλη κατηγορία.  Σε περίπτωση που το πιο πάνω ποσό των €3.000.000 δεν διατεθεί στα πλαίσια της πρώτης ανακοίνωσης του Τµήµατος Οδικών Μεταφορών, το Τµήµα, ανάλογα µε το ποσό που θα µμείνει συνολικά αδιάθετο, δύναται να ανακοινώσει δεύτερη περίοδο αποδοχής αιτήσεων για το ίδιο Σχέδιο ή να επεκτείνει την περίοδο αποδοχής αιτήσεων που θα έχει ανακοινωθεί. 

 

Close

Κατηγορίες και ποσό Χορηγίας ανά Κατηγορία 

Οι κατηγορίες και το ποσό της χορηγίας για κάθε κατηγορία καθορίζονται ως ακολούθως: 

Κατηγορία Απόσυρσης – Χορηγία Α – Ποσό χορηγίας €2.000 

Η Κατηγορία Απόσυρσης – Χορηγία A, αφορά αίτηση η οποία θα εγκριθεί για απόσυρση οχήµατος µε προϋπόθεση την εγγραφή από τον αιτητή καινούργιου οχήµατος κατηγορίας Μ1, εγγεγραµµένου επ’ ονόµατι του, νοουµένου ότι  

(ι) έχει εκδοθεί για το καινούργιο όχηµα που θα εγγραφεί Πιστοποιητικό Συµµόρφωσης ΕΚ στο οποίο αναγράφεται, στο σηµείο 47 αυτού, η ένδειξη «Euro 6AD» ή µεταγενέστερη ή αντίστοιχη ένδειξη όπως η ένδειξη αυτή καθορίζεται στο Προσάρτηµα 6 του Παραρτήµατος 1 του Κανονισµού (ΕΕ) 2017/1151, όπως αυτός τροποποιήθηκε από τον Κανονισµό (ΕΕ) 2017/1347, 

(ιι)  ο κυβισµός του κινητήρα του καινούργιου οχήµατος που θα εγγραφεί  να είναι µικρότερος ή ίσος των 1.800 κυβικών εκατοστών. 

(ιιι)   η µάζα εκπεµπόµενου διοξειδίου του άνθρακα – CO2 WLTP (ο αριθµός που καταγράφεται, σε γραµµάρια ανά χιλιόµετρο (gr/km), ως «Συνδυασµένος» (Combined), στο σηµείο 49.4 του Πιστοποιητικού Συµµόρφωσης ΕΚ) του καινούργιου οχήµατος που θα εγγραφεί, είναι µικρότερη ή ίση των 150 γραµµαρίων ανά χιλιόµετρο 

Το συνολικό ποσό χορηγίας για την Κατηγορία Απόσυρσης – Χορηγία Α, θα είναι µέχρι €2.500.000, δηλαδή ο αριθµός χορηγιών που θα δοθούν για την κατηγορία αυτή θα είναι µέχρι 1250 χορηγίες. 

 

Κατηγορία Προώθησης Ηλεκτρικού Οχήµατος – Χορηγία Β – Ποσό χορηγίας €5.000

Η Κατηγορία Προώθησης Ηλεκτρικού Οχήµατος – Χορηγία Β, αφορά αίτηση η οποία θα εγκριθεί µε προϋπόθεση την εγγραφή από τον αιτητή καινούργιου αυθεντικά ηλεκτρικού οχήµατος («pure electric») κατηγορίας Μ1 (βλ. Παράγραφο 3 - Κριτήρια Σχεδίου), εγγεγραµµένου επ’ ονόµατι του, νοουµένου ότι η τιµή αγοράς του καινούργιου ηλεκτρικού οχήµατος, µη περιλαµβανοµένου του Φ.Π.Α., δεν υπερβαίνει τα €40.000. Σηµειώνεται επεξηγηµατικά ότι δεν απαιτείται απόσυρση παλιού οχήµατος για να εγκριθεί χορηγία για την κατηγορία αυτή. 

 

Το συνολικό ποσό χορηγίας για την Κατηγορία Προώθησης Ηλεκτρικού Οχήµατος – Χορηγία Β, θα είναι µέχρι €500.000, δηλαδή ο αριθµός χορηγιών που θα δοθούν για την κατηγορία αυτή θα είναι µέχρι 100 χορηγίες. 

 

Τα κριτήρια του Σχεδίου

Τα κριτήρια που πρέπει να πληρούνται για να θεωρείται µία αίτηση έγκυρη προς εξέταση, είναι τα ακόλουθα: 

Ο αιτητής πρέπει 

(ι)     να είναι φυσικό πρόσωπο, 

(ιι) κατά την ηµεροµηνία της υποβολής των εντύπων για την καταβολή της χορηγίας (παράγραφος 6 πιο κάτω) να είναι ο εγγεγραµµένος ιδιοκτήτης του οχήµατος που δηλώνεται ότι θα αποσυρθεί από την κυκλοφορία και θα ακυρωθεί η εγγραφή του (εφαρµόζεται για την Κατηγορία Απόσυρσης – Χορηγία Α). 

Το όχηµα που δηλώνεται ότι θα αποσυρθεί από την κυκλοφορία και θα ακυρωθεί η εγγραφή του (εφαρµόζεται για την Κατηγορία Απόσυρσης – Χορηγία Α) πρέπει –  

•    Κατηγορία Μ1 – Οχήµατα τα οποία έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για την µεταφορά προσώπων, έχουν τουλάχιστο τέσσερεις τροχούς και περιλαµβάνουν το πολύ οκτώ θέσεις καθηµένων πέραν του καθίσµατος του οδηγού. Σηµείωνεται ότι στην κατηγορία αυτή δεν συµπεριλαµβάνονται οι µοτοσικλέτες µε 4 τροχούς. 

•    Κατηγορία Ν1 – Οχήµατα τα οποία έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για την µεταφορά εµπορευµάτων και έχουν µέγιστη µάζα µικτού φορτίου που δεν υπερβαίνει τους 3,5 τόνους, 

(ιι) να είναι ηλικίας µεγαλύτερης ή ίσης των δεκαπέντε ετών, τα οποία υπολογίζονται από την ηµεροµηνία κατά την οποία το όχηµα ενεγράφη σε οποιαδήποτε χώρα ως καινούργιο µέχρι την ηµεροµηνία που θα ανακοινωθεί ως η ηµεροµηνία έναρξης αποδοχής αιτήσεων µε βάση το παρόν Σχέδιο

(ιιι) να ήταν εγγεγραµµένο στο Μητρώο του Εφόρου για τα τελευταία δέκα συνεχή χρόνια από την ηµεροµηνία που θα ανακοινωθεί ως η ηµεροµηνία έναρξης αποδοχής αιτήσεων µε βάση το παρόν Σχέδιο, 

(ιv) να υπάρχει για αυτό εν ισχύ άδεια κυκλοφορίας κατά την ηµεροµηνία της υποβολής των εντύπων για την καταβολή της χορηγίας (παράγραφος 6 πιο κάτω) ή, να ήταν δηλωµένο ως ακινητοποιηµένο δυνάµει του άρθρου 5Β του περί Μηχανοκινήτων Οχηµάτων και Τροχαίας Κινήσεως Νόµου και να υπήρχε για αυτό ισχύουσα άδεια κυκλοφορίας για οποιαδήποτε περίοδο εντός των τελευταίων είκοσι τεσσάρων (24) µηνών από την ηµεροµηνία που θα ανακοινωθεί ως η ηµεροµηνία έναρξης αποδοχής αιτήσεων, 

(v) να µην έχει ακυρωµένη εγγραφή την ηµεροµηνία έναρξης αποδοχής αιτήσεων µε βάση το παρόν Σχέδιο. 

 

Διαδικασία Υποβολής Αίτησης για Χορηγία 

Αιτήσεις για χορηγία θα γίνονται δεκτές για περίοδο 2 µηνών από την ηµεροµηνία που θα ανακοινωθεί από το Τµήµα Οδικών Μεταφορών ως η ηµεροµηνία έναρξης αποδοχής αιτήσεων. 

Ο αιτητής υποβάλει αίτηση µέσω του διαδικτύου, συµπληρώνοντας τα στοιχεία του, τα στοιχεία του οχήµατος που δηλώνεται ότι θα αποσυρθεί (εφαρµόζεται για την Κατηγορία Απόσυρσης – Χορηγία Α) και την Κατηγορία Χορηγίας για την οποία υποβάλλεται η αίτηση. 

Για κάθε όχηµα που δηλώνεται προς απόσυρση µπορεί να υποβάλλεται µόνο µία αίτηση. Κάθε φυσικό πρόσωπο µπορεί να υποβάλει µόνο µία αίτηση για κάθε µία από τις κατηγορίες χορηγίας. 

∆ιευκρινίζεται ότι, ένα φυσικό πρόσωπο µπορεί να υποβάλει αίτηση για την Κατηγορία Απόσυρσης – Χορηγία Α και για την Κατηγορία Προώθησης Ηλεκτρικού Οχήµατος – Χορηγία Β.

Σε τέτοια περίπτωση, εάν εγκριθεί και για τις δύο Χορηγίες θα δικαιούται να λάβει και τις δύο Χορηγίες (συνολικού ύψους €7.000), νοουµένου ότι αποσύρει το όχηµα που δηλώθηκε και εγγράψει ηλεκτρικό όχηµα, σύµφωνα µε τα κριτήρια του παρόντος Σχεδίου. 

Στην περίπτωση που αιτητής υποβάλει αιτήσεις απόσυρσης για περισσότερα από ένα οχήµατα στην ίδια περίοδο αποδοχής αιτήσεων, θα εξετάζεται µόνο η αίτηση που αφορά το παλαιότερο σε ηλικία όχηµα. Οι άλλες αιτήσεις που υποβλήθηκαν θα θεωρούνται αυτόµατα άκυρες. Επίσης, εάν υποβληθούν από το ίδιο πρόσωπο περισσότερες από µία αιτήσεις σε κάθε κατηγορία χορηγίας θα εξετάζεται η αίτηση που αφορά το παλαιότερο σε ηλικία όχηµα στην περίπτωση της Κατηγορίας Απόσυρσης – Χορηγία Α και µόνο µία αίτηση στην περίπτωση της Κατηγορίας Προώθησης Ηλεκτρικού Οχήµατος – Χορηγία Β. 

 

Εξέταση Αίτησης, Ενηµέρωση και Περίοδος Ισχύος της Έγκρισης Χορηγίας 

Μετά την πάροδο δύο µηνών από την ηµεροµηνία που θα ανακοινωθεί ως η ηµεροµηνία έναρξης αποδοχής αιτήσεων, οι αιτήσεις θα ταξινοµούνται και θα εξετάζονται από το Τµήµα Οδικών Μεταφορών. 

Αιτήσεις οι οποίες δεν υποβάλλονται εντός της περιόδου των δύο µηνών, θα απορρίπτονται αυτόµατα. 

(α) από τα πιο παλαιά σε ηλικία οχήµατα που πληρούν τα κριτήρια του σχεδίου και που δηλώνονται προς απόσυρση για την Κατηγορία Απόσυρσης – Χορηγία Α, 

(β) µε βάση την ηµεροµηνία και χρόνο (ώρα, λεπτό, δευτερόλεπτο) υποβολής της αίτησης για την Κατηγορία Προώθησης Ηλεκτρικού Οχήµατος – Χορηγία Β. 

Οι αιτήσεις θα εξετάζονται χωρίς να απαιτούνται αποδεικτικά στοιχεία για την απόκτηση ή/και εγγραφή από τον αιτητή του καινούργιου οχήµατος που θα εγγραφεί επ’ ονόµατι του. Για την καταβολή της χορηγίας όµως, τα στοιχεία αυτά θα είναι απαραίτητα, όπως αναφέρεται στην παράγραφο 6 πιο κάτω. 

Οι αιτητές θα ενηµερώνονται γραπτώς για την έγκριση ή απόρριψη της αίτησης τους καθώς και για τους λόγους απόρριψης. 

Η έγκριση για την καταβολή χορηγίας θα ισχύει για περίοδο 7 µηνών από την ηµεροµηνία έγκρισης. Μετά την περίοδο των 7 µηνών, αιτήσεις οι οποίες έχουν εγκριθεί και οι οποίες δεν υποβλήθηκαν για την καταβολή της χορηγίας θα θεωρούνται άκυρες. 

 

∆ιαδικασία Καταβολής Χορηγίας 

Αιτητής του οποίου η αίτηση έχει εγκριθεί για την Κατηγορία Απόσυρσης – Χορηγία Α και επιθυµεί την καταβολή της χορηγίας, θα πρέπει να παραδώσει το προς απόσυρση όχηµα που αναφέρεται στην αίτηση του σε αδειοδοτηµένη εγκατάσταση επεξεργασίας οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους, όπως αυτή καθορίζεται στον περί των Οχηµάτων στο Τέλος του Κύκλου Ζωής τους Νόµο του 2003 και να παραλάβει Πιστοποιητικό Καταστροφής το οποίο εκδίδεται από την αδειοδοτηµένη εγκατάσταση,  και εντός 30 ηµερών από την ηµεροµηνία έκδοσης του

Πιστοποιητικού Καταστροφής να υποβάλει, σε οποιοδήποτε Επαρχιακό Γραφείο του Τµήµατος Οδικών Μεταφορών, το έντυπο ΤΟΜ 98 . (ι)     την έγκριση για την καταβολή της χορηγίας του παρόντος Σχεδίου, 

(ιι)     το Πιστοποιητικό Καταστροφής του οχήµατος, 

(ιιι)     τα στοιχεία εγγραφής του καινούργιου οχήµατος (αντίγραφα Πιστοποιητικού Εγγραφής και Πιστοποιητικού Συµµόρφωσης ΕΚ, 

(ιv)     γραπτή συναίνεση των συνιδιοκτητών για την υποβολή της αίτησης και την καταβολή της χορηγίας στον αιτητή (όπου εφαρµόζεται), 

(v)     αντίγραφο της Άδειας Παραµονής στην Κυπριακή ∆ηµοκρατία (ALIEN) ή του ∆ιαβατηρίου του αιτητή στην περίπτωση που αυτός δεν είναι κάτοχος Κυπριακής Ταυτότητας, 

(vι)     συµπληρωµένο το Έντυπο FIMAS, για να καταβληθεί η χορηγία µέσω τραπεζικού εµβάσµατος 

Αιτητής του οποίου η αίτηση έχει εγκριθεί για  Προώθηση Ηλεκτρικού Οχήματος και επιθυμεί την καταβολή της χορηγίας

(α)     την έγκριση για την καταβολή της χορηγίας του παρόντος Σχεδίου, 

(β)     τα στοιχεία εγγραφής του καινούργιου οχήµατος  και αντίγραφο του τιµολογίου αγοράς του οχήµατος, 

(γ)     γραπτή συναίνεση των συνιδιοκτητών για την υποβολή της αίτησης και την καταβολή της χορηγίας στον αιτητή 

(δ)     αντίγραφο της Άδειας Παραµονής στην Κυπριακή ∆ηµοκρατία (ALIEN) ή του ∆ιαβατηρίου του αιτητή στην περίπτωση που αυτός δεν είναι κάτοχος Κυπριακής Ταυτότητας, 

(ε)     συµπληρωµένο το Έντυπο FIMAS, για να καταβληθεί η χορηγία µέσω τραπεζικού εµβάσµατος στον δηλωµένο στο εν λόγω έντυπο τραπεζικό λογαριασμό. 

 

Πηγή: brief.com.cy

24 Apr, 2024 Ώρα 08:41

Όλα όσα θα δούμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου

Thumbnail

Το Πεκίνο, στις προσεχείς ημέρες και έως τις αρχές Μαΐου θα συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας, σε ό,τι αφορά στα πεπραγμένα των εταιρειών και τα μοντέλα τους που θα παρουσιάσουν τόσο για την αγορά της χώρας όσο και για τις άλλες μεγάλες της Άπω Ανατολής.

Close

Οι διοργανωτές της εφετινής Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνου δημοσίευσαν τη λίστα με τις εταιρείες που θα λάβουν μέρος σε αυτή, τόσο τις ευρωπαϊκές όσο και τις κινεζικές και κάποιες αμερικανικές. Ας δούμε τι θα παρουσιάσουν εκεί.

Arcfox

H Arcfox είναι μια ακόμα θυγατρική του Ομίλου SAIC και θα παρουσιάσει το αμιγώς ηλεκτροκίνητο τετράθυρο Alpha S5. Το νέο μοντέλο της βασίζεται σε πλατφόρμα αρχιτεκτονικής 800 Volt, η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του φτάνει τους 530 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή του τα 690 Nm.

Close

Audi

H Audi έχει ανακοινώσει ήδη ότι θα παρουσιάσει το Q6L e-tron την επιμηκυσμένη έκδοση του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου Q6 e-tron η οποία προορίζεται αποκλειστικά για την κινεζική αγορά και πληροί την επιθυμία των εκεί αγοραστών για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο.

Avatr

Η Avatr θα παρουσιάσει το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της το οποίο δημιούργησε σε συνεργασία με τη Huawei, τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό. Το καινούργιο αυτοκίνητο ονομάζεται 12 αλλά προφέρεται ως ένα δύο και όχι ως δώδεκα. Βασίζεται στη σύγχρονη πλατφόρμα της EP1 EV της εταιρείας, η οποία έχει σχέδια για την εξαγωγή του και σε άλλες αγορές ανά τον κόσμο.

Close

BMW

H BMW θα παρουσιάσει τόσο το πρωτότυπο Vision Neue Klasse X που είδαμε πριν από λίγο καιρό, όπως και τη Σειρά 4 η οποία θα είναι προσαρμοσμένη στα δεδομένα της κινεζικής αγοράς.

BYD Auto

H BYD θα έχει την γκάμα των μοντέλων παραγωγής της, όμως το όχημα που αναμένεται να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού και του Τύπου θα είναι το Shark, το καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό pickup μοντέλο της. Αυτό θα διατίθεται και με κινητήρα υβριδικής διάταξης, όσο και σε Plug-in Hybrid εκδοχή (Dual Mode Off-Road), όπως έχει γίνει γνωστό.

Εκτός αυτού, η εταιρεία θα παρουσιάσει το Qing L, ένα καινούργιο sedan, καθώς και τα SUV Fang Cheng Bao 8 και Fang Cheng Bao Super 3. Επίσης, η Fang Cheng Bao, η θυγατρική της BYD, θα εμφανίσει το roadster Super 3, το πλαίσιο του οποίου έχει ανθρακονήματα σε πολλά τμήματά του.

Επιπλέον, η Fang Cheng Bao θα παρουσιάσει και ένα πρωτότυπο μοντέλο της. Τέλος, η BYD Auto θα παρουσιάσει τα μοντέλα των Dynasty, Ocean και YangWang, τριών ακόμα θυγατρικών της.

Denza

H Denza είναι ακόμα μία θυγατρική εταιρεία της BYD Auto, αυτή που έχει ιδρυθεί για να κατασκευάζει τα πολυτελή μοντέλα του Ομίλου. Στο περίπτερό της θα υπάρχει το Z9 GT, το οποίο είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz και στην κορυφαία εκδοχή του έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 965 ίππους. Θεωρείται ο κινεζικός εμπορικός ανταγωνιστής της Porsche Taycan Turbo S.

Exeed

H Exeed είναι μια θυγατρική αυτοκινητοβιομηχανία της Chery Automobiles. Και αυτή έχει σκοπό να κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά πολυτελή MPV μοντέλα, είτε μόνο με συσσωρευτές είτε και σε συνδυασμό αυτών με range extender.

Όπως είναι η μόνιμη επωδός των Κινέζων, τα στελέχη της εταιρείας ανακοινώνουν ότι τα αυτοκίνητά της θα διακρίνονται για τη σύγχρονη τεχνολογία και τις εφαρμογές που θα διαθέτουν στον εξοπλισμό τους.

Ford

Η Ford πρόκειται να παρουσιάσει επίσημα στην κινεζική αγορά την καινούργια Mustang Coupe Performance Edition, όπως και cabriolet έκδοση του μοντέλου. Επίσης, θα παρουσιάσει και το Bronco το οποίο έχει αρχίσει να κατασκευάζεται στη χώρα, στο εργοστάσιο που έχει εκεί η αμερικανική εταιρεία.

Geely Automobile Holdings

O κινεζικός αυτοκινητικός Όμιλος θα παρουσιάσει το καινούργιο κορυφαίο μοντέλο της της το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και θα διατίθεται είτε μόνο με μπαταρίες είτε και σε έκδοση με range extender.

Εκτός αυτού, o Όμιλος θα παρουσιάσει και τα μοντέλα των θυγατρικών εταιρειών του. Δηλαδή, το Galaxy E5, τα καινούργια Plug-in Hybrid οχήματα της Lynk & Co, όπως και το Zeekr MIX.

General Motors

H General Motors έχει δημιουργήσει κοινοπραξία με τη SAIC Motor και παράγει τα μοντέλα της στην Κίνα. Έτσι, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να αποκτήσουν τα αυτοκίνητα των Buick, Cadillac και Chevrolet που κατασκευάζονται εκεί.

Η GM ανακοίνωσε ότι στο Πεκίνο θα παρουσιάσει στην εγχώρια αγορά τα αμιγώς ηλεκτρικά Buick Electra 4 και Electra 4, καθώς και τα Cadillac Lyriq και Optiq. Πέραν αυτών, αναμένεται να παρουσιαστούν και τα Plug-in Hybrid Buick GL8 και Chevrolet Equinox Plus.

GWM (Great Wall Motors)

Η GWM έχει ανακοινώσει ότι θα έχει στο περίπτερό της το Ora 7, ένα πολυτελές αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το αμάξωμα του οποίου έχει σαφείς επιρροές από τον Όμιλο Volkswagen, δηλαδή από το Volkswagen Beetle εμπρός και από την Porsche Panamera πίσω.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το νέο μοντέλο θα είναι είτε πισωκίνητο είτε τετρακίνητο. Στη δεύτερη εκδοχή του η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του είναι 400 ίπποι και η μέγιστη συνδυαστική ροπή του 678 Nm.

Honda

Η Honda θα παρουσιάσει το Ye GT, ένα νέο πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο όχημα από το οποίο θα προέλθει ένα καινούργιο τετράθυρο μοντέλο της για την κινεζική αγορά. H ιαπωνική εταιρεία συνεργάζεται στην χώρα με τις γηγενείς εταιρείες Dongfeng Motor και GAC Motor.

Όπως έχει γίνει γνωστό, θα πρόκειται για ένα όχημα με χαρακτήρα Gran Turismo το οποίο θα έχει ως πρωταγωνιστή τον οδηγό και η διαμόρφωση του ταμπλό (και του εσωτερικού εν γένει) θα ανταποκρίνεται ουσιαστικά σε ένα GT. Η έκδοση παραγωγής του θα παρουσιαστεί εντός της επόμενης χρονιάς, τότε που θα αρχίσει και η κατασκευή του.

Εκτός από το Ye GT, η Honda θα παρουσιάσει στην κινεζική πρωτεύουσα και τα πρωτότυπα Ye P7 και Ye S7, τις crossover εκδοχές του.

iCar

Η iCar είναι μια θυγατρική της Chery Automobile και θα παρουσιάσει το X25, ένα εκτός δρόμου αμιγώς ηλεκτρικό MPV μοντέλο το οποίο θα έχει και μικρό θερμικό κινητήρα που θα λειτουργεί ως range extender.

Mengshi M-Hunter

Η Mengshi είναι το τμήμα της Dongfeng Motor που κατασκευάζει θωρακισμένα οχήματά της. Αυτή τη φορά δημιούργησε το M-Hunter, ένα 4×4 buggy το οποίο απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα διαφορετικό μέσο μεταφοράς, το οποίο θα έχει μεγάλη δυνατότητα εξατομίκευσης.

Mercedes-Benz

Η Mercedes-Benz θα έχει σημαντική παρουσία στην κινεζική πρωτεύουσα τόσο με τα δικά της μοντέλα όσο και με αυτά της Mercedes-AMG. Φυσικά, η παρουσίαση της καινούργιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης G-Class θα είναι το μεγάλο γεγονός για όλους. Εκτός αυτής, θα παρουσιαστεί η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance.

MINI

H MINI θα παρουσιάσει το Aceman, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της το οποίο θα αντικαταστήσει το Clubman. To καινούργιο αυτοκίνητό της θα έχει αισθητά μεγαλύτερες διαστάσεις από αυτές του νέου Cooper.

Nissan

Η Nissan έχει ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσει αμιγώς ηλεκτροκίνητα πρωτότυπα από τα οποία θα προέλθουν νέα μοντέλα της για την αγορά της Κίνας.

Μεταξύ αυτών θα είναι και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο Hyper Force το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για μια αντίστοιχη έκδοση του GT-R στο μέλλον, καθώς και το καινούργιο μονοθέσιό της για τον θεσμό Formula E.

Porsche

Η Porsche θα παρουσιάσει μια νέα έκδοση της Taycan για την εγχώρια αγορά η οποία θα έχει καλύτερες επιδόσεις και αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού σε σχέση με αυτές στις οποίες διατίθεται ήδη εκεί το αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές μοντέλο.  

smart

Το smart #5, το μεγάλο νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της εταιρείας, βασίζεται την πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) που έχει δημιουργήσει η Geely Automobile για τα μοντέλα της και γι’ αυτά των θυγατρικών εταιρειών της.

Volkswagen

Από τη Volkswagen ανακοινώθηκε ότι στο Πεκίνο θα παρουσιάσει ένα καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο το οποίο δεν θα αποτελεί απλώς τον προπομπό εντός νέου μοντέλου της, αλλά θα αποκαλύψει και τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των καινούργιων μοντέλων της.

Πρόκειται για ένα SUV με έντονα κεκλιμένο το πίσω μέρος του, σαν coupé. Στο εμπρός μέρος το καπό του είναι κεκλιμένο, σχετικά χαμηλό σε ύψος και με πιο έντονα διαμορφωμένους τους θόλους. Το ίδιο ισχύει και για τους πίσω, αντίστοιχα.

Xiaomi

O τεχνολογικός κολοσσός της Κίνας θα έχει στο περίπτερό της το αμιγώς ηλεκτρικό SU7, το οποίο έχει παρουσιαστεί πριν από λίγες ημέρες και τώρα αναμένεται να αποτελέσει το κύριο έκθεμά της (τετράτροχο, φυσικά).

Xpeng

H Xpeng, εκτός από τα μοντέλα της, θα ανακοινώσει την ίδρυση μιας νέας θυγατρικής εταιρείας της η οποία θα κατασκευάζει νέα μοντέλα τα οποία θα είναι πιο προσιτά οικονομικώς σε σχέση με τα δικά της.