Νέα μοντέλα

25 Nov, 2019 Ώρα 14:53

KTM 890 Duke R: Στόχος η κορύφωση

Thumbnail

Μεγαλύτερος κινητήρας, περισσότερη δύναμη, χαμηλότερο βάρος, ακόμα πιο κορυφαία περιφερειακά και ο νέος “Δούκας” είναι έτοιμος να προσφέρει στιγμές ακόμα πιο πραγματικής οδήγησης..

Close

Το αυστριακό εργοστάσιο σίγουρα δεν κάθεται με σταυρωμένα χέρια και κάθε χρόνο φροντίζει να παρουσιάζει μοντέλα που κάνουν τη διαφορά. Όπως για παράδειγμα το 790 Duke του 2018, ένα streetfighter που μάγεψε τον ειδικό τύπο με την οδική του συμπεριφορά και το οποίο έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς αναβάτες να γευθούν μια πραγματικά Ready to Race μοτοσυκλέτα. Εν τω πολλώ το ευ λένε οι παλιοί και η ΚΤΜ ασπάζεται αυτή τη φιλοσοφία με το νέο 890 R, το οποίο και θα δούμε να κυκλοφορεί ανάμεσά μας κάπου προς τα τέλη του 2020.

 

Close

 

Βελτιώσεων το ανάγνωσμα

Close

Αρχικά το προφανές, ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 790 Duke και Adventure αποκτά περισσότερα κυβικά και σκαρφαλώνει στα 889, 90 περισσότερα δηλαδή. Το γεγονός ότι έχουν αλλάξει τόσο η διαδρομή όσο και η διάμετρος των εμβόλων αποδεικνύει ότι δεν πρόκειται για ένα απλό “πουσάρισμα” αλλά για μια μελετημένη δουλειά με στόχο την ακόμα καλύτερη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών του LC8c. Παράλληλα έχουν μεγαλώσει οι βαλβίδες και έχει αυξηθεί η σχέση συμπίεσης, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι υπεύθυνο για 16 περισσότερους ίππους (121 από 105) και 12Nm παραπάνω ροπής (99 από 87), με αυτά τα τελευταία μάλιστα να αποδίδονται και 250 στροφές χαμηλότερα!

 

 

Το πλαίσιο δεν έχει αλλάξει, δεν υπήρχε λόγος άλλωστε, αλλά το βήμα παραπάνω έχει γίνει -κυρίως- σε ανάρτηση και φρένα. Παραμένει η Apex της WP, προσφέροντας τις ίδιες διαδρομές μπροστά και πίσω, πλην όμως τώρα πιρούνι και αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και με πιο sport σετάρισμα, ενώ οι τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, ναι οι κορυφαίες της σειράς Stylema, αντικαθιστούν τις αντίστοιχες J.Juan και συνεργάζονται με μεγαλύτερους δίσκους (320 από 300mm). Από πλευράς ηλεκτρονικών βοηθημάτων παραμένει η αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU), τα τρία οδηγικά προγράμματα (Riding Modes), το ρυθμιζόμενο σε τρία στάδια traction control και φυσικά το ABS με δυνατότητα Supermoto Mode, όπου και απενεργοποιείται η λειτουργία του στον πίσω τροχό. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει ένα βελτιωμένο σε λειτουργία Quickshifter +/-, όπως επίσης και το πακέτο Track Mode, που κάνει κατάλληλη τη χρήση της μοτοσυκλέτας σε περιβάλλον πίστας. Τέλος, στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου υπάρχουν μερικά ακόμη χρήσιμα στοιχεία, όπως για παράδειγμα έγχρωμη οθόνη τεχνολογίας TFΤ και προβολέας LED με φώτα ημέρας (DRL).

 

 

Η θέση οδήγησης έχει σκαρφαλώσει στα 834mm (από 825) και έχει γίνει πιο “επιθετική”, κάτι που επιτεύχθηκε τόσο από τα ψηλότερα τοποθετημένα μαρσπιέ και ποδωστήρια, όσο και από το νέο τιμόνι, που είναι ρυθμιζόμενο σε 4 θέσεις και πλέον βρίσκεται πιο μπροστά και πιο χαμηλά σε σχέση με το 790. Μικρές διαφορές υπάρχουν και στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας, που σαν στόχο έχουν μια ακόμα πιο “ξυραφένια” οδική συμπεριφορά. Η απόσταση του 890 από το έδαφος έχει μεγαλώσει κατά 20mm (206 από 186), το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 7mm (1482 από 1475) και το ίχνος έχει πάει στα 99,7mm (από 98), αλλά το μεγάλο και λίαν ευχάριστο νέο έχει να κάνει με το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας, που έχει μειωθεί κατά τρία ολόκληρα κιλά (166 από 169 στεγνή).

 

 

To ΚΤΜ 890 Duke R είναι ένα μοντέλο που δημιουργεί αίσθηση με τα χαρακτηριστικά του και ένα από τα λίγα που μπορούν να προσφέρουν κορυφαία απόδοση τόσο στο δρόμο, όσο και στην πίστα. Δεν κρύβουμε ότι ανυπομονούμε να βρεθούμε στη σέλα του και να δούμε από πρώτο χέρι πόσο καλύτερο και ταχύτερο έχει γίνει σε σχέση με το 790, του οποίου -σημειωτέον- συνεχίζεται κανονικά η παραγωγή του.

Περισσότερα μπορείτε να μάθετε από την εταιρεία J.L Motorace οι οποία είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος των αγαπημένων μας KTM.

 

24 Apr, 2024 Ώρα 13:23

Λαμπερή παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού Porsche Taycan

Thumbnail

Στη ζωή, βιώνουμε στιγμές γεμάτες μαγεία.

Close

Στιγμές που κάνουν την καρδιά να χτυπάει πιο δυνατά, στιγμές ευφορίας, καθαρής χαράς.

Όπως είναι οι στιγμές στη θέση του οδηγού του νέου Porsche Taycan.

Close

Του μόνου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου που υπερδιεγείρει τις αισθήσεις και σε φορτώνει συναισθήματα.

Συναισθήματα τόσο ιδιαίτερα που δημιούργησαν ακόμη και την δική τους λέξη: Overfeel

Close

 

 

Αυτό το ιδιαίτερο και ξεχωριστό συναίσθημα προσέφερε στους προσκεκλημένους της η Porsche Cyprus στην φαντασμαγορική αποκάλυψη του νέου Porsche Taycan το βράδυ της Τετάρτης 17 Απριλίου στο Destination Porsche Limassol. 

Μια Overfeel, ξεχωριστή στιγμή στη βραδιά αποτέλεσε ο ιδιαίτερος τρόπος που ο καλλιτέχνης Λουκής Αγρότης, ζωγράφισε μέσα σε μόνο λίγα λεπτά σε κενό καμβά το νέο Porsche Taycan, κερδίζοντας τον θαυμασμό των παρευρισκομένων.  Θαυμασμός που διατηρήθηκε αμείωτος, αφού αμέσως μετά ακολούθησαν με ένα πολύ επιβλητικό τρόπο τα αποκαλυπτήρια του νέου Porsche Taycan.

 

 

Ο συνδυασμός χρωμάτων σε iced blue διάθεση, στον φωτισμό, τα cocktails και τα εδέσματα της βραδιάς, συμπλήρωσαν μια άκρως ιδιαίτερη βραδιά αφιερωμένη στην εξέλιξη και την δημιουργικότητα.   Ταυτόχρονα με jazz διάθεση οι Γιάννης Μοδίτης και Μιχάλης Τσερκέζος, παρέσυραν το κοινό με την μουσική τους, προσθέτοντας στην εκδήλωση τα πιο μελωδικά ηχοχρώματα.

Η Παυλίνα Ιακωβίδου Marketing & PR Manager της Porsche Cyprus, ευχαρίστησε τους παρευρισκομένους για την παρουσία τους στην εκδήλωση, σημειώνοντας πως με την κατασκευή του νέου ηλεκτρικού Taycan, η Porsche συνεχίζει να «ανεβάζει» ταχύτητα στην ηλεκτροκίνηση και να χαράζει τον δικό της μοναδικό δρόμο στην νέα εποχή. 

 

 

Η Porsche προσφέρει τη δυνατότητα στους λάτρεις της λεπτομέρειας, να έχουν ρόλο σχεδιαστή στο δικό τους ξεχωριστό Taycan μέσω του online car configurator της εταιρείας που θα βρείτε στο ακόλουθο link: https://www.porsche.com/central-eastern-europe/en/_cyprus_/models/taycan/taycan-models/taycan/

H εταιρεία A.I. Motokinisi Ltd είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων Porsche στην Κύπρο με εκθεσιακούς χώρους σε Λευκωσία και Λεμεσό.