Ένας μεγάλος αριθμός εμπειρογνωμόνων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ έδωσε στη Volvo Cars άλλα πέντε βραβεία, προσθέτοντας στις συνεχόμενες κατακτήσεις στην ιστορία της εταιρείας.
Φέτος η MotorWeek, η Ένωση ΜΑΜΑ (Midwest Automotive Media Association), Consumer Guide και το Chicago News έδωσαν στη Volvo τις υψηλότερες βαθμολογίες για τα S60 καθώς και τα SUV XC90 και XC40.
Το ολοκαίνουργιο πολυτελές sedan Volvo S60 κέρδισε το βραβείο «Driver’s Choice 2019» του MotorWeek για το καλύτερο σπορ σεντάν. Από το 1983 το προσωπικό της MotorWeek αναγνωρίζει τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά που θα ήθελαν στα γκαράζ τους, και αναλύοντας τους παράγοντες που επηρεάζουν περισσότερο τους καταναλωτές όπως τιμή, πρακτικότητα, απόδοση και αποδοτικότητα καυσίμου- επιλέγουν τους νικητές.Το S60 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Volvo που κατασκευάζεται στην Αμερική και διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά σχεδίασης, τεχνολογίας και ασφάλειας των βραβευμένων SUV, XC90 και XC60.
Η Midwest Automotive Media Association ονόμασε το XC40 SUV σαν το 2019 MAMA Luxury Family Vehicle of the Year. Με έδρα το Σικάγο, το MAMA αποτελείται από περισσότερους από 240 δημοσιογράφους που εκπροσωπούν σημαντικές ιστοσελίδες, ειδησεογραφικά πρακτορεία και κανάλια κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης σε ολόκληρη τη χώρα. Τα μοντέλα XC90 και XC40 του 2019 ονομάστηκαν «Consumer Guide Best Buys» στις κατηγορίες Premium Crossover / SUV και Premium Subcompact Crossover / SUV, αντίστοιχα. Αυτή είναι η τέταρτη συνεχόμενη χρονιά που το XC90 ονομάζεται «Consumer Guide Best Buy».
Τέλος, η τοπική εβδομαδιαία πηγή ειδήσεων Chicago News ονόμασε το XC40 ως το 2019 SUV / Crossover της χρονιάς, βραβείο που κερδίζει η Volvo για τρίτη συνεχή χρονιά.
Η Volvo Cars ολοκλήρωσε την ανανέωση των προϊόντων της, που ξεκίνησε το 2015 και έχει τώρα τη νεότερη γκάμα στην αγορά. Κατά τη διάρκεια αυτών των νέων SUV, τα sedans και τα station wagon έχουν κερδίσει συλλογικά εκατοντάδες βραβεία σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του 2018 World Car of the Year (XC60), του 2018 και του 2016 Αυτοκίνητο Βορείου Αμερικής της Χρονιάς (XC60, XC90), Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς(XC40) και το 2016 Motor Trend SUV of the year (XC90).
Έρχονται μεγάλες εκπλήξεις από την CUPRA
Η μέχρι τώρα πορεία της CUPRA αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα success stories της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Η μάρκα που γεννήθηκε από την Seat έχει καταφέρει να ταράξει τα νερά, σχεδιάζοντας αυτοκίνητα με πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ξεκάθαρα σπορτίφ προσανατολισμό.
Η CUPRA σχεδιάζει να παρουσιάσει «προκλητικά αμαξώματα» και «εμβληματικά» μοντέλα που αμφισβητούν τις παραδοσιακές κατηγορίες αυτοκινήτων στο πλαίσιο της επόμενης φάσης ανάπτυξής της, με την πρώτη αποκάλυψη να αναμένεται ήδη από το 2025.
Ενώ η μάρκα έχει επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό σε SUV και crossover, συμπεριλαμβανομένων των Terramar και Formentor, ο διευθύνων σύμβουλος Wayne Griffiths πιστεύει ότι τα μοναδικά σχέδια θα ενισχύσουν την ταυτότητα και την απήχηση της CUPRA.
Αντί να δώσει προτεραιότητα στα συμβατικά σεντάν, ο Griffiths υπαινίχθηκε καινοτόμες επιλογές, συμπεριλαμβανομένου ενός ηλεκτρικού buggy τύπου off-road, σχεδιασμένου για αστική χρήση.
Μια έκδοση παραγωγής του σπορ αυτοκινήτου Dark Rebel παραμένει μια πιθανότητα, αλλά δεν αποτελεί άμεση προτεραιότητα, καθώς η μάρκα εστιάζει σε κερδοφόρα μοντέλα μεγάλου όγκου για να χρηματοδοτήσει τα σχέδια ηλεκτροκίνησης ύψους 10 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Η CUPRA θα αξιοποιήσει την επερχόμενη πλατφόρμα SSP του Volkswagen Group για να στηρίξει τις μελλοντικές ηλεκτρικές και υβριδικές προτάσεις της.
Μια έκδοση υψηλών επιδόσεων του Terramar, που ενδεχομένως να ξεπερνά τους 300 ίππους, είναι επίσης στα σκαριά, με επιλογές για ένα plug-in υβριδικό ή τον αναβαθμισμένο πεντακύλινδρο κινητήρα Audi RS, εν αναμονή των κανονισμών Euro 7.
Κοιτάζοντας σε παγκόσμιο επίπεδο, η CUPRA σχεδιάζει να επεκταθεί στην αγορά των ΗΠΑ με ένα μεγαλύτερο SUV προσαρμοσμένο στους Αμερικανούς καταναλωτές, παράλληλα με plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα όπως το Formentor.
Η μάρκα διερευνά επίσης τις αγορές της Ασίας, συμπεριλαμβανομένης της Ταϊβάν.
Η στρατηγική της CUPRA για τολμηρό σχεδιασμό, καινοτόμες ιδέες και παγκόσμια ανάπτυξη έχει ως στόχο να εδραιώσει τη θέση της ως μια δυναμική, αυτόνομη μάρκα στην αγορά αυτοκινήτου.