Rally

05 Dec, 2019 Ώρα 22:33

Το Abarth 124 rally τίμησε με τον καλύτερο τρόπο την 70η επέτειο της μάρκας

Thumbnail

Το Abarth 124 rally αποτέλεσε μια από τις εντυπωσιακότερες παρουσίες στους αγώνες ράλι. Αποδεικνύοντας την ταχύτητα και την αξιοπιστία του, το 124 rally κατέκτησε σειρά διακρίσεων συνδυάζοντας το θέαμα με τις κορυφαίες επιδόσεις.

Close

Το 2019 το αγωνιστικό μοντέλο στα χέρια του Ιταλού οδηγού Enrico Brazzoli κατέκτησε για δεύτερη  συνεχόμενη χρονιά τον Παγκόσμιο Τίτλο FIA R-GT, ενώ επίσης για δεύτερη χρονιά επικράτησε και στο Ισπανικό Πρωτάθλημα ασφάλτου για 2κινητα αυτοκίνητα. Τέλος ο Andrea Nucita στα πλαίσια του ERC αναδείχθηκε Πρωταθλητής του Abarth Rally Cup, ολοκληρώνοντας μια χρονιά που το Abarth 124 rally τίμησε με τον καλύτερο τρόπο τα 70α γενέθλια της μάρκας.

_

Close

 

Τίτλος για 2η συνεχόμενη χρονιά...

Close

Η κατάκτηση του Παγκόσμιο Πρωταθλήματος FIA R-GT για 2η συνεχόμενη χρονιά από το Abarth 124 rally ήταν η σημαντικότερη διάκριση της χρονιάς με τους Enrico Brazzoli και Manuel Fenoli να εντυπωσιάζουν με τις επιδόσεις τους σε θρυλικά ράλι όπως είναι το Rally Monte Carlo, το Tour de Corse και το Sanremo Rally. Εξαιρετική επιτυχημένη ήταν και η σαιζόν του Abarth Rally Cup, όπου μετά από 6 αγώνες στα πλαίσια του ERC, ο Andre Nucita κατέκτησε τον τίτλο στο νήμα, στον τελευταίο αγώνα της χρονιά, το Ράλι Ουγγαρίας.

Η απόδοση του Abarth 124 rally, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία του, επέτρεψε σε πολλούς αγώνες να ανταγωνίζεται με αξιώσεις ακόμα και τα τετρακίνητα αγωνιστικά της κατηγορίας R5. Με τη συμμετοχή του, τόσο σε διεθνείς διοργανώσεις, όσο και σε εθνικά πρωταθλήματα, κατάφερε να εντυπωσιάσει κατακτώντας σε μόλις τρεις σαιζόν σχεδόν 100 νίκες σε 16 διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες

 

12 Sep, 2025 Ώρα 11:48

WRC Rally Chile Bio Bío 2025: Τέσσερις διεκδικητές του φετινού παγκόσμιου τίτλου στο WRC ξεκινούν ένα δύσκολο αγώνα στη Λατινική Αμερική

Thumbnail

Σήμερα, Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου ξεκινάει ο 11ος από τους 14 γύρους του παγκοσμίου πρωταθλήματος WRC. Τα πληρώματα της πρώτης (WRC) και δεύτερης κατηγορίας (WRC2) μετά τον αγώνα στην Παραγουάη πέρασαν την οροσειρά των Άνδεων και μεταφέρθηκαν στη Χιλή όπου εκεί ξεκινάει σήμερα ο δεύτερος αγώνας που γίνεται στην Λατινική Αμερική.

Close

Οι δρόμοι στις ειδικές διαδρομές είναι βατοί και σε γενικές γραμμές καλύτεροι από όσο περίμεναν τα πληρώματα. Όμως υπάρχουν παγίδες και αρκετές δυσκολίες. Για παράδειγμα χθες έβρεχε οπότε αλλάζει η στρατηγική τόσο όσον αφορά τις γόμες όσο και οι σημειώσεις που έγιναν με στεγνό χώμα.

Υπάρχουν ακόμη σε κάποιες ειδικές δένδρα και ομίχλη. Ένα λάθος στο βρεγμένο χώμα αρκεί για να καταλήξει το αυτοκίνητο στην πυκνή βλάστηση. Στο Ράλλυ στη Χιλή υπάρχουν αρκετές τυφλές και «κυματιστές» στροφές.

Close

 

Close

 

Στη Χιλή γίνεται ο προτελευταίος χωμάτινος αγώνας. Υπάρχει ακόμη ένας – ο τελευταίος στο φετινό πρωτάθλημα στη Σαουδική Αραβία- και μεσολαβούν δύο ασφάλτινοι. Ένας στην Κεντρική Ευρώπη και ένας στην Ιαπωνία.

 

Να δούμε λίγο τη βαθμολογία.

Οι Elfyn Evans- Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally) προηγούνται με 198 βαθμούς. Ξεκινούν πρώτοι στη Χιλή και «ανοίγουν» το δρόμο στους υπόλοιπους.

Στην συνέχεια με 191 βαθμούς ακολουθούν οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally 1). Με διαφορά μόλις δύο βαθμών, 189 βαθμούς ακολουθούν οι Sebastien Ogier- Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally 1).

Οι τέταρτοι που μπορούν να διεκδικήσουν τίτλο είναι οι Ott Tanak- Martin Jarveoja Estonia (Hyundai i20 Rally1) με 180 βαθμούς.

Θα μπορούσαμε να εντάσσαμε στους διεκδικητές του φετινού τίτλου τους περσινούς παγκόσμιους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Rally1) που έχουν 150 βαθμούς. Το γεγονός ότι βρίσκονται 48 βαθμούς πίσω από τους Elfyn Evans- Scott Martin θεωρείται αδύνατον να γίνει ανατροπή. Λάθη με τόσο έμπειρα πληρώματα δεν γίνονται. Και αυτό οι Βέλγοι το γνωρίζουν πολύ καλά.

Αντίθετα για τα τέσσερα πρώτα πληρώματα που οι διαφορές είναι μικρές, εύκολα γίνονται οι ανατροπές.

Χθες έγινε το shakedown μήκους 6.79 χλμ. Οι χρόνοι δεν μετρούν στον αγώνα. Όμως παίρνουμε μια γεύση. Πιο γρήγοροι με χρόνο 3.21.5 ήταν οι Εσθονοί Tanak-Jarveoja. Ένα δευτερόλεπτο πιο αργοί (3.21.6) ήταν οι Rovanpera-Halttunen και τρίτοι με χρόνο 3.21.8 ήταν οι Εvans-Martin. Οι Ogier-Landais έκαναν 3.22.9 και οι Andrien Fourmoux- Alefandre Coria (Hyundai i20 Rally1) «έγραψαν» 3.23.1

Η πραγματική μάχη όμως ξεκινάει σήμερα. Στον αγώνα έχουν δηλώσει 49 πληρώματα. Όμως στο shakedown, τέσσερα πληρώματα δεν εμφανίσθηκαν. Στον αγώνα όμως δήλωσαν ότι θα συμμετέχουν.

Οι αγωνιζόμενοι από σήμερα μέχρι και την Κυριακή θα κάνουν 16 χωμάτινες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 306.76 χλμ.

Στη Χιλή για τους Elfyn Evans- Scott Martin που ξεκινούν πρώτοι, τα πράγματα θα είναι δύσκολα αν βρέχει. Αυτοί που θέλουν τη βροχή γιατί σίγουρα θα ευνοηθούν από τη θέση που ξεκινούν είναι οι Γάλλοι. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Ogier ξέρει και διαλέγει τις σωστές γόμες. Και είναι και κάτι ακόμη. Έχει 8 παγκόσμιους τίτλους και πριν αποσυρθεί από το WRC θέλει να κάνει 9 τους τίτλους του.