Ειδήσεις

09 Dec, 2019 Ώρα 21:25

Πάρτε γεύση από το νέο ημερολόγιο της Pirelli

Thumbnail

Το Ημερολόγιο Pirelli 2020, με τη δημιουργική υπογραφή του Paolo Roversi  και τίτλο “Looking for Juliet” (‘Αναζητώντας την Ιουλιέτα’) παρουσιάστηκε στο κοινό στο Teatro Filarmonico της Verona.

Close

Αντλώντας έμπνευση από το διαχρονικό δράμα του Shakespeare, ο Paolo Roversi ανασύρει από την αφάνεια την “Ιουλιέτα που υπάρχει σε κάθε γυναίκα” μέσα από τις προσωπικότητες των Claire Foy, Mia Goth, Chris Lee, Indya Moore, Rosalía, Stella Roversi, Yara Shahidi, Kristen Stewart και Emma Watson  που πρωταγωνιστούν την 47η έκδοση του The Cal.

Φέτος είναι η πρώτη χρονιά που το ημερολόγιο συνδυάζει τη φωτογραφική με την κινηματογραφική τέχνη, καθώς συνοδεύεται από μία ταινία μικρού μήκους. Στη 18-λεπτη ταινία, ο Paolo Roversi υποδύεται ένα σκηνοθέτη ο οποίος εξετάζει διάφορες υποψήφιες για το ρόλο της Ιουλιέτας. Αυτές περνούν μία-μία  μπροστά από το φακό του φωτογράφου προκειμένου να αποτυπώσει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα με μία ποικιλία συναισθημάτων και εκφράσεων.

Close

_

 

Close

Το σενάριο του ημερολογίου

Το σενάριο ξεδιπλώνεται σε δύο φάσεις. Στην πρώτη, οι πρωταγωνίστριες εμφανίζονται να φτάνουν στο set, χωρίς makeup ή κάποιο κοστούμι. Κάθονται και συζητούν με τον Roversi για το project, συναγωνιζόμενες η μία την άλλη, μιλώντας στο σκηνοθέτη για τις προσωπικές εμπειρίες τους και το πώς φαντάζονται την Ιουλιέτα. Με αυτό τον τρόπο, οι ηθοποιοί αποκαλύπτουν τον ενδόμυχο εαυτό τους, τον εσωτερικό κόσμο τους. Στη δεύτερη φάση, φοράνε τα κοστούμια που δημιουργήθηκαν για να τις μεταμορφώσουν σύμφωνα με την προσωπική τους ερμηνεία της ηρωίδας του Shakespeare. Η ιδέα είναι να αποτυπωθεί μία ιστορία όπου η πραγματικότητα και η φαντασία συνυφαίνονται και οι διαφορές τους είναι ασαφείς, όπως σε μία θολή φωτογραφία.  

Η φωτογράφηση πραγματοποιήθηκε το Μάιο και το ημερολόγιο Pirelli 2020 είναι το πρώτο που επιμελείται Ιταλός φωτογράφος, ο οποίος επέλεξε να στήσει τα σκηνικά του στη Βερόνα, την πόλη που είναι ανεξίτηλα συνδεδεμένη με τη μοίρα της νεαρής γυναίκας, αλλά και στο Παρίσι, όπου ο Roversi έχει ζήσει τα τελευταία σαράντα χρόνια. Μέγας λάτρης της όπερας, ο Roversi θέλησε να δημιουργήσει ένα αντικείμενο μοναδικής εικαστικής σχεδίασης εμπνευσμένης από διαλόγους της όπερας (libretto).

Το 2020 Calendar αποτελείται από 132 σελίδες, με το μηνιαίο ημερολόγιο στο εξώφυλλο, κομμάτια από το έργο Romeo & Juliet  του Shakespeare και 58 φωτογραφίες, έγχρωμες και ασπρόμαυρες που απεικονίζουν τις πρωταγωνίστριες της ιστορίας και την πόλη της Βερόνα. Ανοίγοντας το εξώφυλλο, εμφανίζεται η εικόνα του ουράνιου θόλου που αντιπροσωπεύει το σύμπαν, περιβάλλοντας μοναδικά την ιστορία της Ιουλιέτας και ανεβάζοντάς την στη σφαίρα της αιωνιότητας.  Εξώφυλλο και οπισθόφυλλο είναι διακοσμημένα με τα επιχρυσωμένα γράμματα του ίδιου του ημερολογίου, όπου επισημαίνονται ημερομηνίες σταθμοί, όπως η γέννηση της Ιουλιέτας, η πρώτη της συνάντηση με το Ρωμαίο, ο γάμος και το τέλος τους. Σε αυτές προστίθενται οι ημερομηνίες γέννησης των πρωταγωνιστριών του Ημερολογίου, των οποίων τα ονόματα αναγράφονται ελεύθερα στο εξώφυλλο, ανάμεσα  στους αστερισμούς, διαμορφώνοντας ένα είδος ποιητικού στερεώματος.

 

Δείτε πλάνα από τα backstage της δημιουργίας του ημερολογίου

 

30 Sep, 2025 Ώρα 09:01

Ορόσημο τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στην ιστορία της Škoda

Thumbnail

Η Škoda Auto κατέγραψε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της. Πρόκειται για  την παραγωγή τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο.

Close

Ένας αριθμός που αποδεικνύει ότι η Škoda έχει καταφέρει να μετατρέψει μια κατηγορία οχημάτων σε θεμέλιο λίθο της στρατηγικής της. Από το πρωτοποριακό Yeti του 2009 έως τα σημερινά ηλεκτρικά Enyaq και Elroq, η μάρκα έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίσσεται, να προσαρμόζεται στις νέες τεχνολογίες και να παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της. Δηλαδή να προσφέρει πρακτικά, ευρύχωρα και αξιόπιστα αυτοκίνητα που καλύπτουν τις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών. Τα SUV αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της Škoda, καθώς αντιστοιχούν σε πάνω από το 55% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, με ιδιαίτερη απήχηση τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες αγορές.

 

Close

 

Η ιστορία των SUV της Škoda ξεκινά το 2009 με το Yeti, ένα μοντέλο που έφερε νέα πνοή στην κατηγορία των συμπαγών SUV. Αν και σταμάτησε να παράγεται το 2018, το Yeti διέθεσε στην αγορά 685.000 οχήματα και έθεσε τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας. Ακολούθησε το Kodiaq το 2016, το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο μονάδες. Λίγο αργότερα, το 2017, το Karoq ήρθε να καλύψει την κατηγορία των μεσαίων SUV με περισσότερες από 917.000 πωλήσεις. Το 2019 η Škoda λάνσαρε το Kamiq, το μικρότερο SUV της γκάμας για την Ευρώπη, το οποίο σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με σχεδόν 790.000 παραδόσεις.

Close

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 2020 με το Enyaq και το Enyaq Coupé, που μαζί έχουν ξεπεράσει τις 326.000 πωλήσεις. Πρόσφατα, το 2024, η γκάμα εμπλουτίστηκε με το Elroq, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV, το οποίο ήδη αριθμεί 71.000 παραγγελίες.

Συνολικά, αυτά τα μοντέλα έχουν διαμορφώσει μια οικογένεια SUV από επτά μοντέλα που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή. Από compact crossover έως μεγάλα επταθέσια και ηλεκτρικά μοντέλα. Η Škoda στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρικά της SUV. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 72.000 αμιγώς ηλεκτρικά SUV σε ευρωπαίους πελάτες. Το Elroq βρέθηκε μάλιστα στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη τους μήνες Απρίλιο και Ιούλιο, ξεπερνώντας τις 100.000 παραγγελίες σε λιγότερο από έναν χρόνο παρουσίας στην αγορά. Η Škoda επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση με νέα μοντέλα που έρχονται τα επόμενα χρόνια.

Ανακαλύψτε από κοντά τη δυναμική γκάμα SUV της Škoda στα showrooms της Unicars σε όλη την Κύπρο και επιλέξτε το SUV που θα σας συνοδεύει σε κάθε διαδρομή.