Χάρη σε μια στενή μάχη για τον τίτλο του πρωταθλήματος, το Porsche Mobil 1 Supercup προσέφερε και πάλι συναρπαστικούς αγώνες στην 27η χρονιά διοργάνωσης του. Ο Michael Ammermüller (της BWT Lechner Racing) αναγκάστηκε να περιμένει μέχρι τον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος στην Mexico City για να εξασφαλίσει τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο στην καριέρα του. Ο Γερμανός είναι τώρα μόνο ένα τίτλο του Supercup μακριά από το ρεκόρ του Patrick Huisman. Ο Ολλανδός πέτυχε αυτό το ρεκόρ με τέσσερεις διαδοχικούς τίτλους μεταξύ του 1997 και του 2000.

Στον ίδιο θεσμό συμμετείχε για πρώτη φορά και ο συμπατριώτης μας Ευτύχιος Έλληνας πραγματοποιώντας εντυπωσιακές εμφανίσεις. Ας δούμε μερικά από τα πιο σημαντικά στατιστικά της φετινής σεζόν του Porsche Mobil 1 Supercup, θεσμός που διεξάγεται παράλληλα με τους αγώνες της Formula 1:
• Πέντε διαφορετικοί οδηγοί κέρδισαν αγώνες στα δέκα Σαββατοκύριακα της σεζόν. Ο υψηλός ανταγωνισμός ήταν σημείο-κλειδί της επιτυχίας στην ιστορίας του Supercup από το 1993. Εκτός από τις τέσσερις νίκες του Ammermüller, ο οδηγός της κατηγορίας Junior Julien Andlauer (F / BWT Lechner Racing) της Porsche ανέβηκε δύο φορές στο κορυφαίο σκαλοπάτι του βάθρου.
• Οι Ayhancan Güven (TR / martinet ALMÉRAS), Dylan Pereira (L/Momo Megatron Lechner Racing) και ο Larry ten Voorde (NL/MRS GT-Racing) γιόρτασαν τις πρώτες νίκες τους στο Supercup.
• Κατά τη διάρκεια του έτους, ένας τετραπλός αγώνας για τον τίτλο αναπτύχθηκε μεταξύ των Ammermüller, Andlauer, Τen Voorde και Güven. Οι δύο οδηγοί της Lechner, Ammermüller και Andlauer, άλλαξαν συνεχώς τις θέσεις στην κορυφή της κατάταξης. Ο 20χρονος Γάλλος πάτησε κορυφή της βαθμολογίας στο Silverstone και παρέμεινε εκεί για πέντε αγώνες. Ωστόσο, μετά την αποχώρηση του Andlauer στη Monza, ο Ammermüller κατέκτησε την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα.

• Κατά τη διάρκεια της σεζόν, κατά μέσο όρο 30 οδηγοί έλαβαν μέρος στους αγώνες του θεσμού πίσω από το τιμόνι ενός Porsche 911 GT3 Cup.
• Σε Silverstone (Μεγάλη Βρετανία), Hockenheim (Γερμανία), Spa-Francorchamps (Βέλγιο) και Monza (Ιταλία) φιλοξενήθηκαν οι μεγαλύτεροι αγώνες της σεζόν, με 32 συμμετοχές σε κάθε αγώνα.
• Οι δέκα γύροι του φετινού Supercup Porsche Mobil διεξήχθησαν σε εννέα διαφορετικές χώρες. Κατά τη διάρκεια της σεζόν, οι οδηγοί γύρισαν συνολικά 3.827 γύρους με την 911 των 485 ίππων.

• Με μήκος 3.337 χιλιόμετρα, το Circuit de Monaco στο Μόντε Κάρλο είναι η μικρότερη πίστα στο ημερολόγιο. Κατά τη διάρκεια των 30 λεπτών μέσα από τα στενά δρομάκια του πριγκιπάτου, οι οδηγοί γύρισαν συνολικά 16 γύρους της πίστας. Αντίθετα, η πίστα Circuit de Spa-Francorchamps ήταν η μεγαλύτερη με μήκος 7.004 χιλιομέτρων.
• Στην ιστορική πίστα του Βελγίου είχαμε και τον πιο στενό τερματισμό, με τους Pereira και Güven να χωρίζονται από μόλις 0,268 του δευτερολέπτου. • Το Σαββατοκύριακο στο Silverstone έγραψε ιστορία με συνολικά 353.000 θεατές.
• Ρεκόρ αποτέλεσε επίσης και η θερμοκρασία στις ελεύθερες δοκιμές του Hockenheim, που ήταν 44 βαθμοί κελσίου, η υψηλότερη θερμοκρασία που είχε ο θεσμός.

Στην Τσεχία για τους προημιτελικούς του EURONASCAR PRO ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής
Επαναρχίζει η δράση στο EURONASCAR PRO 2025, μετά την διακοπή για τις καλοκαιρινές διακοπές, με τον Βλαδίμηρο Τζιωρτζή να βρίσκεται στην Τσεχία. Εκεί όπου το διήμερο 30-31 Αυγούστου θα γίνει, στην πίστα Autodrom Most, ο τέταρτος αγώνας της χρονιάς, ο τελευταίος πριν από τους ημιτελικούς σε Γερμανία και τους τελικούς στο Βέλγιο.
«Η Autodrom Most είναι μια από τις αγαπημένες μου πίστες όπως αποδείξαμε τα τελευταία χρόνια» αναφέρει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής και προσθέτει: «Στόχος είναι να σκοράρουμε ψηλές θέσεις έτσι ώστε να διατηρούμε τις ελπίδες μας για τον τίτλο».
Στο διάστημα της διακοπής ο Κύπριος οδηγός, σε συνεργασία με την ομάδα του, SPEEDHOUSE, εργάστηκαν εντατικά ώστε να παρουσιαστούν πανέτοιμοι για επίτευξη των στόχων τους. «Δουλέψαμε πάρα πολύ με την ομάδα αυτή την περίοδο και είμαι θετικός ότι όλα είναι στον σωστό δρόμο για την διεκδίκηση του τίτλου» σημειώνει ο 28χρονος.

Ο Τζιωρτζής μετά τους πρώτους τρεις αγώνες της χρονιάς σε Ισπανία, Ιταλία και Αγγλία βρίσκεται στην όγδοη θέση, ευρισκόμενος σε κοντινή απόσταση από την πρώτη τριάδα του πρωταθλήματος και είναι έτοιμος για την τελική αντεπίθεση πριν από τους δυο τελευταίους αγώνες, όπου οι βαθμοί θα μετράνε διπλοί.
Την Παρασκευή οι οδηγοί θα κάνουν τις τελευταίες δοκιμές, ενώ το πρωινό του Σαββάτου (30/08) θα πραγματοποιηθούν τα προκριματικά και η Superpole για τον καθορισμό των θέσεων εκκίνησης για τον πρώτο αγώνα στην Τσεχία, που είναι προγραμματισμένος για το μεσημέρι της ίδιας ημέρας. Την Κυριακή, 31 Αυγούστου, το μεσημέρι θα γίνει ο δεύτερος αγώνας.
Η πίστα Autodrom Most είναι απόστασης 4,212χλμ και οι οδηγοί θα κληθούν να κάνουν 17 γύρους σε κάθε αγώνα.
Σημειώνεται ότι οι δυο αγώνες του Σαββατοκύριακου θα προβληθούν για πρώτη φορά στην Κύπρο και συγκεκριμένα σε μαγνητοσκόπηση από τον Alpha Κύπρου. Στις 00:00πμ της Κυριακής θα προβληθεί ο αγώνας του Σαββάτου και την ίδια ώρα τη Δευτέρα θα μεταδοθεί ο αγώνας της Κυριακής.
Πλατινένιος Χορηγός του Βλαδίμηρου Τζιωρτζή είναι η HTFX, ενώ τον υποστηρίζουν η ALCO Filters, η Psaltis Auto Parts, η Televantos Used Trucks, η Panayiotides Gifts, το Sana Hiltonia και η πίστα Daytona Raceway.
