Classic

03 Oct, 2017 Ώρα 10:28

Η μεταμόρφωση μίας Porsche 356...

Thumbnail

Η Porsche 356 ξεκίνησε να παράγεται το 1948 και σταμάτησε το 1965, χρονιά που ξεκίνησε να κατασκευάζεται η θρυλική 911. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει ιδιαίτερη αξία καθώς είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της Porsche, οπότε όσοι το έχουν στην κατοχή τους αισθάνονται σίγουρα τυχεροί και απολαμβάνουν την συμβίωση μαζί του.

Close

Είναι λογικό πως σε οποιαδήποτε κατάσταση και να βρεις μία 356 θα προσπαθήσεις να την κάνεις καινούργια. Όπως θα δείτε και στο παρακάτω video η ανακατασκευή μία 356 Β είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Ένα αυτοκίνητο που δείχνει να μην κάνει ούτε για... ανακύκλωση μεταμορφώνεται σε ένα απίστευτο κλασικό μοντέλο που θα ζήλευε ο καθένας.

Να σημειώσουμε πως σχεδόν 76.000 Porsche 356 έχουν κατασκευαστεί από το 1948 έως το 1965 και σώζονται σχεδόν οι μισές.

Close

 

 

Close
14 Feb, 2025 Ώρα 10:53

Η αγωνιστική Jaguar D-Type του 1954, πωλείται όσο μια Bugatti Tourbillon!

Thumbnail

Στα χέρια του Σερ Στέρλινγκ Μος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά των 24 ωρών του Le Mans εκείνη τη χρονιά.

Close

Δεν υπάρχουν πολλά κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τη χάρη και φινέτσα της Jaguar D-Type. Και σίγουρα είναι ακόμα λιγότερα αυτά που έχουν τη δική της αξία μεταπώλησης, μετά από 7 και πλέον δεκαετίες.

 

Close

 

Η συγκεκριμένη δεν πρόκειται να καταρρίψει το ιστορικό ρεκόρ, που κρατάει από το 2016, όταν η D-Type που θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1956, τίναξε στον αέρα το μπλοκ δημοπρασιών με το εκπληκτικό ποσό των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων!

Close

 

 

Όμως, η Broad Arrow Auctions, που θα τη βγάλει στο σφυρί, στις αρχές Μαρτίου, εκτιμά ότι θα πουληθεί μεταξύ 6,5 και 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, όσο δηλαδή κοστίζει μια ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon, μαζί με τα… παρελκόμενα.

 

 

Τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη D-Typer τόσο ξεχωριστή. Πέραν της άριστης λειτουργικής της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι ελάχιστα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής έχουν τόσο πλούσια αγωνιστική δράση. Αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή της,. Ήταν ο εμβληματικός αγώνας του Le Mans το 1954, όταν με τον θρυλικό Σερ Στέρλινγκ Μος και τον Πίτερ Γουόκερ, σημείωσε τους καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά.

Δυστυχώς, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει τον αγώνα, καθώς η Jaguar την απέσυρε, λόγω ξαφνικού προβλήματος στο σύστημα πέδησης.