Οι παίκτες που συναγωνίστηκαν στο πρώτο Clásico στην ιστορία , πρωταγωνιστούν σε ένα ειδικό βίντεο που μετέδωσε η CUPRA πριν από τον αγώνα των δυο μεγάλων ομάδων τον Δεκέμβριο. Το νέο εμπορικό σήμα της SEAT, το οποίο τον περασμένο Αύγουστο έγινε ο επίσημος συνεργάτης Αυτοκίνησης και Μεταφοράς της FC Barcelona για τις επόμενες πέντε σεζόν, ταξιδεύει στον πρώτο αγώνα μεταξύ των δύο ομάδων, για να τονίσει αξίες όπως πάθος, φιλοδοξία και αποφασιστικότητα ως αφετηρία σημαντικών γεγονότων. Το CUPRA κάνει το ντεμπούτο του στο Clásico σε κινηματογραφική μορφή που σας μεταφέρει πίσω πάνω από 100 χρόνια στο χρόνο, στον πρώτο αγώνα, που πραγματοποιήθηκε σε ιπποδρόμιο το 1902.
Σύμφωνα με τον CEO της CUPRA Wayne Griffiths: «Τα μεγάλα όνειρα ξεκινούν με λίγους πιστούς. Αν και το ποδόσφαιρο δεν ήταν ένα δημοφιλές άθλημα το 1902, μια ομάδα 22 ανδρών που έτρεφε πάθος για το άθλημα, συγκεντρώθηκαν στη Μαδρίτη για να παίξου στο πρώτο Clásico. Όπως ακριβώς και αυτός ο ιστορικός αγώνας, το CUPRA γεννήθηκε από την πεποίθηση μιας ομάδας ανθρώπων να δημιουργήσει μια σύγχρονη μάρκα ειδικά σχεδιασμένη για τους λάτρεις των αυτοκινήτων». Το βίντεο είναι γυρισμένο σε θρυλικές τοποθεσίες στην Μαδρίτη, όπως το Μουσείο Σιδηροδρόμων, και μεταδόθηκε στην τηλεόραση σε Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Μεξικό.
Το βίντεο συμπεριλαμβάνει το CUPRA Formentor Concept, το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε ειδικά για το εμπορικό σήμα. Με τη βοήθεια ενός υβριδικού κινητήρα plug-in υψηλής απόδοσης, το νέο αυτό όχημα θα κατασκευαστεί στο Martorell και θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2020. Μετά την κυκλοφορία του πρώτου μοντέλου CUPRA Ateca και με την άφιξη του CUPRA Formentor και του Leon CUPRA, η εταιρεία θα ενισχύσει την γκάμα των προϊόντων της με στόχο τον διπλασιασμό των πωλήσεων τα επόμενα δύο με τέσσερα χρόνια. Για να επιτύχει αυτό το στόχο, η μάρκα ενοποίησε τη δομή της φέτος, καθορίζοντας τη διοικητική της ομάδα και αυξάνοντας το εργατικό της δυναμικό κατά 50%. Επιπλέον, η CUPRA ολοκληρώνει την κατασκευή της νέας έδρας της, ενός εργοστασίου 2.400 τετραγωνικών μέτρων δίπλα στο αρχηγείο της SEAT, το οποίο θα ανοίξει το επόμενο έτος. Η CUPRA βρίσκεται στο δρόμο για το κλείσιμο του δεύτερου έτους της επιχείρησής της με ένα ρεκόρ πωλήσεων. Η νέα αυτοκινητοβιομηχανία πέτυχε συνολικά 22.800 μονάδες που πωλήθηκαν μέχρι τον Νοέμβριο του 2019, ποσοστό που είναι κατά 74% υψηλότερο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Ανοδική η πορεία του Ομίλου της BMW στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων
Το BMW Group συνέχισε την αναπτυξιακή του πορεία στον τομέα των BEV παρά τις προκλήσεις της αγοράς, το 2024. O Όμιλος παρέμεινε σε τροχιά ανάπτυξης το 2024, με τις παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων να φτάνουν τις 426.594 μονάδες και το ποσοστό ετήσιας ανόδου όσον αφορά τις πωλήσεις BEV να αγγίζει το +13,5%. Οι μάρκες BMW και MINI σημείωσαν διψήφια αύξηση στις πωλήσεις BEV, με 368.523 (+11,6%) και 56.181 (+24,3%) μονάδες αντίστοιχα. Η μάρκα BMW κατάφερε να αυξήσει τις παραδόσεις των οχημάτων της ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης σε όλες τις περιοχές πωλήσεων εκτός Κίνας.
Ενώ οι παραδόσεις του BMW Group για το πρώτο εξάμηνο του 2024 παρέμειναν στα επίπεδα του προηγούμενου έτους, οι πωλήσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο επηρεάστηκαν από τις προκλήσεις της αγοράς. Ως αποτέλεσμα, το BMW Group προχώρησε σε αναθεώρηση των προβλέψεών του για τις πωλήσεις για το σύνολο του έτους. Με συνολικές παραδόσεις 2.450.804 οχημάτων το 2024, το BMW Group πέτυχε τον νέο στόχο πωλήσεων. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αντιπροσώπευαν το 24,2% των συνολικών πωλήσεων του BMW Group το 2024, με 593.215 ταξινομήσεις. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αποτέλεσαν το 17,4% των συνολικών πωλήσεων.
Η μάρκα BMW παρέδωσε συνολικά 2.200.177 οχήματα στους πελάτες το 2024. Με το ελκυστικό της χαρτοφυλάκιο προϊόντων σε όλες τις τεχνολογίες, η BMW διατήρησε την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά. Στην Ευρώπη, η μάρκα αύξησε το μερίδιο αγοράς της, καταγράφοντας διψήφια αύξηση πωλήσεων στην Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Αυξητικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στη Γερμανία, παρά την πτωτική τάση της αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η BMW παρουσίασε αύξηση στις νέες ταξινομήσεις BEV.
Το 2024, η M GmbH παρέδωσε συνολικά 206.582 οχήματα στους πελάτες της, αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά +2,1% και επιτυγχάνοντας νέο ιστορικό υψηλό. Η μάρκα MINI, η οποία ανανέωσε πλήρως τη γκάμα προϊόντων της το περασμένο έτος, κατέγραψε πωλήσεις 244.915 μονάδων παγκοσμίως. Το τέταρτο τρίμηνο, η MINI σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις BEV σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με 29.698 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Παράλληλα, η BMW Motorrad πούλησε 210.408 μοτοσικλέτες και σκούτερ (+0,6%), πετυχαίνοντας μία ακόμα χρονιά ρεκόρ.