Ειδήσεις

27 Jan, 2020 Ώρα 15:05

Ρεάλ Μαδρίτης και Hankook μαζί έως το 2023

Thumbnail

Η πιο επιτυχημένη ποδοσφαιρική ομάδα του κόσμου συνεχίζει να τρέχει σε υψηλές ταχύτητες «φορώντας» ελαστικά Hankook

Close

Τη συνέχιση της επιτυχημένης συνεργασίας τους ανακοίνωσαν η Hankook και η Ρεάλ Μαδρίτης. Η ομάδα με τους περισσότερους τίτλος σε Ευρώπη και Ισπανία τίτλους ανανέωσε τη συνεργασία της με την παγκοσμίας φήμης μάρκα ελαστικών μέχρι το 2023, με τον Πρόεδρο των «Μερένχες» Φλορεντίνο Πέρεθ και τον Πρόεδρο της Hankook στην Ευρώπη, Σιάγκουν Λι, να φωτογραφίζονται στο Μουσειακό χώρο του θρυλικού «Σαντιάγκο Μπερναμπέου».

Η Hankook, η οποία βρίσκεται στο πλευρό της «Βασίλισσας» από το 2016, θα απολαμβάνει από φέτος αρκετά περισσότερα προνόμια, έχοντας συνεχή παρουσία στην κεντρική LED οθόνη του επιβλητικού «Μπερναμπέου», ενώ εντονότερη θα είναι και η παρουσία της μέσα και έξω από το γήπεδο. Η συμφωνία προβλέπει και διαδικτυακές συνεργασίες των δύο πλευρών.

Close

 

 

Τα ελαστικά Hankook θα «τρέχουν» με την Ρεάλ Μαδρίτης σε όλες τις εγχώριες διοργανώσεις, με το λογότυπο του αξιόπιστου κατασκευαστή ελαστικών να εμφανίζεται και σε επιλεγμένους αγώνες του UEFA Champions League. 

H Hankook έχει έντονη παρουσία στο ποδόσφαιρο αφού πέρα από τη Ρεάλ Μαδρίτης, είναι επίσης χορηγός και άλλων μεγάλων ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών ομάδων, όπως η Μπορούσια Ντόρτμουντ, η Μονακό και η Νάπολι.

Στην Κύπρο τα ελαστικά Hankook εισάγονται και διανέμονται από την εταιρεία Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ, η οποία σε συνεργασία με τη Hankook έχει προσφέρει στους Κύπριους φιλάθλους μοναδικές εμπειρίες, όπως το Hankook Back Stadium Tour στο ΓΣΠ, σε αγώνες του UEFA Europa League. 

 

25 Apr, 2025 Ώρα 13:28

BMW Σειρά 1: Ο νέος «Άσσος» θα τα αλλάξει όλα

Thumbnail

Η BMW επιβεβαιώνει την επιστροφή της Σειράς 1 με μια ριζικά ανανεωμένη τέταρτη γενιά, η οποία αναμένεται γύρω στο 2028 και θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά ηλεκτρικές εκδόσεις.

Close

Ενώ ανταγωνιστές όπως η Mercedes-Benz και η Audi αποσύρουν αντίστοιχα μοντέλα (A-Class, A1, Q2), η BMW δεσμεύεται να συνεχίσει την παρουσία της στην κατηγορία των μικρών hatchback.

Η νέα Σειρά 1 θα αποτελέσει την είσοδο στον ηλεκτρικό κόσμο της Neue Klasse, μιας νέας γενιάς μοντέλων με έμφαση στην τεχνολογία και τη βιωσιμότητα.

Close

Ο επικεφαλής προϊόντων της BMW, Bernd Körber, τόνισε ότι η Σειρά 1 παραμένει στρατηγικά σημαντική για την εταιρεία.

Σε αγορές όπως η Ιταλία και η Γαλλία, το μοντέλο κατέχει μερίδια έως και 40%, καθιστώντας το αναγκαίο για τη διατήρηση της παγκόσμιας απήχησης της μάρκας.

Close

Παράλληλα, προσφέρει ένα οικονομικότερο σημείο εισόδου για νεότερους αγοραστές, διατηρώντας το brand «νεανικό».

Η παραμονή της BMW στην απαιτητική και χαμηλού περιθωρίου κερδών αγορά των μικρών αυτοκινήτων, όπως αναφέρει ο Körber, ενισχύει την ευελιξία και την αποδοτικότητα της εταιρείας.

Αν και δεν αποκαλύφθηκαν ακόμα λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο, αναμένεται να προσφέρεται τόσο με κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και με ηλεκτροκίνηση.