Ειδήσεις

30 Jan, 2020 Ώρα 15:45

Καταργείται η έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Thumbnail

Από το 1951 φιλοξενούσε μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις αυτοκινήτου παγκοσμίως. Ήταν από τις παλαιότερες και πιο σημαντικές μαζί με αυτές της Γενεύης, του Παρισιού και του Ντιτρόιτ.

Close

Η έκθεση της Φρανκφούρτης εναλλασσόταν με αυτή του Παρισιού ανά έτος και διεξαγόταν τον Σεπτέμβριο. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο ολοένα και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αρνούνταν να συμμετάσχουν στο γερμανικό σαλόνι,  με τους επισκέπτες να μειώνονται συνεχώς.

Έτσι η Γερμανική Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανίας VDA πήρε την απόφαση να καταργήσει την έκθεση της Φρανκφούρτης. Το auto show του 2019 ήταν το τελευταίο που πραγματοποιήθηκε στη συγκεκριμένη πόλη.

Close

Η Φρανκφούρτη δεν θα φιλοξενήσει την έκθεση του 2021, ούτε καμία άλλη στο μέλλον. Τη θέση της θα πάρει κάποια άλλη πόλη, με την Ένωση VDA να εξετάζει το Μόναχο, το Βερολίνο και το Αμβούργο.

Επίσης ενδιαφέρον έχουν δείξει το Ανόβερο, η Στουτγκάρδη και η Κολωνία. Ποια θα επιλεχθεί θα το μάθουμε σύντομα.

Close

 

Πηγή: Zougla.gr

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.