F1

19 Feb, 2020 Ώρα 15:13

Η πρώτη συνάντηση των οδηγών της F1 για το 2020

Thumbnail

Διακοπές τέλος για τους οδηγούς της Formula 1. Από σήμερα το πρωί όλοι βρίσκονται στην πίστα της Βαρκελώνης για την πρώτη περίοδο των δοκιμών εξέλιξης των μονοθεσιών.

Close

 

 

Τα τεστ για τις ομάδες ξεκίνησαν στο ισπανικό circuit, με τους μηχανικούς να εστιάζουν την προσοχή τους στην αξιοπιστία των power unit, στην αεροδυναμική των μονοθεσίων και την απόδοση των ελαστικών. Άπαντες επιχειρούν να γράψουν όσους περισσότερους γύρους μπορούν, προκειμένου να συγκεντρωθούν τα δεδομένα και να γίνουν οι αναλύσεις για τη βελτίωση των επιμέρους τμημάτων.

 

Close

 

10 ομάδες, 20 οδηγοί και εκατοντάδες μηχανικοί δίνουν μάχη με τον χρόνο, καθώς στις 15 Μαρτίου θα δοθεί η εκκίνηση του φετινού πρωταθλήματος στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.

 

 

Αξίζει να σημειώσουμε ότι, ο μεγαλύτερος σε ηλικία πιλότος του grid είναι ο Kimi Raikkonen και ο μικρότερος ο Lando Norris. O Φιλανδός της Alfa Romeo Racing έχει γεννηθεί στις 17 Οκτωβρίου του 1979 και ο Βρετανός της McLaren στις 13 Νοεμβρίου του 1999.

 

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.