F1

30 Mar, 2020 Ώρα 20:22

H Mercedes AMG F1 στην υπηρεσία των γιατρών

Thumbnail

Σε λειτουργία τέθηκε ένα τμήμα του εργοστασίου της γερμανικής ομάδας στη Βρετανία, προκειμένου να κατασκευαστούν αναπνευστικές συσκευές για όσους νοσούν από τον νέο κορωνοϊό.

Close

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Project Pitlane», στο οποίο λαμβάνουν μέρος όλες οι ομάδες της Formula 1 και έχει ως στόχο την καταπολέμηση του ιού Covid-19, οι μηχανικοί της Mercedes Formula One συνεργάστηκαν με την ιατρική ομάδα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου του Λονδίνου (UCL) για τη δημιουργία της συσκευής CPAP.

Πρόκειται για μία συσκευή συνεχούς θετικής πίεσης των αεραγωγών, που παρέχει οξυγόνο στους πνεύμονες των ασθενών. Μέχρι στιγμής, 40 τέτοιες συσκευές έχουν παραδοθεί σε τέσσερα νοσοκομεία του Λονδίνου, αφού πρώτα η Εθνική Υγειονομική Υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου ενέκρινε τη χρήση τους.

Close

 

 

Οι πρωταθλητές της F1 και το UCL σχεδιάζουν την παραγωγή 1.000 τέτοιων συσκευών την εβδομάδα. Με τη χρήση των CPAP, τα νοσοκομεία θα αποφύγουν την  ανάγκη αναπνευστικής υποστήριξης σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, εξασφαλίζοντας ότι οι αναπνευστήρες θα χρησιμοποιούνται μόνο για τα σοβαρότερα περιστατικά.

Οι συσκευές αυτές παρέχουν μία σταθερή ροή αέρα και οξυγόνου στο στόμα και στη μύτη των ασθενών. Αυτό γίνεται υπό πίεση και έτσι οι πνεύμονες παραμένουν ανοιχτοί με την ποσότητα οξυγόνου που εισέρχεται να αυξάνεται. Αυτό μειώνει την προσπάθεια που απαιτείται από τον ασθενή για να εισπνεύσει, ειδικά όταν οι κυψελίδες των πνευμόνων έχουν πληγεί από τον Covid-19, αναφέρει ο καθηγητής Mervyn Singer.

«Η κοινότητα της F1 ανταποκρίθηκε άμεσα σε αυτή την πρόκληση, υποστηρίζοντας το έργο των γιατρών. Είμαστε περήφανοι που βοηθάμε και θα παραδώσουμε όσες περισσότερες συσκευές CPAP μπορούμε το ταχύτερο δυνατό» δήλωσε ο διευθυντής της Mercedes AMG, Andy Cowell.

 

Close

Πηγή: Zougla.gr

Tags
18 Apr, 2025 Ώρα 08:33

F1 Saudi Arabia: Πασχαλιάτικα Grand Prix υπό το φως των προβολέων

Thumbnail

Μετά το Grand Prix στην Ιαπωνία ( 4-6 Απριλίου), το Grand Prix στο Μπαχρέιν (11-13 Απριλίου) σειρά έχει το Grand Prix στη Σαουδική Αραβία (18-20 Απριλίου). Πασχαλιάτικα θα έχουμε αγώνα στη F1 και ευτυχώς που δεν είναι μεσημέρι γιατί τη μάχη θα την κέρδιζε ο οβελίας. Ο αγώνας στη Σαουδική Αραβία θα ξεκινήσει στις 20.00.

Close

Η Τζέντα φτάνει έως το τέλος της στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας. Είναι μια παραθαλάσσια πόλη στη Σαουδική Αραβία και θεωρείται πύλη εισόδου για τους προσκυνητές που κατευθύνονται προς τη Μέκκα, ενώ παράλληλα αποτελεί σημαντικό εμπορικό κέντρο και πολιτιστικό κόμβο. Είναι γνωστή για τη σύγχρονη παραλία της και την ιστορική συνοικία Αλ-Μπαλάντ.

 

Close

 

Για πρώτη φορά αγώνας της F1 στη Σαουδική Αραβία έγινε τον Δεκέμβριο του 2021. Οι τρεις επόμενοι αγώνες έγιναν τον Μάρτιο και φέτος θα γίνει τον Απρίλιο και αυτό γιατί τα επίπεδα θερμοκρασίας, ανέμου και υγρασίας  είναι παρόμοια με αυτά του καλοκαιριού.

Close

Σήμερα Παρασκευή 18 Απριλίου θα γίνουν τα δύο πρώτα ανεπίσημα δοκιμαστικά. Το Practice 1 θα ξεκινήσει στις 16.30 και το Practice 2 στις 20.00

Το Σάββατο 19 Απριλίου το Practice 3 θα γίνει στις 16.30 και στις 20.00 θα ακολουθήσει το Qualifying για την pole position.

Την Κυριακή 20 Απριλίου ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 20.00 υπο το φώς των προβολέων.

 

 

Η πίστα έχει μήκος 6.174 μέτρα και είναι μία από τις ταχύτερες της F1. Δεν θα ήταν υπερβολή αν σας λέγαμε ότι το 80% του αγώνα όλοι οι οδηγοί πηγαίνουν με τέρμα γκάζι. Η πίστα είναι τεχνική. ‘Έχει 16 αριστερές και 11 δεξιές στροφές.

Παρόλο που υπάρχουν τρεις ζώνες DRS, οι προσπεράσεις δεν είναι τόσο εύκολες λόγω έλλειψης έντονων σημείων φρεναρίσματος. Η επιφάνεια της πίστας δεν είναι πολύ τραχιά αλλά οι πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά είναι σημαντικές.

 

 

Η επιλογή γομών για τους πρώτους τέσσερις αγώνες αυτής της σεζόν ήταν η ίδια με πέρυσι, αλλά για τον πέμπτο γύρο, η Pirelli έχει κάνει ένα βήμα προς το μαλακό άκρο. Έτσι η τριάδα που θα είναι διαθέσιμη στην Τζέντα έχει: Σκληρή γόμα τη C3, μέση γόμα τη C4 και μαλακή γόμα τη C5. Αυτό είναι εναρμονισμένο με το στόχο, που έχουν θέσει η FIA, η F1 και οι ομάδες για να δημιουργήσουν περισσότερες επιλογές στρατηγικής και επομένως πιο συναρπαστικούς και απρόβλεπτους αγώνες. Στις τέσσερις προηγούμενες διοργανώσεις αυτού του Grand Prix, η μια αλλαγή κυριάρχησε, τόσο όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα όσο και στην προτίμηση των ομάδων, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας ανακάτευε λίγο τα πράγματα.