Ειδήσεις

16 Apr, 2020 Ώρα 17:06

«More roads to Harley Davidson»

Thumbnail

Σίγουρα έχετε ήδη ακούσει για την νέα πρωτοβουλία της εταιρείας, «More roads to Harley Davidson», καθώς έχει τύχει αναφορά σε διάφορες ανακοινώσεις τις τελευταίες εβδομάδες. Τι σημαίνει όμως, ακριβώς, η πρωτοβουλία αυτή για τα μελλοντικά προϊόντα της εταιρείας και όλους τους μοτοσικλετιστές ανά το παγκόσμιο; Brad Richards, Αντιπρόεδρος Styling & Σχεδιασμού της Harley-Davidson Motor Company μας εξηγεί από πρώτο χέρι την πρωτοβουλία αυτή.

Close

 

 

«Η στρατηγική μας στη Harley-Davidson Motor Company είναι ξεκάθαρη. Πρέπει πάντα να εμπνέουμε νέους μοτοσικλετιστές, για να εδραιώσουμε το μέλλον της μοτοσικλέτας, τόσο στους δρόμους αλλά και στις πίστες, και λαμβάνουμε αυτή την πρωτοβουλία με γνώμονα όλα αυτά. Η πρωτοβουλία «More Roads» θα αποτελέσει πλατφόρμα πάνω στην οποία θα εξελίξουμε προϊόντα, ειδικά για το κίνημα αυτό. Οι μοτοσυκλέτες Pan America, Bronx και LiveWire ανήκουν στα προϊόντα της πλατφόρμας αυτής, ενώ είναι και άλλες καθοδόν. Ταυτόχρονα, ωστόσο, γνωρίζουμε πως πρέπει να συνεχίσουμε την παραγωγή και των παραδοσιακών μοτοσυκλετών Harley-Davidson τις οποίες αγαπούν οι βετεράνοι λάτρεις της μάρκας, και ξέρουμε πολύ καλά πώς να το κάνουμε αυτό, μιας και το κάνουμε από το 1903». 

 

Close

 

Αρκετός κόσμος ξαφνιάστηκε όταν η Harley-Davidson ανακοίνωσε πως θα ηγηθεί των προσπαθειών εξέλιξης οχημάτων στην αγορά των δίτροχων ηλεκτρικών. Ωστόσο, με μια απλή ματιά πίσω στην ιστορία, μπορεί να δει κάποιος πως η Harley-Davidson ήταν ανέκαθεν μια εταιρεία που πρωτοπορούσε τεχνολογικά: από την εξέλιξη και την τελειοποίηση της V-Twin, τον σκελετό της γνήσιας Softail, τα προϊόντα CVO αλλά και τόσα άλλα παραδείγματα. Γνωρίζοντας όλα αυτά, η κίνηση της εταιρείας στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, δεν με ξαφνιάζει καθόλου.

 

 

Ο Brad Richards  συνέχισε: «Χρειάζεται σκληρή δουλειά και πάθος από ολόκληρη την εταιρεία, για να φθάσει μια νέα μοτοσυκλέτα στην αγορά. Το να είμαι μέλος της ομάδας σχεδιασμού είναι τιμή μου, ενώ αποστολή μας είναι η συνέχεια του σκοπού των τεσσάρων ιδρυτών, αλλά και το να φέρνουμε πιο κοντά νέες γενιές στην Harley-Davidson. Οι μοτοσυκλέτες που σχεδιάζουμε τώρα είναι αυτές που θα χαράξουν την πορεία της εταιρείας στο μέλλον, μαζί με τους αναβάτες τους. Αυτή είναι μια εκπληκτική στιγμή στην ιστορία της Harley-Davidson» 

30 Sep, 2025 Ώρα 09:01

Ορόσημο τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στην ιστορία της Škoda

Thumbnail

Η Škoda Auto κατέγραψε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της. Πρόκειται για  την παραγωγή τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο.

Close

Ένας αριθμός που αποδεικνύει ότι η Škoda έχει καταφέρει να μετατρέψει μια κατηγορία οχημάτων σε θεμέλιο λίθο της στρατηγικής της. Από το πρωτοποριακό Yeti του 2009 έως τα σημερινά ηλεκτρικά Enyaq και Elroq, η μάρκα έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίσσεται, να προσαρμόζεται στις νέες τεχνολογίες και να παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της. Δηλαδή να προσφέρει πρακτικά, ευρύχωρα και αξιόπιστα αυτοκίνητα που καλύπτουν τις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών. Τα SUV αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της Škoda, καθώς αντιστοιχούν σε πάνω από το 55% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, με ιδιαίτερη απήχηση τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες αγορές.

 

Close

 

Η ιστορία των SUV της Škoda ξεκινά το 2009 με το Yeti, ένα μοντέλο που έφερε νέα πνοή στην κατηγορία των συμπαγών SUV. Αν και σταμάτησε να παράγεται το 2018, το Yeti διέθεσε στην αγορά 685.000 οχήματα και έθεσε τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας. Ακολούθησε το Kodiaq το 2016, το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο μονάδες. Λίγο αργότερα, το 2017, το Karoq ήρθε να καλύψει την κατηγορία των μεσαίων SUV με περισσότερες από 917.000 πωλήσεις. Το 2019 η Škoda λάνσαρε το Kamiq, το μικρότερο SUV της γκάμας για την Ευρώπη, το οποίο σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με σχεδόν 790.000 παραδόσεις.

Close

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 2020 με το Enyaq και το Enyaq Coupé, που μαζί έχουν ξεπεράσει τις 326.000 πωλήσεις. Πρόσφατα, το 2024, η γκάμα εμπλουτίστηκε με το Elroq, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV, το οποίο ήδη αριθμεί 71.000 παραγγελίες.

Συνολικά, αυτά τα μοντέλα έχουν διαμορφώσει μια οικογένεια SUV από επτά μοντέλα που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή. Από compact crossover έως μεγάλα επταθέσια και ηλεκτρικά μοντέλα. Η Škoda στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρικά της SUV. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 72.000 αμιγώς ηλεκτρικά SUV σε ευρωπαίους πελάτες. Το Elroq βρέθηκε μάλιστα στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη τους μήνες Απρίλιο και Ιούλιο, ξεπερνώντας τις 100.000 παραγγελίες σε λιγότερο από έναν χρόνο παρουσίας στην αγορά. Η Škoda επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση με νέα μοντέλα που έρχονται τα επόμενα χρόνια.

Ανακαλύψτε από κοντά τη δυναμική γκάμα SUV της Škoda στα showrooms της Unicars σε όλη την Κύπρο και επιλέξτε το SUV που θα σας συνοδεύει σε κάθε διαδρομή.