Video

20 Apr, 2020 Ώρα 22:43

Αυτό γίνεται όταν δεν ανοίξει το αλεξίπτωτο σε αγώνα dragster! (βίντεο)

Thumbnail

Τα κορυφαία αυτοκίνητα των αγώνων dragster πιάνουν απίστευτα υψηλές ταχύτητες μέσα σε ελάχιστα μέτρα, με αποτέλεσμα το υπόλοιπο της ευθείας να μην τους επαρκεί για να σταματήσουν με τα υποτυπώδη φρένα που έχουν στους τροχούς τους. 

Close

Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιούν αλεξίπτωτα, τα οποία ανοίγουν μετά το τέλος της διαδρομής και μειώνουν δραματικά την ταχύτητά τους. Τι γίνεται όμως όταν δεν ανοίξει το αλεξίπτωτο; Βρήκαμε ένα παλιό βιντεάκι για να δείτε ακριβώς. 

Πρόκειται για σπάνια περίπτωση, αλλά όπως βλέπουμε στο video αρκετά σοκαριστική ως προς το αποτέλεσμά της. Στην περίπτωσή μας βλέπουμε τον οδηγό Mike Bowman ο οποίος αγωνιζόταν στην κατηγορία Pro Mod.

Close

Στον αγώνα έκανε το 400άρι σε μόλις 5,89 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα που είχε αναπτύξει σ' αυτό το ελάχιστο χρονικό διάστημα να φθάνει τα 430 km/h.

Tα προβλήματα όμως αρχίζουν από εκεί και πέρα, καθώς ο Mike αντιλαμβάνεται ότι το αλεξίπτωτό του δεν ανοίγει και είναι πλέον υποχρεωμένος να φρενάρει μόνος του. Κάτι που όπως βλέπουμε είναι ανέφικτο, με το dragster να συνεχίζει και να περνά και πάνω από την παγίδα με άμμο.

Close

Η τελική λύση σε όλο αυτό το δράμα έρχεται από το μεγάλο δίχτυ που έχουν τοποθετήσει οι οργανωτές στο τέλος της διαδρομής. Το αυτοκίνητο πιάνεται σ' αυτό το δίχτυ και τελικά σταματά απότομα, ερχόμενο κάθετο στο έδαφος.

Ευτυχώς ο οδηγός δεν έπαθε τίποτα σημαντικό. Και όπως δήλωσε αργότερα ήταν τα πιο δραματικά δευτερόλεπτα της αγωνιστικής του καριέρας μέχρι τελικά να σταματήσει.

 

Tags
01 Aug, 2025 Ώρα 08:48

“Τρελάθηκε” ο Max Verstappen με τη νέα Ford Mustang GTD (βίντεο)

Thumbnail

Η Ford Mustang GTD κέρδισε τον τίτλο του ταχύτερου αμερικανικού αυτοκινήτου παραγωγής που έχει κάνει ποτέ γύρο στο Nürburgring πέρυσι. Το αυτοκίνητο αξίας 327.000 δολαρίων έχει πλέον κερδίσει και τον σεβασμό του τετράκις Πρωταθλητή Οδηγών της Formula 1. Η Ford Performance δημοσίευσε ένα βίντεο που παρουσίαζε την πρώτη φορά που ο Max Verstappen οδήγησε τη Mustang GTD. Ο ίδιος, παράλληλα με τους επαίνους του για το σύνολο των 826 ίππων, υπαινίχθηκε τους λόγους για τους οποίους θα παραμείνει στη Red Bull όταν η συνεργασία της ομάδας με τη Ford ξεκινήσει το 2026.

Close

Ο Verstappen οδήγησε την Mustang GTD στην πίστα Circuit du Grand Sambuc στη νότια Γαλλία με τον Chris Harris, δημοσιογράφο αυτοκινήτων και παρουσιαστή του Top Gear, στη θέση του συνοδηγού. Ενώ ο Harris εξέταζε την ιλιγγιώδη διαδικασία εγκλιματισμού του οδηγού της Red Bull στην πίστα, ο Verstappen έσπευσε να πει πόσο απόλαυσε τον ήχο του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα V8 5,2 λίτρων. Έτρεχε από apex σε apex με ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του. Ο Ολλανδός περιέγραψε την Mustang GTD ως “ωραία και αγωνιστική. Νιώθεις την πρόσφυση. Η απόκριση των φρένων και των αλλαγών ταχυτήτων είναι εξαιρετική”.

Η δοκιμαστική οδήγηση της Mustang GTD ήταν πιθανώς μια ευπρόσδεκτη απόσπαση της προσοχής του Verstappen από την άτονη σεζόν του στην F1. Στα μισά της σεζόν, έχει μόνο δύο νίκες και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος. Με την ξαφνική απόλυση του επικεφαλής της ομάδας Christian Horner και τη McLaren να μην έχει αντίπαλο, φαινόταν ότι ο Verstappen θα έψαχνε για μια έξοδο από την Red Bull Racing. Κυκλοφόρησαν εικασίες γύρω από μια πιθανή μεταγραφή στη Mercedes, καθώς οι οπαδοί παρακολούθησαν τα ιδιωτικά τζετ του επικεφαλής της ομάδας Toto Wolff και του Verstappen σε μια εκδρομή διακοπών στη Σαρδηνία.

Close

 

Close