Classic

16 Oct, 2017 Ώρα 13:26

Cyprus Classic Car Touring Club: Μικρή περιήγηση και ετήσια γενική συνέλευση

Thumbnail

Μια πολύ ιδιαίτερη εκδήλωση. Η Ετήσια Γενική Συνέλευση (ΕΓΜ) συνδυάζεται με μια Μικρή Περιήγηση Κλασικών Αυτοκινήτων που ξεκινά στις 10 το πρωί από το Nero Cafe στην Έγκωμη Λευκωσία το πρωί και τελειώνει στην πλατεία του χωριού Λυθροδόντα.

Close

Εκεί θα φιλοξενηθούμε στην παλιά εκκλησία του Αγίου Θεράποντα από τον τοπικό Ιερέα και στη συνέχεια θα επισκεφθούμε το παραδοσιακό Μουσείο Μύλων Ελιάς και Αλευριού. Στη συνέχεια γύρω στις 12 το μεσημέρι θα έχουμε την Ετήσια Γενική Συνέλευση στην Κύρια Αίθουσα του Σχολείου του Λυθροδόντα που ευγενικά μας παραχωρήθηκε από τον Προέδρο κ. Λάμπρο Λουκά και τα μέλη του Κοινοτικού Συμβουλίου Λυθροδόντα. Θα καταλήξουμε στην τοπική Ταβέρνα Ερυθροδόντας για ένα νόστιμο παραδοσιακό γεύμα, το οποίο περιλαμβάνει ποτό και γλυκό σε πολύ ελκυστική τιμή ιδιαίτερα για μας.

Φέτος, στην Ετήσια Γενική Συνέλευση, η Λέσχη θα τιμήσει τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Κλασικών Αυτοκινήτων Κύπρου κ. Τοτό Θεοδοσίου. Θα δώσουμε επίσης τα Βραβεία για τα Μέλη της Χρονιάς. Ελάτε μαζί μας για μια υπέροχη μέρα με το κλασικό σας, την οικογένεια και τους φίλους.

Close

 

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.