Η αρχή έγινε την Παρασκευή αμέσως μετά τα ελεύθερα δοκιμαστικά. Η αυστριακή ομάδα με έδρα το Milton Keynes της Αγγλίας κατέθεσε ένσταση κατά της Mercedes για τη χρήση του συστήματος Dual-Axis Steering (DAS).
Οι πρωταθλητές της F1 κέρδισαν την πρώτη μάχη, καθώς το χρησιμοποίησαν κανονικά στο εναρκτήριο Grand Prix της χρονιάς στην Αυστρία. Η Red Bull όμως δεν θα αφήσει να περάσει έτσι το ζήτημα, ειδικά μετά τα όσα συνέβησαν στην αναμέτρηση της Κυριακής και την κίνηση του Lewis Hamilton.
Ο Βρετανός δεν επέτρεψε στον Alex Albon να προσπεράσει, καταστρέφοντας τον αγώνα του νεαρού, ο οποίος είχε εκείνη τον καλύτερο ρυθμό και όδευε προς τη νίκη. Οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Hamilton με ποινή 5 δευτερόλεπτων, κάτι το οποίο έκανε έξαλλους τους ανθρώπους της RBR.
Ο σύμβουλος της αυστριακής ομάδας, Helmut Marko, υποστήριξε ότι πρέπει να αναθεωρηθεί το όλο σύστημα, καθώς ο Hamilton έχει εμπλακεί σε παρόμοιες καταστάσεις και στο παρελθόν, λαμβάνοντας πάντοτε πολύ μικρές ποινές σε σχέση με τη ζημιά που προκαλεί στους αντιπάλους του.
Από την πλευρά του ο αγωνιστικός επικεφαλής, Christian Horner, ζήτησε από τον Βρετανό οδηγό της Mercedes να απολογηθεί για την κίνησή του και το γεγονός ότι όχι απλά δεν άφησε τον Albon να κερδίσει, αλλά τον πέταξε εκτός.
Ο Hamilton βέβαια παραδέχθηκε αμέσως ότι η επαφή ήταν λάθος δικό του, έριξε τους τόνους και ζήτησε συγνώμη από τον 24χρονο αμέσως μετά το πέσιμο της καρό σημαίας.
Στη Red Bull όμως δεν φαίνεται να ικανοποιήθηκαν. Οι Αυστριακοί ανεβάζουν την ένταση με το «καλημέρα» στο πρωτάθλημα και θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι θα συμβεί αυτό το Σαββατοκύριακο στον back to back αγώνα του Spielberg.
Πηγή: Zougla.gr
Οριστικά εκτός F1 ο Daniel Ricciardo – Ποιος παίρνει τη θέση του από το επόμενο GP;
Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν και η RB απέλυσε τον Daniel Ricciardo, σε μία απόφαση που συζητιόταν καιρό και μάλιστα έχει άμεση ισχύ. Έτσι για τα υπόλοιπα 6 Grand Prix της χρονιάς, την θέση του θα πάρει ο Lawson.
Παραμένει ασαφές τι επιφυλάσσει το μέλλον για τον Ricciardo, αλλά είναι απίθανο να περιλαμβάνει μια θέση στο grid της Formula 1 το 2025.
Ο Αυστραλός έτρεξε σε 258 αγώνες Formula 1, ανέβηκε στο πόντιουμ 32 φορές, σημείωσε 8 νίκες και συνολικά 1329 πόντους. Μία καριέρα που «κράτησε» 14 σεζόν, με τον οδηγό να έχει το δικό του κοινό, όντας πάντα με το χαρακτηριστικό του χαμόγελο «κολλημένο» στο πρόσωπο αλλά και με μία καλή κουβέντα για όλους.
Κατά τη διάρκεια της καριέρα τους οδήγησε για τις HRT, Toro Rosso, Red Bull, Renault, McLaren και RB.
Ο ίδιος δήλωσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram: ««Αγαπώ αυτό το άθλημα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Στις ομάδες και τα άτομα που έπαιξαν το ρόλο τους, σας ευχαριστώ. Στους οπαδούς που αγαπούν το άθλημα μερικές φορές περισσότερο από εμένα, σας ευχαριστώ. Πάντα θα έχει τα σκαμπανεβάσματά του, αλλά ήταν διασκεδαστικό και η αλήθεια είναι ότι δεν θα το άλλαζα. Μέχρι την επόμενη περιπέτεια».
Ο εφεδρικός οδηγός της Red Bull, Lawson, ορίστηκε ως αντικαταστάτης του Ricciardo για το υπόλοιπο της σεζόν, αρχής γενομένης από το επερχόμενο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών στο Austin. Αυτό θα τους επιτρέψει να τον αξιολογήσουν έναντι του team mate Yuki Tsunoda, ο οποίος διανύει την καλύτερή του σεζόν στη F1 και έχει ήδη συμβόλαιο για την επόμενη σεζόν.
«Όλοι εδώ στην VCARB θα ήθελαν να ευχαριστήσουν τον Daniel για τη σκληρή δουλειά του κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων σεζόν μαζί μας», δήλωσε το αφεντικό Laurent Mekies. «Έφερε πολλή εμπειρία και ταλέντο στην ομάδα με μια φανταστική συμπεριφορά, η οποία βοήθησε όλους να αναπτυχθούν και να καλλιεργήσουν ένα δυνατό ομαδικό πνεύμα».