Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Mach-E 1400, έναν «πύραυλο δρόμου» με εκπληκτική δύναμη και επιδόσεις που «κόβουν την ανάσα», είχε τη δυνατότητα να δοκιμάσει ο διάσημος drifter και οδηγός αγώνων, Ken Block.
Ο 53χρονος Αμερικανός παρευρέθη στα επίσημα αποκαλυπτήρια του πρωτότυπου Mustang Mach-E 1400, το οποίο αναπτύχθηκε από τη Ford Performance σε συνεργασία με την RTR. Φυσικά δεν έχασε την ευκαιρία να καθίσει στο μπάκετ κάθισμα, να γευτεί τις αρετές του και να κάνει αυτό που γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα, να κάψει τα ελαστικά ντριφτάροντας χωρίς όριο.
Το όχημα τροφοδοτείται από επτά ηλεκτρικά μοτέρ απόδοσης 1.419 ίππων. Φέρει μπαταρία χωρητικότητας 56,8 kWh που αποτελείται από κυψέλες νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου για πολύ υψηλές επιδόσεις και μεγάλη ταχύτητα εκφόρτισης.

Ένα ενσωματωμένο ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης (σερβόφρενο) προσφέρει τη δυνατότητα ανάκτησης της ενέργειας συνδυάζοντας το ABS και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος για καλύτερο φρενάρισμα.
Το πλαίσιο, το σύστημα κίνησης και το υδραυλικό χειρόφρενο έχουν σχεδιαστεί για χρήση σε αγώνες drift ή στην πίστα. Η ισχύς μπορεί να κατανέμεται ομοιόμορφα μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα ή μόνο στον ένα εκ των δύο. Στόχος είναι η κάθετα παραγόμενη δύναμη να υπερβαίνει τα 1.000 κιλά στα 257 χλμ./ώρα.
Πηγή: Zougla.gr

Ασταμάτητη η Taycan Turbo GT, έχει πάρει τις πίστες με τη σειρά και σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο
Η Porsche Taycan Turbo GT πρόσθεσε άλλο ένα ρεκόρ πίστας στο ιστορικό της. Τον περασμένο μήνα, το ηλεκτρικό σεντάν σημείωσε νέο χρόνο στο Road Atlanta, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ κατά 6,73 δευτερόλεπτα, το οποίο είχε σημειωθεί από μια Taycan Turbo S. Η Taycan Turbo GT διέσχισε την πίστα των 4.09χλμ. σε 1: 27,15, παρά τα λίγα βρεγμένα σημεία, σημειώνοντας ρεκόρ για τα ηλεκτρικά οχήματα παραγωγής.

Το αυτοκίνητο που σημείωσε το νέο χρόνο ήταν μία Taycan Purple Sk, εξοπλισμένη με το πακέτο Weissach Package, το οποίο μειώνει το βάρος του συνόλου με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, ενώ προσθέτει και μια σταθερή πίσω αεροτομή.
Η Porsche παρουσίασε την Taycan Turbo GT πριν από ένα χρόνο ως το ισχυρότερο αυτοκίνητο της μάρκας. Το EV αποδίδει έως και 1.107 ίππους, ενώ χρειάζεται μόλις 2,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100χλμ./ώρα από στάση.

Η Porsche ολοκλήρωσε το ρεκόρ της στην πίστα Road Atlanta με τα καλοκαιρινά ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero Trofeo RS NF0 ρυθμισμένα στα 37 psi. Η αυτοκινητοβιομηχανία ενεργοποίησε επίσης το Track Endurance Mode για να μειώσει τη θερμοκρασία εκκίνησης της μπαταρίας πριν από τις δύο προσπάθειες. Η Porsche είχε κάνει το προηγούμενο ρεκόρ το 2020 με μια Taycan Turbo S, ολοκληρώνοντας έναν γύρο σε 1:33.88.
Το τελευταίο ρεκόρ της Taycan Turbo GT έρχεται μετά τον χρόνο ρεκόρ 1:42.1 που σημείωσε το αυτοκίνητο στην πίστα Interlagos της Βραζιλίας τον Μάρτιο. Το αυτοκίνητο σημείωσε επίσης ρεκόρ στο Nürburgring στις αρχές του 2024.
