Ειδήσεις

29 Jul, 2020 Ώρα 09:02

Σε μόλις 500 μονάδες η BMW X7 Edition Dark Shadow

Thumbnail

H BMW X7 είναι ένα επιβλητικό μοντέλο που παντρεύει την εντυπωσιακή εμφάνιση, τις σπορ γραμμές και την άνεση στο εσωτερικό. Τώρα, ένα μοντέλο ειδικής έκδοσης έρχεται να αναδείξει στον υπέρτατο βαθμό την δυναμική παρουσία και τα αποκλειστικά χαρίσματα της BMW X7.

Close

_

 

Close

Κατασκευή στις ΗΠΑ

Με μοναδική σχεδίαση και εξοπλισμό BMW Individual, η BMW X7 Edition Dark Shadow υπογραμμίζει τη σπορ εμφάνιση και την πολυτέλεια εσωτερικού του μεγαλύτερου SAV. Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό της ειδικής έκδοσης είναι η μεταλλική απόχρωση Frozen Arctic Grey που ανήκει στη χρωματική παλέτα της BMW Individual. Το υψηλής ποιότητας, λεπτομερές φινίρισμα χρησιμοποιείται τώρα για πρώτη φορά σε μοντέλο BMW X. Περισσότερες ειδικές χρωματικές προτάσεις της BMW Individual θα προστεθούν στη γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού για τις BMW X7, BMW X6 και BMW X5 με την έναρξη παραγωγής της Dark Shadow Edition.

Close

Η σχεδιαστική ακρίβεια και αρμονία και η προσοχή στη λεπτομέρεια τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό προσδίδουν στο μοντέλο Edition της BMW X7 το κύρος μιας συλλεκτικής έκδοσης. Η BMW X7 Edition Dark Shadow θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg στις ΗΠΑ από τον Αύγουστο του 2020 σε περιορισμένο αριθμό περίπου 500 αντιτύπων. Η ειδική έκδοση διατίθεται σε όλο τον κόσμο και μπορεί να συνδυάζεται με όλους τους κινητήρες που διατίθενται για την BMW X7.

_

 

Λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά

Εξωτερικά εκτός από τα πλαίσια των πλαϊνών παραθύρων, τα  καλύμματα των κολονών B και C και τις βάσεις των εξωτερικών καθρεπτών, ένα μαύρο χρωμιωμένο φινίρισμα κοσμεί το πλαίσιο και τις μπάρες της μάσκας ‘νεφρών’ BMW, τα Air Breathers και τα καλύμματα των απολήξεων εξαγωγής.

Αυτό πετυχαίνει μία διακριτική αντίθεση με τις ματ επιφάνειες του αμαξώματος, που τονίζονται επίσης με τη ράγα οροφής της BMW Individual σε High Gloss Shadow Line και τα φιμέ κρύσταλλα.

_

 

Ζάντες 22 ιντσών

Ο δυναμικός χαρακτήρας του SAV τονίζεται από τα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένα βοηθήματα του πακέτου M σπορ, που επίσης αποτελεί τμήμα του πακέτου εξοπλισμού για το μοντέλο Edition.

Ένα ακόμα αποκλειστικό γνώρισμα της BMW X7 Edition Dark Shadow είναι οι ζάντες αλουμινίου Μ 22 ιντσών σε σχέδιο ακτίνων V με φινίρισμα Jet Black matt και ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός/πίσω. Οι ανώτερες επιδόσεις του κινητήρα συνοδεύονται από τον συναρπαστικό ήχο του σπορ συστήματος εξαγωγής Μ.

_

 

Με 6 ή 7 καθίσματα

Εσωτερικά η πολυτέλεια περισσεύει, ενώ από πλευράς χώρων μπορεί να φιλοξενηθούν 6 ή 7 επιβάτες. Οδηγός και συνοδηγός απολαμβάνουν την ανώτερη σπορ αίσθηση του πολυτελούς SAV σε ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, αναπαυτικά καθίσματα με λειτουργία μνήμης.

Ένα δερμάτινο τιμόνι M και στοιχεία εξοπλισμού BMW Individual, ειδικά σχεδιασμένα για την BMW X7 Edition Dark Shadow, μαρτυρούν το ανώτερο επίπεδο αποκλειστικότητας. Σε αυτό συνεισφέρει η πλήρως δερμάτινη επένδυση Merino της BMW Individual σε δίχρωμο φινίρισμα Night Blue/Black με αντίθετες ραφές, όπως και η επένδυση οροφής της BMW Individual σε Night Blue από Alcantara.

_

 

Αντιθέσεις με τα χρώματα της καμπίνας

Tο πάνω τμήμα του ταμπλό και τα υποβραχιόνια των θυρών φέρουν δερμάτινη επένδυση nappa σε Night Blue. Δέρμα Black merino χρησιμοποιείται στο κάτω τμήμα του πίνακα οργάνων και στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων.

Επιπλέον, τα χρώματα εσωτερικού της BMW Individual σε Fineline Black με αλουμινένια ένθετα συμβάλλουν στη συναρπαστική αίσθηση που αποπνέει η καμπίνα του μοντέλου Edition. Στην περιοχή της κεντρικής κονσόλας, το μοναδικό στυλ υπογραμμίζεται με Piano Black φινίρισμα της BMW Individual που φέρει λογότυπο της έκδοσης.  

_

17 Jun, 2025 Ώρα 13:31

Το Golf GTI Edition 50 έγινε το γρηγορότερο VW όλων των εποχών στο Nurburgring (βίντεο)

Thumbnail

Αφού η Xiaomi έσπασε το ρεκόρ για το ταχύτερο EV παραγωγής στο Nürburgring, η Volkswagen έχει το δικό της λόγο για να γιορτάσει και εκείνη μια πρόσφατη κορυφαία επίδοση στην Πράσινη Κόλαση. Ωστόσο, πρόκειται περισσότερο για ένα προσωπικό ρεκόρ παρά για ένα ρεκόρ κατηγορίας.

Close

Πιο συγκεκριμένα, το ακυκλοφόρητο ακόμα, Golf GTI Edition 50, στέφθηκε το ταχύτερο αυτοκίνητο VW που έκανε το γύρο της απαιτητικής γερμανικής πίστας.

Το επερχόμενο προσθιοκίνητο hot hatch ολοκλήρωσε τη διαδρομή σε 7 λεπτά και 46,13 δευτερόλεπτα, γεγονός που το καθιστά πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από το Golf R 20 Years Edition. Ήταν επίσης πάνω από τρία δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Golf GTI Clubsport S της προηγούμενης γενιάς.

Close

Παρόλο που το GTI Edition 50 είναι πλέον το ταχύτερο μεταξύ των Volkswagen, εξακολουθεί να υπολείπεται του Honda Civic Type R κατά 1,25 δευτερόλεπτα. Στα πρόθυρα της εξόδου από την Ευρώπη λόγω των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, το ιαπωνικό hot hatch παραμένει το ταχύτερο αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στο Nordschleife (7 λεπτά και 44,88 δευτερόλεπτα).

 

Close

 

Πάντως η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στις 20 Ιουνίου. Εν τω μεταξύ, είναι γνωστό ότι ο χρόνος γύρου σημειώθηκε από ένα όχημα δοκιμών σχεδόν παραγωγής που ήταν εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο επιδόσεων. Αυτό το κιτ περιλαμβάνει ελαφρύτερες σφυρήλατες ζάντες, ειδικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race semi-slick και κάποιες απροσδιόριστες επεμβάσεις στο πλαίσιο.

Δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία για τυχόν αναβαθμίσεις ισχύος. Ενδεικτικά, το στάνταρ Golf GTI αποδίδει 265 ίππους από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων. Αυτός ο ίδιος τετρακύλινδρος, με την κωδική ονομασία «EA888 LK3 evo4», είναι ρυθμισμένος στους 300 ίππους στο GTI Clubsport. Το υλικό επί του οχήματος επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο δοκιμής χρησιμοποιούσε αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι το GTI έχασε το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με την κυκλοφορία του Mk8.5 πέρυσι. Το Golf R έχει επίσης μετατραπεί σε DSG-only, αν και οι μικρότερες εκδόσεις του compact hatch εξακολουθούν να προσφέρουν ένα χειροκίνητο κιβώτιο στην Ευρώπη.

Το μόνο VW που θα μπορούσε να προκαλέσει τον κορυφαίο χρόνο γύρου του GTI Edition 50 είναι το Golf R Clubsport, εφόσον υλοποιηθεί. Ανεξάρτητα από αυτό, το ID.R θα παραμείνει το γρηγορότερο Volkswagen συνολικά που έχει κάνει γύρο στο Nürburgring. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο δρόμου που θα πλησιάσει τον εκπληκτικό χρόνο γύρου του ηλεκτρικού αγωνιστικού μόνο για την πίστα, που είναι μόλις 6 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα.