Γενικά

08 Oct, 2020 Ώρα 13:40

Προωθήθηκε τέταρτος ο Τζιωρτζής

Thumbnail

Στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης του πρωταθλήματος NASCAR Whelen Euro Series στην κατηγορία EURO NASCAR 2 - από την έκτη που βρισκόταν - προωθήθηκε ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής, μετά το διπλό αγώνα στο Βέλγιο το περασμένο Σαββατοκύριακο. Στη βρεγμένη πίστα του Zolder και μετά από ένα διήμερο δοκιμών που προηγήθηκαν (Πέμπτη και Παρασκευή), ο Κύπριος οδηγός ο οποίος τρέχει με τα χρώματα της Remedica, έδειξε μεγάλη σταθερότητα και σκόραρε 55 πολύ σημαντικούς πόντους. Έτσι έφτασε τους 114 και είναι στο -19β από τον πρωτοπόρο, Ιταλό Vittorio Ghirelli, ενώ φιγουράρει δεύτερος ανάμεσα στους πρωτοεμφανιζόμενους (rookie) – πρώτος είναι ο Γερμανός Tobias Dauenhauer με 131β.

Close

Οι φθινοπωρινές συνθήκες και η βροχή που έπεφτε ανά τακτά χρονικά διαστήματα, έκαναν το διήμερο δύσκολο για οδηγούς και ομάδες, με την επιλογή ελαστικών να μετατρέπεται σε σπαζοκεφαλιά. Οι έξοδοι και οι συγκρούσεις ήταν συνεχείς, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να εμφανίζεται πολλές φορές και τον καθαρό αγωνιστικό χρόνο να είναι μικρός, τόσο στα προκριματικά όσο και στους αγώνες.

«Ήταν ένα από τα πιο δύσκολα Σαββατοκύριακα από το 2016 που αγωνίζομαι στην Ευρώπη. Ο καιρός ήταν πονοκέφαλος για όλους, ενώ τα προβλήματα στα προκριματικά έκαναν την κατάσταση πιο δύσκολη. Θα μπορούσα να είχα πάει καλύτερα, ειδικά στο  δεύτερο αγώνα εάν δεν είχα δεχτεί το χτύπημα. Είμαι όμως ικανοποιημένος, μάζεψα αρκετούς βαθμούς» είπε ο Τζιωρτζής επιστρέφοντας στην Κύπρο.

Close

Μεγάλος χορηγός του Τζιωρτζή είναι η Remedica, η κορυφαία κυπριακή φαρμακοβιομηχανία, ενώ υποστηρίζεται φέτος από τις εταιρείες Holiday Tours και Televantos Used Trucks, την Alpinestars Cyprus, το Πανεπιστήμιο Frederick, την Daytona Raceway και το Sana Hiltonia.

Η εξέλιξη των αγώνων

Στον αγώνα του Σαββάτου (03/10) ο Τζιωρτζής προκρίθηκε 13ος αφού στα προκριματικά που έγιναν υπό συνεχή βροχή, αντιμετώπισε πρόβλημα τόσο με τον καθαριστήρα όσο και με το σύστημα αποθόλωσης του ανεμοθώρακα, με αποτέλεσμα να συμπληρώσει μόνο έναν καλό γύρο και αυτόν με περιορισμένη ορατότητα. Στον αγώνα τερμάτισε 9ος, γράφοντας τον 7ο ταχύτερο χρόνο, κάτι που έφερε τη Ford Mustang στα χρώματα του λογότυπου της Remedica στην 7η θέση εκκίνησης την Κυριακή (04/10). Σημειώνεται ότι οι οδηγοί έτρεξαν με βρόχινα ελαστικά σε πίστα που αρχικά ήταν βρεγμένη όμως σύντομα στέγνωσε.

Close

Την Κυριακή (04/10) ελάχιστα λεπτά πριν τα αυτοκίνητα βγουν από τα pits, οι ομάδες έλαβαν τη σωστή απόφαση να χρησιμοποιήσουν ελαστικά για στεγνό, παρά τα μαύρα σύννεφα και το κρύο. Όπως και το Σάββατο, η εκκίνηση δόθηκε πίσω από το αυτοκίνητο ασφάλειας, το οποίο εμφανίστηκε τρεις φορές στη διάρκεια του αγώνα. Σε έναν αγώνα… ροντέο ο Τζιωρτζής τερμάτισε 10ος, έχοντας χάσει πολλές θέσεις στην αρχή, λόγω χτυπήματος που δέχτηκε, το οποίο τον έστειλε για λίγο εκτός πίστας.   

Η συνέχεια

«Ο επόμενος, διπλός αγώνας θα διεξαχθεί 14-15 Νοεμβρίου στη Τσεχία. Τώρα έχουμε το μεγαλύτερο κενό ανάμεσα στους αγώνες κάτι που δίνει την ευκαιρία τόσο σε εμένα όσο και στην ομάδα να προετοιμαστούμε για τη συνέχεια, λαμβάνοντας υπόψη ότι η μετακίνηση του πρωταθλήματος προς τα τέλη της χρονιάς φέρνει τους αγώνες κοντά στο χειμώνα - που έρχεται νωρίτερα στην Ευρώπη – με τις δύσκολες καιρικές συνθήκες που αυτό συνεπάγεται» σημειώνει ο Βλαδίμηρος. Μετά την Τσεχία ακολουθεί διπλός αγώνας στη Βαλένθια το Δεκέμβριο και αμέσως μετά ο τελικός, στην ίδια πίστα. 

 

27 Jun, 2025 Ώρα 19:36

Με μεγάλη επιτυχία ο 3ος αγώνας Time Attack!

Thumbnail

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 3ος αγώνας του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Time Attack της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Οι θεατές απόλαυσαν για ακόμη μια φορά τα θηρία του Time Attack Club στη μοναδική πίστα ταχύτητας στο νησί, την Achna Speedway. 

Close

Οι 31 πιλότοι ολοκλήρωσαν 3 οδηγικά σκέλη με την συνδρομή των στελεχών της διοργανώτριας λέσχης, Time Attack Club Cyprus στο τεχνικό κομμάτι, και της ομάδας της Achna Speedway στο αγωνιστικό.

 

Close

 

Οι πολλές συμμετοχές στις κατηγορίες πολιτικών αυτοκινήτων επιβεβαιώνουν τον σκοπό του θεσμού που είναι να λειτουργήσει ως φυτώριο νέων οδηγών και να δώσει την δυνατότητα στον κάθε χομπίστα και στον κάθε αγωνιζόμενο να προπονηθεί σε συνθήκες υψηλής πρόσφυσης με την μέγιστη ασφάλεια που προσφέρει η πίστα. 

Close

Πολλά ευχαριστώ στο Χορηγό του πρωταθλήματος Time Attack, Ψάλτης Ανταλλακτικά με τα λιπαντικά ENEOS αλλά και στους υποστηρικτές τους θεσμού, STS Events, H.F. Trust Racing, Αχναγάλ, Shell Cyprus, Satworks και Red Bull. 

 

 

Πάμε στα αποτελέσματα ανα κατηγορία με την συνοδεία υπέροχων φωτογραφιών από την GiorkNos Media την οποία πρέπει να ακολουθήσετε εδώ.

Στις αγωνιστικές κατηγορίες δεν καταφέραμε να δούμε ρεκόρ πίστας μιας και το καλοκαίρι μας μπήκε για τα καλά με τους χρόνους να είναι λίγο ανεβασμένοι. 

Στην RC BE έχουμε το μοναδικό Radical που τρέχει αυτή τη χρονιά με τον Ρένο Περικλέους να κυνηγά το ρεκόρ πίστας αλλά και το απόλυτο προσωπικό ρεκόρ. Τον είδαμε να το διασκεδάζει καταγράφοντας φυσικά τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με 1:02.066.

 

 

Στην κατηγορία Open O Μιχάλης Σοφοκλέους επιστρέφει κυνηγώντας επίσης τον απόλυτο χρόνο στα αυτοκίνητα παραγωγής μιας και φέτος στη κατηγορία τρέχει χωρίς ανταγωνισμό. Έκανε το δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας και κράτησε τον πήχη ψηλά με το θηριώδες Mitsubishi Lancer EVO III.

 

 

Στην RC E1 2WD ο Θεόδωρος Αντωνίου επέστρεψε με ανανεωμένο το Honda Civic κερδίζοντας την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Κωνσταντίνος Λοίζου ο οποίος έκανε εμφάνιση με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να μην χάσει τους πολύτιμους βαθμούς του αγώνα.

 

 

Στην RC E2 2WD Ο Στέλιος Σάββα με το αναβασιάρικο κίτρινο Mazda MX5 πήρε τη πρώτη θέση της κατηγορίας χωρίς ανταγωνισμό.

 

 

Στην RC E2 4WD Ο Αργύρης Μπέλλου έφερε όμορφους ήχους στη πίστα με το θηρίο Toyota Corolla. Πήρε τη πρώτη θέση του αγώνα με τον Γιώργο Μακεδόνα (Toyota Celica GT4) να ακολουθεί στη δεύτερη. Περιμένουμε και από τους δύο ακόμη πιο χαμηλούς χρόνους. Στη τρίτη θέση ο Πρόεδρος του Time Attack Club, Χάρης Περίκκος με Lancer Evolution 7.

 

 

Στην RC S1 Ο Στέλιος Κυθρεώτης της STS Events κατέκτησε την πρώτη θέση με Honda Civic. Δεύτερος ο Στέφανος Τσαγγαρίδης, που έτρεξε με εφεδρικό αυτοκίνητο, καθώς το αγωνιστικό του δεν ήταν έτοιμο.

 

 

Tην RC S2 Κέρδισε ο Ανδρέας Κυριάκου με Honda Civic χωρίς ανταγωνισμό.

 

 

Στα πολιτικά αυτοκίνητα είχαμε "πόλεμο" με τους χρόνους να παίζουν στα χιλιοστά των δευτερολέπτων.

Στην M1 ο Andrei Matsipura με Mazda RX8 πήρε τη πρώτη θέση. Πίσω του στη δεύτερη θέση ο Μιχάλης Χριστοφή με Honda Civic και στη τρίτη θέση ο Μάριος Αρτεμίου με Honda Civic. Και οι τρείς μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με διαφορά κάποιων χιλιοστών. 

 

 

Στην M2 Ο Λούκας Καρεκλάς με Lancer Evolution 6, παρότι αντιμετώπισε προβλήματα, κράτησε την πρώτη θέση. Δεύτερος, απειλητικά κοντά, ο «μικρός» της παρέας, Σταύρος Χαραλάμπους, με Audi TT. Τρίτος ο Dmitry Kyrzyakov με Subaru Impreza, που φαίνεται να βρίσκει ξανά ρυθμό μετά από αποχή.

 

 

Στην Μ3 ο Sergey Byelyayev με το Porsche GT4 πήρε τη πρώτη θέση χωρίς ανταγωνισμό. 

 

 

Στην S1 ο Kirill Smirnov με Suzuki Swift πήρε τη πρώτη θέση με τον Simon Emery να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση με Mazda MX5. Στη τρίτη θέση ο Παναγιώτης Αραμπατζής με Honda Civic.

 

 

Στην S2 ο Sergey Byelyayev της M3 πάλεψε τον ανταγωνισμό με τα Toyota MRS της κατηγορίας και πήρε την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Iurii Kolesov με MRS και στη τρίτη θέση ο Ivan Mironov πάλι με MRS. 

 

 

Στην S3 η Alina Orlova είχε ένα μικρό ατύχημα κατά τη διάρκεια του δοκιμαστικού της με το Porsche Boxster της. Τελείωσε τον αγώνα με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να πάρει τους πολύτιμους πόντους της κατηγορίας.

Στην S4 ο Μάριος Τοφαλής με Lancer Evolution 9 πήρε τη πρώτη θέση. Στη Δεύτερη θέση ακολούθησε ο Kyrill Falco με Subaru Impreza Estate.

 

 

Όλα κύλησαν ομαλά, με τη θερμοκρασία ελαφρώς ανεβασμένη. Οι οδηγοί απόλαυσαν έναν ακόμη αγώνα πριν το καλοκαίρι και θα κάνουν μια μικρή διακοπή μέχρι τον Νοέμβριο, όταν θα επιστρέψουν για το Time Attack Superbattle International Series.

Μέχρι τότε, τους ευχόμαστε καλή ξεκούραση, επιτυχημένα upgrades και καλές βουτιές!