Γενικά

24 Oct, 2017 Ώρα 13:58

Ανάβαση Πλατρών by EKO – Υπερθέαμα στην δημοφιλή διαδρομή!

Thumbnail

Φοβερός ήταν ο αγώνας Ανάβασης Πλατρών by EKO που διοργάνωσε ο Όμιλος Φίλων Αυτοκινήτου υπό την αιγίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Ο διπλός αγώνας έφερε χιλιάδες κόσμο στα βουνά οι οποίοι απόλαυσαν θέαμα από 30 και πλέον αυτοκίνητα και για πρώτη φορά, πέρασμα από αγωνιστικά καρτ!

Close

 

Close

 

Το αγωνιστικό μέρος είχε ένα πρωταγωνιστή: Τον τ/κ οδηγό Deniz Denner με συνοδηγό τον Topcu Omer και αυτοκίνητο Mitsubishi Lancer Evo 6 ο οποίος κατάφερε να κερδίσει και τους δύο αγώνες με τον απόλυτο χρόνο της μέρας, 1,09.324. Το αυτοκίνητο του έστριβε σαν τρένο και οι γραμμές του Deniz ήταν υπέροχες.

Close

 

 

 

Δεύτερος στη γενική κατάταξη ήταν ο Μιχάλης Σοφοκλέους με το Mitsubishi Lancer Evo 3 και καλύτερο χρόνο 1,10.869.

 

 

Τρίτος σε απόλυτο χρόνο ήταν ο περσινός νικητής, Δημήτρης Λάμπρου ο οποίος είχε καλύτερο χρόνο και στους δύο αγώνες 1,11.416, ωστόσο αντιμετώπισε προβλήματα με την πρόσφυση του αυτοκινήτου.

Τέταρτος στον πρώτο αγώνα ήταν ο Φαίδωνας Ιάσωνος με το Nissan Silvia που έπαιξε πολύ με τις πιέσεις των ελαστικών ενώ στον δεύτερο αγώνα ο Γιώργος Γεωργίου με το Cross Kart ήταν αυτός στην τέταρτη θέση.

 

 

Δείτε τα τελικά αποτελέσματα εδώ.

Έχουμε λάθος στην γενική κατάταξη στους χρόνους του πρώτου αγώνα, με τον Σοφοκλέους να είναι στην Τρίτη Θέση με 1.12.379 ενώ κανονικέ έπρεπε να είναι στην δεύτερη!! Ελπίζουμε να το δει καποιος και να το διορθωσει!

Καλή επανεμφάνιση έκανε ο Νικόλας Ευγενίου με τη νέα του ομάδα, HP Motorsport, αφού είχε μια πέμπτη θέση γενικής και μια έβδομη.

Άτυχος της μέρας ο Αβράμης Αβραάμ ο οποίος στην ευθεία μέσα στο χωριό είχε μια έξοδο τελειώνοντας τη αγωνιστική του δράση της μέρας. Ωστόσο πριν χτυπήσει είχε κάνει πολύ καλό χρόνο, 1.17,976. Ο Αβράμης θα είναι παρών στον τελευταίο αγώνα στις 26 Νοεμβρίου.

 

Καλή εμφάνιση έκανε ο Χρίστος Πολυκάρπου ο οποίος αν και δεν έτρεξε με το δικό του αυτοκίνητο, με χρόνο 1.19,603 κατάφερε να κερδίσει τον Στέλιο Κυθρεώτη της HP Motorsport ENEOS ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα με τα ελαστικά του και στην τελευταία διαδρομή είχε και μια μικρή έξοδο, χάνοντας την ευκαιρία να κάνει πολύ καλό χρόνο. Με το 1.20,420 βέβαια πήρε την πρωτιά στην κατηγορία του. Εξετάζονται ωστόσο οι λόγοι της εξόδου του, μιας και ήταν ακριβώς στο ίδιο σημείο που είχε την έξοδο και ο Αβράμης Αβραάμ, αλλά και νωρίτερα, ευτυχώς χωρίς να ακουμπήσει πουθενά, ο Χάρης Περίκκος.

Οι Σταύρος Αντωνίου και Αντώνης Χρίστου δεν κατάφεραν να δείξουν τις δυνατότητες του δυνατού Mitsubishi Colt EVO αφού αντιμετώπισαν πρόβλημα που δεν μπορούσε να επιδιορθωθεί επί τόπου.

Ο Νεκτάριος Γεωργίου με το εντυπωσιακό του Honda, κέρδισε την RCE2 στον δεύτερο αγώνα ενώ στον πρώτο ήταν πίσω από τον Αβράμη Αβραάμ.

Ο κόσμος ήταν πάρα πολύς και έφυγε με τις καλύτερες εντυπώσεις. Τα περάσματα ήταν συνεχή με κάποιες διακοπές από τις εξόδους των αυτοκινήτων όμως όλα κύλισαν στα πλαίσια του προγράμματος.

 

 

Αξίζει να κακίσουμε τη δημοσίευση θεμάτων από εφημερίδα, η οποία μετά από μια έξοδο και ένα τραυματισμό ο οποίος δεν ήταν σοβαρός διέδωσε άμεσα με χαρακτηρισμούς όπως «παρά λίγο τραγωδία» και «συγκλονιστικό» ότι ούτε λίγο ούτε πολύ έγινε κάτι το τραγικό στον αγώνα. Αυτό το γεγονός εκνεύρισε τους οδηγούς οι οποίοι ρισκάρουν τη ζωή τους και ζουν με τον κίνδυνο δυστυχήματος (έτσι είναι αυτό το άθλημα) να βλέπουν χωρίς λόγο να βγαίνουν δημοσιεύματα από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν το άθλημα.

Σαφώς, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι επικίνδυνο άθλημα. Σαφώς μπορεί να τύχει κάποιο ατύχημα, αν η διοργάνωση δεν λάβει τα σωστά μέτρα και αν οι θεατές δεν στέκονται σε ασφαλή σημεία. Δεν υπήρχε όμως λόγος εκείνη τη στιγμή να διαδοθεί ότι έγινε κάτι το συγκλονιστικό στις Πλάτρες…

 

Παράλληλα να πούμε ότι ο αγώνας μας ήταν αφιερωμένος στην μνήμη του αδικοχαμένο Μάριο Νικολάου που έφυγε νωρίς σε οδικό δυστύχημα τη περασμένη εβδομάδα. Αιωνία του η μνήμη.

 

Πολύ περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε απο το γκρουπ μας Πρωτάθλημα Αναβάσεων Κύπρου - Hillclimb Cyprus όπου οι φίλοι του αθλήματος ανεβάζουν καθημερινά φρέσκο υλικό και τους ευχαριστούμε!!!

 

Ευχαριστίες στον Κοινοτάρχη Πλατρών κ. Παναγιώτη Παπαδόπουλο για τη συνεργασία και την βοήθεια προς τη διοργάνωση. Οι πλατρίτες αγκάλιασαν την Ανάβαση και τους ευχαριστούμε.

Το Car.com.cy σαν promoter και χορηγός επικοινωνίας των αγώνων Αναβάσεων by EKO ευχαριστεί επίσης όλους τους οδηγούς, θεατές και βέβαια τους χορηγούς και υποστηρικτές των αγώνων.

Βασικός χορηγός του πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι η ΕΚΟ και η ΕΚΟ Racing 98

Χορηγοί είναι η εταιρεία Psaltis Ανταλλακτικά και το Boyz Stuff Show

Υποστηρικτές είναι η Online πλατφόρμα Deliveryman.com.cy και ο Phileas Guides.

Χορηγός επικοινωνίας είναι το Car.com.cy

22 Nov, 2024 Ώρα 18:30

O Ευαγόρας Παπασάββας προάγεται στην USF Pro 2000

Thumbnail

Είναι μόλις 16 ετών αλλά έχει θέσει ψηλά το στόχαστρό του, διεκδικώντας μια θέση στο στερέωμα των αγώνων αυτοκινήτου στις ΗΠΑ. Ο λόγος για τον Ευαγόρα Παπασάββα, κάτοικο Mid-Ohio με καταγωγή από τη Λεμεσό, ο οποίος ετοιμάζεται να κάνει τώρα το επόμενο μεγάλο βήμα της καριέρας του. 

Close

Ο Ευαγόρας Παπασάββας δεν μιλά πολύ. Αφήνει την οδήγησή του να μιλήσει για τον εαυτό του και η αλήθεια είναι πως το 2024, μετά από όσα έδειξε στο πρωτάθλημα USF2000 των ΗΠΑ, κατάφερε να στρέψει πολύ σημαντικά κεφάλια προς το μέρος του τα οποία έσπευσαν όχι απλώς να τον συγχαρούν, αλλά για να του προσφέρουν ένα ακόμη πιο λαμπρό μέλλον.  

Το έμπειρο μάτι των «ειδικών παρατηρητών» εστίασε από νωρίς την προσοχή του στον νεαρό συμπατριώτη μας. Παρόλο που τα στεγνά αποτελέσματά του δεν αποκαλύπτουν την πραγματική εικόνα της πορείας του στο 2024 (δύο νίκες, δύο pole positions και μια τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα) οι εμφανίσεις του στην πίστα μαρτυρούν ότι ο ίδιος έχει τα φόντα για να φτάσει πολύ ψηλά. Η οδήγησή του στη βροχή του Portland, όπου κατάφερε να περπατήσει πάνω στο νερό και να αναδυθεί σαν καρχαρίας στην επιφάνεια, ήταν ένα από τα πολλά κερασάκια που είδαμε τον ίδιο να τοποθετεί φέτος πάνω στην τούρτα. 

Close

 

 

Προβιβασμός σε ανώτερη κατηγορία 

Η ομάδα TJ Speed (που ανήκει στον πρώην μηχανολόγο του Jacques Villeneuve, Tim Neff) έτρεξε για να εξασφαλίσει πρώτη την υπογραφή του Παπασάββα, διορίζοντάς τον ως πρώτο οδηγό της για το 2025 και αναγγέλλοντας στον ίδιο ότι θέλει να τον προβιβάσει από την USF2000 στην USF Pro 2000, κατηγορία η οποία βρίσκεται μόλις δύο σκαλοπάτια μακριά από το πασίγνωστο πρωτάθλημα των Indycars. 

H TJ Speed, όμως, δεν αποτελεί άλλη μια ομάδα του πρωταθλήματος αλλά την ομάδα η οποία έχει από το 2025 την ευθηνή για το πρόγραμμα Εξέλιξης Οδηγών της HMD Motorsports η οποία αγωνίζεται στο Indy NXT: το πρωτάθλημα που εκτρέφει και προμηθεύει με ταλέντα την κορωνίδα των αγώνων αυτοκινήτου της Αμερικής.

«Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα για μένα και για την καριέρα μου», ανέφερε ο Ευαγόρας. «Δεν βλέπω την ώρα να ξεκινήσω τη συνεργασία μου με μια νέα ομάδα, με ένα νέο μονοθέσιο, σε ένα νέο πρωτάθλημα και μάλιστα ως οδηγός του προγράμματος που οδηγεί στο Indy NXT». 

 

Η TJ Speed δήλωσε με τη σειρά της, χωρίς να κρύψει τον ενθουσιασμό της, πως ο Κύπριος οδηγός έχει την ικανότητα, τη θέληση και την εμπειρία για να πετύχει μαζί της τους στόχους του. 

 

Close

 

Οι βάσεις για κάτι μεγαλύτερο 

Ο συμπατριώτης μας ανυπομονεί λοιπόν να δοκιμάσει το νέο του αυτοκίνητο στο πρώτο του test με την ομάδα στο τέλος αυτού του μήνα (26-27 Νοεμβρίου στο Barber Motorsports Park) τραβώντας πίσω τα γάντια για να μάθει πως συμπεριφέρεται το νέο εργαλείο ταχύτητας που θα αναλάβει. 

Η μονοθέσια βολίδα που θα πιλοτάρει στο πρωτάθλημα του 2025 ο Παπασάββας είναι μοντέλο της Tatuus, η οποία κατασκευάζει και τα μονοθέσια των άλλων μικρών κατηγοριών, προσφέροντας έτσι ομαλή προσαρμογή στους νεοφερμένους, ενώ το κινητήριο σύνολο αποτελεί ένας δίλιτρος MZR. Η τελική ταχύτητα του μονοθέσιου, που ζυγίζει μόλις 520 κιλά, ξεπερνά τα 265 χλμ./ώρα. 

Η μεγαλύτερη ευχάριστη έκπληξη αναφορικά με το μέλλον του Παπασάββα, ωστόσο, είναι πως η HMD έχει πρόσφατα μετακομίσει στη νέα, άρτια από τεχνολογικής άποψης βάση της, μεγέθους 7.500 τ.μ., κοντά στη θρυλική πίστα της Indianapolis, με την ομάδα να διαθέτει τώρα τον δικό της εξομοιωτή οδήγησης, γυμναστήριο, βαφείο κ.λπ. 

Το σημαντικότερο είναι πως η ομάδα της TJ Speed θα μετακομίσει επίσης σε αυτή τη νέα βάση, εκμεταλλευόμενη με κάθε τρόπο τις νέες εγκαταστάσεις, οι οποίες θα επιτρέψουν στον Ευαγόρα να ανθίσει σε ένα εύφορο περιβάλλον, προκειμένου να μπορέσει να βαδίσει στα χνάρια πρώην αστέρων της USF Pro 2000, όπως ο Pato O'Ward και ο Kyle Kirkwood, που τερμάτισαν στους πρώτους επτά στο φετινό πρωτάθλημα των Indycar.