Η Renault, η κορυφαία γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, παρά το ότι η πλούσια ιστορία της μετρά περισσότερα από 120 χρόνια, αναζητά συνεχώς νέες καινοτομίες. Οι πολλές μεταβαλλόμενες τεχνολογικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από την επέκταση της Renault. Τα τελευταία χρόνια, τα αυτοκίνητα έχουν προχωρήσει σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Από ένα απλό μέσο μεταφοράς, έγινε σήμερα μια περίπλοκη λύση κινητικότητας με όλο και περισσότερη ενσωματωμένη τεχνολογία. Η Renault γνώριζε εδώ και πολύ καιρό αυτήν την αλλαγή, και νωρίτερα φέτος, σχεδίασε μια νέα και καινοτόμο ιδέα με την ονομασία Renault MORPHOZ . Ένα ευέλικτο, αρθρωτό και αυτόνομο ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο που υπογραμμίζει τις νέες μορφές κινητικότητας.

Σήμερα, η Renault γράφει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας με το Mégane eVision - ένα καινοτόμο αυτοκίνητο με όραμα και φιλοδοξία. Προμηνύει τις τελευταίες σειρές ηλεκτρικών οχημάτων, με βάση την εντελώς νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-EV. Το δυναμικό αυτό hatchback διαθέτει μία από τις λεπτότερες μπαταρίες στην αγορά και έναν νέο εξαιρετικά συμπαγή κινητήρα που προσφέρει περισσότερη ευρυχωρία. Τα εκλεπτυσμένα χαρακτηριστικά του τονίζουν τη μοντέρνα εμφάνιση του αυτοκινήτου, το οποίο διαφοροποιείται από τα υπάρχων ηλεκτρικά οχήματα σε τομείς όπως η χρήση, το μέγεθος, το σχεδιασμό, και την ενεργειακή απόδοση. Παράλληλα, το χαμηλότερο κέντρο βελτιώνει το κράτημα στο δρόμο. Με εκτεταμένο μεταξόνιο, μικρότερη αναλογία τιμονιού και οπίσθιο άξονα πολλαπλών βραχιόνων, το τιμόνι και το πλαίσιο θα αποκτήσουν ευελιξία και η άνεση θα αυξηθεί. Ο κινητήρας του Mégane eVision είναι ένας από τους πιο ισχυρούς στη σειρά Renault σε όλες τις πηγές ενέργειας. Έχει ισχύ 160 kW (217 ίππους) και ροπή στα 300 Nm, ενώ η επιτάχυνση από στάση στα εκατό χιλιόμετρα γίνεται σε λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα.

Το τελευταίο σημαντικό πλεονέκτημα αυτής της νέας πλατφόρμας είναι η μεγιστοποίηση της εσωτερικής ευρυχωρίας με πιο ευρύχωρα μπροστινά καθίσματα και περισσότερο χώρο για τα πόδια στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο λεπτός και συνάμα κομψός πίνακας οργάνων με την άνεση και την εργονομία να έχουν τον πρώτο λόγο.
Το Renault Mégane eVision θα γίνει σύντομα πραγματικότητα όταν περάσει τις γραμμές παραγωγής.

Αποκαλυπτήρια στις 23 Απριλίου για τη νέα ναυαρχίδα της Lexus, το ES
Η Lexus είναι ένα βήμα πριν αποκαλύψει την επόμενη γενιά του ES, και μας δίνει μία πρώτη γεύση με ένα επίσημο teaser. Το πολυτελές σεντάν θα αποκαλυφθεί στις 23 Απριλίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης στην Κίνα, ενώ αναμένεται να πωλείται σε όλες τις αγορές του κόσμου.
Είναι ενδιαφέρον ότι το νέο ES χαρακτηρίζεται ως «παγκόσμια ναυαρχίδα», μια ονομασία που μπορεί να σηματοδοτεί μια αλλαγή στη γκάμα της Lexus και ενδεχομένως να υπονοεί την ενδεχόμενη κατάργηση του μεγαλύτερου σεντάν LS. Από την εικόνα teaser, το τελευταίο ES φαίνεται να υιοθετεί ένα πιο κομψό, πιο αεροδυναμικό προφίλ, με μια γραμμή οροφής τύπου fastback που εκσυγχρονίζει τη σιλουέτα του.
Μπροστά, το ES διαθέτει μια επανασχεδιασμένη διάταξη προβολέων LED που χωρίζεται σε δύο στοιχεία, μαζί με μια νέα εκδοχή της χαρακτηριστικής ατρακτοειδούς μάσκας της Lexus. Το πίσω μέρος παρουσιάζει πίσω φώτα πλήρους πλάτους, σμιλευμένους ώμους και ψεύτικους αεραγωγούς. Οι ζάντες αλουμινίου μεγάλης διαμέτρου και πολλαπλών ακτίνων ολοκληρώνουν την ανανεωμένη εμφάνιση, δίνοντας στο sedan μια πιο εκλεπτυσμένη και επιβλητική στάση.
Αναμονή για τις 23 Απριλίου όπου θα αποκαλυφθεί κάθε λεπτομέρεια του μοντέλου
