Video

22 Oct, 2020 Ώρα 18:46

SSC Tuatara: Το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο (βίντεο)

Thumbnail

Το SSC Tuatara έγινε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που σπάει το όριο τελικής ταχύτητας των 500 χλμ/ώρα. Συγκεκριμένα, στις 10 Οκτωβρίου σε έναν κλειστό δρόμο 11 χιλιομέτρων λίγο έξω από το Λας Βέγκας των ΗΠΑ, σε τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Route 160 μεταξύ Λας Βέγκας και Pahrump, κατάφερε να πιάνει ταχύτητα 331,15 μιλίων ανά ώρα ή αν προτιμάς 532,93 χλμ/ώρα, κινούμενο προς τη μια κατεύθυνση του δρόμου.

Close

Όπως ορίζουν οι κανονισμοί, το αυτοκίνητο κάλυψε την ίδια απόσταση και από την αντίθετη κατεύθυνση, πιάνοντας τα 301,07 μίλια/ώρα (484,53 χλμ/ώρα) και έτσι βγήκε ο μέσος όρος, ο οποίος χαρίζει στο Tuatara τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής.

 

Close

 

Συγκεκριμένα το αμερικάνικο hypercar με οδηγό τον Oliver Webb, κατάφερε να πιάσει κατά μέσο όρο τα 316,11 μίλια (508,73 χλμ/ώρα), σπάζοντας έτσι το ρεκόρ της Koenigsegg Agera RS, η οποία στην ίδια ευθεία το 2017 έπιασε τα 446,97 χλμ/ώρα. Ο Webb μάλιστα δήλωσε πως το αυτοκίνητο είναι ικανό για ακόμη μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.

Close

 

 

Το Tuatara κατάφερε επίσης να σημειώσει νέο ρεκόρ ενός flying start μιλίου σε δημόσιο δρόμο με 313,12 μίλια/ώρα (503,92 χλμ/ώρα) και το ταχύτερο flying start χιλιόμετρο σε δημόσιο δρόμο με 321,35 μίλια/ώρα (517,16 χλμ/ώρα). Επίσης έγινε και το αυτοκίνητο που σημείωσε τη μεγαλύτερη τελική ταχύτητα σε δημόσιο δρόμο.

 

 

Το Tuatara παίρνει κίνηση από τον twin-turbo 5,9-λίτρων κινητήρα απόδοσης 1.350 ίππων όταν καταναλώνει βενζίνη 91 οκτανίων (η αντίστοιχη 95 οκτανίων στην Ευρώπη) και 1.750 ίππων όταν καταναλώνει E85. Αυτός βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου, στροφάρει έως τις 8.800 σ.α.λ, ζυγίζει 194 κιλά και στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός ρομποτικού χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων που κάνει τις αλλαγές σε λιγότερο από 100 ms.

 

 

Η Tuatara ζυγίζει 1.247 κιλά και έχει άκρως αεροδυναμικό σώμα, με το αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας της να είναι 0,279 Cd. Τόσο το σώμα και οι ζάντες 20″, όσο και το πλαίσιο είναι κατασκευασμένα από carbon. Φορά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup διαστάσεων 245/35 μπροστά και 345/25 πίσω. Έχει μήκος 4,42 μέτρα, μεταξόνιο 2,67 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα και ύψος 1,1 μέτρο. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,7 δευτ.

 

 

Με την Bugatti να έχει ανακοινώσει πως αποχωρεί από την μάχη της τελικής ταχύτητας, μένουν πλέον η Koenigsegg με το Jesko Absolut και ο Hennessey με το Venom F5 για να προσπαθήσουν να ξεπεράσουν την τελική ταχύτητα του Tuatara.

 

 

Πηγή: Autoblog.gr

24 Apr, 2024 Ώρα 08:34

Ένα πλύσιμο σκέτη απόλαυση (βίντεο)

Thumbnail

Πόσο καιρό έχετε αφήσει το αυτοκίνητο σας χωρίς ένα καλό εξωτερικό και εσωτερικό πλύσιμο; Στο σημερινό βίντεο έχουμε ίσως το νικητή για το μεγαλύτερο διάστημα που έχει να πλυθεί ένα Ι.Χ. καθώς η συγκεκριμένη C3 Corvette του 1978 που βλέπετε στη φωτογραφία, αφού οδηγήθηκε για περίπου 2.573χλμ. μετά έμεινε ακίνητη να σαπίζει για 45 χρόνια. Ευτυχώς σε κλειστό γκαράζ με κλειστά παράθυρα.

Close

Ήρθε η ώρα να λάβει την αγάπη που της αξίζει.

Το συνεργείο από το κανάλι WD Detailing στο YouTube, αφού κατάφερε να ανοίξει την γκαραζόπορτα, βρήκε το εγκαταλελειμμένο κλασικό αυτό μοντέλο και το μετέφερε στον ειδικό χώρο καθαρισμού.

Close

Ενώ η περισσότερη βρωμιά βγαίνει με λίγο σαπούνι και ένα πιεστικό, οι προφυλακτήρες είναι πιο δύσκολο να καθαριστούν. Οι φίλοι της Corvette θα γνωρίζουν ότι αυτά τα κομμάτια κατασκευάστηκαν από πλαστικό και όχι από μέταλλο ή fiberglass, και οι άνθρωποι της WD Detailing υποψιάζονται ότι απορρόφησαν περισσότερη βρωμιά από την εναλλαγή θερμότητας από ό,τι τα υπόλοιπα πάνελ. Τίποτα που δεν μπορεί όμως να διορθωθεί με μια σκληρή βούρτσα και τα ανάλογα χημικά.

 

Close

 

Όποιος έβαλε αυτή την Corvette στην αποθήκη, αποφάσισε έξυπνα να κρατήσει τις πόρτες και τα παράθυρα κλειστά, σφραγίζοντας την καμπίνα από τον εξωτερικό αέρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα φωτεινό κόκκινο δερμάτινο εσωτερικό που μοιάζει σχεδόν σαν καινούργιο. Αυτό δεν εμπόδισε τα ποντίκια να μπουν στο εσωτερικό, να φτιάξουν φωλιές και να αφήσουν περιττώματα στο πέρασμά τους. Μια σχολαστική ηλεκτρική σκούπα και ένα τρίψιμο ήταν το μόνο που χρειαζόταν η καμπίνα για να λάμψει όπως πριν από σχεδόν 50 χρόνια.