Το Nissan Leaf ήταν το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπήκε σε μαζική παραγωγή, με την έναρξη των πωλήσεων να γίνεται τον Δεκέμβριο του 2010. Μέσα σε αυτά τα δέκα χρόνια, το Leaf έγινε συνώνυμο της εξέλιξης της ηλεκτροκίνησης σε ολόκληρο τον κόσμο. Πρόκειται για ένα μοντέλο που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων πελατών σε όλο τον κόσμο και πρόσφατα γιόρτασε τον μαγικό αριθμό του μισού εκατομμυρίου που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland της Αγγλίας. Η παρουσία του στην αγορά και συνάμα η εξέλιξη του αυτά τα δέκα χρόνια βοήθησε το κοινό αλλά και τις κυβερνήσεις, να επιτύχουν ένα πιο βιώσιμο μέλλον σε πολλούς τομείς. Με λίγα λόγια, το Leaf πρωτοστάτησε στη θεμελίωση της αγοράς για τα σύγχρονα ηλεκτρικά οχήματα.

Για παράδειγμα, μέσα σε αυτή την περίοδο πολλοί άλλοι κατασκευαστές προχώρησαν στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων με τις πωλήσεις τους στην Ευρώπη να έχουν αυξηθεί κατά 132% σε ετήσια βάση με βάση τα στοιχεία ταξινομήσεων από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2020. Από το 2010 οι υποδομές φόρτισης σε δημόσιους χώρους αυξήθηκαν, από 2.379 σημεία στην ΕΕ το 2011, έφτασαν τα 213.367 σήμερα.
Οι τεχνολογίες που εισήγαγε το Leaf έκαναν τα ηλεκτρικά οχήματα πιο φιλικά στο χρήστη και παράλληλα βελτίωσαν την ασφάλεια αλλά και την απόδοση. Η χωρητικότητα και η εμβέλεια της μπαταρίας του έχει αυξηθεί κατά 160% και 120% αντίστοιχα και σήμερα το μοντέλο προσφέρει περισσότερο από το διπλάσιο της αρχικής ισχύος. Επίσης, εισήγαγε τεχνολογίες όπως το e-Pedal για ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση αλλά και του Eco-Mode για περισσότερη αυτονομία. Η ηλεκτρική κινητικότητα δημιούργησε νέες υπηρεσίες για τους πελάτες, όπως η ανάπτυξη της εφαρμογής Nissan Charge που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ενός EV να παρακολουθούν την τιμή και την διαθεσιμότητα των σημείων φόρτισης σε πραγματικό χρόνο.

Από την αρχή της διαδικασίας παραγωγής μέχρι το τέλος του κύκλου ζωής ενός EV, παράγεται έως και 80% λιγότερο CO2 από το αντίστοιχο όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, γεγονός που συμβάλλει στην επίτευξη ενός καθαρότερου μέλλοντος. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το μισό εκατομμύριο Leaf που διατέθηκαν στην αγορά έχουν διανύσει, περίπου, περισσότερα από 14,8 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα καθαρού αέρα από το 2010, οι ιδιοκτήτες LEAF σε όλο τον κόσμο έχουν βοηθήσει στην αποτροπή περισσότερων από 2,4 δισεκατομμυρίων κιλών εκπομπών CO2 στην ατμόσφαιρα.
Το Nissan LEAF έχει κερδίσει τα σημαντικότερα βραβεία στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία όπως τα: Car of the Year 2011 στην Ευρώπη, το World Car of the Year 2011 και το Car of the Year στην Ιαπωνία το 2011 και το 2012.

Αποκάλυψη για το νέο Design Studio της Bentley
Το νέο της Κέντρο Σχεδίασης (Design Studio) παρουσίασε η Bentley, μεταμορφώνοντας το Front of House, ένα από τα πιο ιστορικά κτήρια εντός των εγκαταστάσεών της. Πλέον το κτήριο φέρει μια φρέσκια αρχιτεκτονική και σχεδιαστική προσέγγιση, επιμελημένη από την ίδια τη σχεδιαστική ομάδα της βρετανικής μάρκας.
Τα επίσημα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Bentley, Dr. Frank-Steffen Walliser, των υπόλοιπων μελών του διοικητικού συμβουλίου και των 4.000 εργαζομένων της εταιρείας, σε μια ειδική εκδήλωση που παρουσίασε ο γνωστός αρχιτέκτονας και τηλεοπτικός παρουσιαστής George Clarke. Οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν το κτήριο από κοντά, προτού αυτό καταστεί ένας αυστηρά φυλασσόμενος χώρος, ώστε να διατηρηθεί το μελλοντικό σχεδιαστικό αποτύπωμα της Bentley μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Η πρόσοψη του Front of House, στο οποίο έχουν παρευρεθεί σπουδαίες προσωπικότητες, όπως η αείμνηστη Βασίλισσα Ελισάβετ Β’, ανακαινίστηκε και επανασχεδιάστηκε από την ίδια σχεδιαστική ομάδα της μάρκας. Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο κτήριο χρονολογείται από το 1939 και είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τις απαρχές της Bentley στην αγγλική πόλη Crewe, αποτελώντας θεμέλιο λίθο της κληρονομιάς της μάρκας.

Το αποτέλεσμα είναι ένας χώρος σχεδίασης που διατηρεί αναλλοίωτη την ιστορία της Bentley, εξασφαλίζοντας τη συνέχεια ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν. Ταυτόχρονα, όμως, επαναπροσδιορίζει τους κανόνες και εμπνέει περίπου 50 σχεδιαστές να διαμορφώσουν τις μελλοντικές εξελίξεις στον εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό των οχημάτων με το έμβλημα της Bentley.

Το νέο δημιουργικό περιβάλλον επίσης προάγει τη συνεργασία, καθώς για πρώτη φορά όλοι οι σχεδιαστές — από τον τομέα χρωμάτων και υλικών και τη Mulliner (το τμήμα εξατομίκευσης της Bentley), μέχρι και τους ολοένα και πιο σημαντικούς τομείς του UX (εμπειρία χρήστη) και του UI (διεπαφή χρήστη) — στεγάζονται στο ίδιο κτήριο, διαμορφώνοντας τις μελλοντικές τάσεις στην αλληλεπίδραση οδηγού και αυτοκινήτου.
Η σχεδιαστική επανερμηνεία δεν αποτελεί τη μοναδική αλλαγή στα κεντρικά της Bentley στο Crewe της Αγγλίας. Το “Dream Factory”, όπως είναι γνωστό το εργοστάσιο, προετοιμάζεται για το μέλλον αποτελώντας το επίκεντρο μεγάλων επενδύσεων σε υποδομές.
