Video

24 Nov, 2020 Ώρα 13:56

Απίστευτο ρεκόρ ντριφταρίσματος από την Porsche Taycan

Thumbnail

Μία βρεγμένη πίστα, ένα πανίσχυρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο κι ένας δεξιοτέχνης οδηγός. Οι τρεις βασικοί τομείς στους οποίους στηρίχτηκε η Porsche για να γράψει ιστορία και να περάσει στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες.

Close

Ο Dennis Retera κατάφερε να πραγματοποιήσει 210 γύρους σε μια κυκλική πίστα με περίμετρο 200 μέτρα, έχοντας στα χέρια του την αμιγώς ηλεκτροκίνητη Taycan με κίνηση στους πίσω τροχούς.

Επί 55 συνεχόμενα λεπτά ντρίφταρε με το όχημα, διανύοντας συνολικά 42 χιλιόμετρα και 171 μέτρα, με μέση ωριαία ταχύτητα τα 46 χλμ./ώρα.

Close

 

 

Το ρεκόρ επιτεύχθηκε στο Porsche Experience Center (PEC) στο Hockenheimring και πιστοποιήθηκε από την αρμόδια επιτροπή του θεσμού.

Όπως ανέφερε ο Ολλανδός οδηγός και εκπαιδευτής της γερμανικής φίρμας, η πλαγιολίσθηση με την πισωκίνητη Taycan είναι πιο εύκολη απ΄ όσο νομίζει κανείς, αρκεί να βρίσκεται σε ελεγχόμενο χώρο και να έχει απενεργοποιήσει τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης.

Το δύσκολο σε αυτή την περίπτωση ωστόσο ήταν να κρατήσει έναν σταθερό ρυθμό και να διατηρήσει τη συγκέντρωσή του για τόσους γύρους.

 

Close
24 Apr, 2024 Ώρα 08:34

Ένα πλύσιμο σκέτη απόλαυση (βίντεο)

Thumbnail

Πόσο καιρό έχετε αφήσει το αυτοκίνητο σας χωρίς ένα καλό εξωτερικό και εσωτερικό πλύσιμο; Στο σημερινό βίντεο έχουμε ίσως το νικητή για το μεγαλύτερο διάστημα που έχει να πλυθεί ένα Ι.Χ. καθώς η συγκεκριμένη C3 Corvette του 1978 που βλέπετε στη φωτογραφία, αφού οδηγήθηκε για περίπου 2.573χλμ. μετά έμεινε ακίνητη να σαπίζει για 45 χρόνια. Ευτυχώς σε κλειστό γκαράζ με κλειστά παράθυρα.

Close

Ήρθε η ώρα να λάβει την αγάπη που της αξίζει.

Το συνεργείο από το κανάλι WD Detailing στο YouTube, αφού κατάφερε να ανοίξει την γκαραζόπορτα, βρήκε το εγκαταλελειμμένο κλασικό αυτό μοντέλο και το μετέφερε στον ειδικό χώρο καθαρισμού.

Close

Ενώ η περισσότερη βρωμιά βγαίνει με λίγο σαπούνι και ένα πιεστικό, οι προφυλακτήρες είναι πιο δύσκολο να καθαριστούν. Οι φίλοι της Corvette θα γνωρίζουν ότι αυτά τα κομμάτια κατασκευάστηκαν από πλαστικό και όχι από μέταλλο ή fiberglass, και οι άνθρωποι της WD Detailing υποψιάζονται ότι απορρόφησαν περισσότερη βρωμιά από την εναλλαγή θερμότητας από ό,τι τα υπόλοιπα πάνελ. Τίποτα που δεν μπορεί όμως να διορθωθεί με μια σκληρή βούρτσα και τα ανάλογα χημικά.

 

Close

 

Όποιος έβαλε αυτή την Corvette στην αποθήκη, αποφάσισε έξυπνα να κρατήσει τις πόρτες και τα παράθυρα κλειστά, σφραγίζοντας την καμπίνα από τον εξωτερικό αέρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα φωτεινό κόκκινο δερμάτινο εσωτερικό που μοιάζει σχεδόν σαν καινούργιο. Αυτό δεν εμπόδισε τα ποντίκια να μπουν στο εσωτερικό, να φτιάξουν φωλιές και να αφήσουν περιττώματα στο πέρασμά τους. Μια σχολαστική ηλεκτρική σκούπα και ένα τρίψιμο ήταν το μόνο που χρειαζόταν η καμπίνα για να λάμψει όπως πριν από σχεδόν 50 χρόνια.