Μετά το ντεμπούτο της νέας BMW R 18, η BMW Motorrad παρουσιάζει τώρα το δεύτερο μέλος της νέας γκάμας της στην κατηγορία των cruiser: την R 18 Classic. Η νέα BMW R 18 Classic είναι μία νοσταλγική μοτοσικλέτα τουρισμού, η οποία μας ταξιδεύει στην απαρχή της ιστορίας των μοτοσικλετών BMW. Ενώ η R 18 έχει πιο απέριττο στιλ, η R 18 Classic διαθέτει μεγάλη ζελατίνα, θέση συνεπιβάτη, πλευρικά σακίδια, πρόσθετους προβολείς LED και μπροστινό τροχό 16-ιντσών.

Οι νέες BMW R 18 Classic και BMW R 18 τηρούν αυστηρά την παράδοση των ιστορικών μοτοσυκλετών BMW. Η εμφάνιση και η τεχνολογία τους είναι εμπνευσμένη από περίφημα μοντέλα όπως η BMW R 5 και εστιάζουν στις θεμελιώδεις αρχές μίας μοτοσικλέτας: γνήσια τεχνολογία χωρίς περιττά στοιχεία με τον boxer κινητήρα στο επίκεντρο της οδηγικής απόλαυσης να παράγει «καλούς κραδασμούς». Επιπλέον, η κλασική εμφάνιση των R 18 Classic και R 18 συνδυάζεται με απλή μεν, υπερσύγχρονη δε τεχνολογία, διαμορφώνοντας ένα γοητευτικό σύνολο ικανό να προσφέρει μία εμπειρία ‘πολιτισμένη’ αλλά γεμάτη συγκινήσεις.
Τόσο η νέα BMW R 18 Classic όσο και η R 18 είναι εφοδιασμένες με ένα νέο δικύλινδρο boxer κινητήρα. Τόσο η εντυπωσιακή εμφάνιση όσο και η τεχνολογία του, αποτελούν συνέχεια των παραδοσιακών, αερόψυκτων boxer. Ο ισχυρότερος δικύλινδρος boxer που φορέθηκε ποτέ σε μοτοσικλέτα παραγωγής έχει κυβισμό 1.802 κ.εκ. με μέγιστη ισχύ τους 91 ίππους στις 4.750 σ.α.λ.. Από τις 2.000 έως τις 4.000 σ.α.λ., αποδίδει πάνω από 150 Nm ροπής, η οποία εξασφαλίζει εξαιρετική ελκτική ισχύ σε συνδυασμό με έναν γεμάτο ήχο με απαράμιλλο χαρακτήρα.

H R 18 Classic είναι χτισμένη πάνω σε ένα διπλό, σωληνωτό πλαίσιο με σχεδίαση που αντανακλά τη μακρά παράδοση της BMW Motorrad στο συγκεκριμένο τομέα. Η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και η απόλυτη προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια είναι εμφανής στη συγκόλληση των σωλήνων, καθώς και στα χυτά και σφυρήλατα εξαρτήματα του σκελετού. Παράλληλα, φορούν δύο δίσκους μπροστά και μονό δίσκο πίσω με 4πίστονες, σταθερές δαγκάνες. Όσο για τις ακτινωτές ζάντες, συμπληρώνουν την κλασική εμφάνιση με τον πιο κομψό τρόπο. Οι νέες R 18 Classic και R 18 διαθέτουν τρία προγράμματα οδήγησης, “Rain”, “Roll” και “Rock”, τα οποία δε συνηθίζονται στη συγκεκριμένη κατηγορία και προσαρμόζουν το χαρακτήρα των μοτοσυκλετών σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις του αναβάτη. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASC (Automatic Stability Control) με δυνατότητα απενεργοποίησης, το οποίο βελτιώνει την ασφάλεια στην οδήγηση. Επιπρόσθετα, οι νέες R 18 Classic και R 18 διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό τους το σύστημα MSR για τον έλεγχο της ροπής του κινητήρα στο κλείσιμο του γκαζιού. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται το σύστημα Reverse Assist, το οποίο βοηθά τον αναβάτη στους επιτόπιους ελιγμούς και η λειτουργία Hill Start Control, η οποία εξασφαλίζει εύκολες εκκινήσεις σε ανηφόρες.
Ο κατάλογος εξοπλισμού της BMW Motorrad περιλαμβάνει μία πλούσια συλλογή custom στοιχείων, η οποία προσαρμόζει τις R 18 Classic και R 18 στο προσωπικό γούστο και στις προτιμήσεις του αναβάτη.

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία
Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.
Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.
Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.
