Ειδήσεις

13 Jan, 2021 Ώρα 16:57

Το Βραβείο Auto Bild Sports Cars στο Hyundai i30N

Thumbnail

Η Hyundai απέσπασε την εξαιρετικά τιμητική διάκριση Auto Bild Sports Cars Award, στην οποία ψήφισαν οι αναγνώστες του Γερμανικού περιοδικού αυτοκινήτου. Το Hyundai i30N ονομάστηκε Import Winner στην κατηγορία Small and Compact Car για το 2020. Αυτή είναι η τρίτη φορά που η Hyundai κερδίζει την τιμητική διάκριση, μετά εκείνες του i30N 2018 και του i30 Fastback N 2019.

Close

Το i30N είναι το μοντέλο υψηλών επιδόσεων της Hyundai, αρχής γενομένης το 2017. Μέχρι σήμερα 27.200 i30N πωλήθηκαν στην Ευρώπη. Η διάκριση του Auto Bild Sports Cars έρχεται ακριβώς ένα μήνα μετά που το i30N απέσπασε τη διάκριση Sport Auto Award στην κατηγορία “Production Cars Compact Class μέχρι 35.000 Ευρώ - Εισαγωγής”, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Το i30N έχει ενισχυθεί και αναμένεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους της Ευρώπης την Άνοιξη του 2021.

“Κερδίζοντας ακόμα ένα βραβείο, το i30N υπογραμμίζει το ποσό δημοφιλές είναι μεταξύ των αγοραστών μοντέλων υψηλών επιδόσεων”, δήλωσε ο Andreas-Christoph Hofmann, Αντριπρόεδρος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων της Hyundai Motor Europe. “Πρόσφατα, ανακοινώσαμε το νέο i30N, που υπόσχεται να προσφέρει ακόμα περισσότερη ευχαρίστηση στους δρόμους και τις πίστες”.

Close

Το βραβείο Auto Bild Sports Cars απονεμήθηκε για 19η φορά, με σύνολο 117 αυτοκινήτων να ανταγωνίζονται σε πέντε κατηγορίες.

Η ψηφοφορία έγινε μεταξύ Οκτωβρίου και Νοεμβρίου 2020, με τα υποψήφια μοντέλα να έχουν επιλεγεί στη βάση δοκιμών και αναφορών, τους 12 μήνες που προηγήθηκαν.

Close

 

17 Jun, 2025 Ώρα 13:31

Το Golf GTI Edition 50 έγινε το γρηγορότερο VW όλων των εποχών στο Nurburgring (βίντεο)

Thumbnail

Αφού η Xiaomi έσπασε το ρεκόρ για το ταχύτερο EV παραγωγής στο Nürburgring, η Volkswagen έχει το δικό της λόγο για να γιορτάσει και εκείνη μια πρόσφατη κορυφαία επίδοση στην Πράσινη Κόλαση. Ωστόσο, πρόκειται περισσότερο για ένα προσωπικό ρεκόρ παρά για ένα ρεκόρ κατηγορίας.

Close

Πιο συγκεκριμένα, το ακυκλοφόρητο ακόμα, Golf GTI Edition 50, στέφθηκε το ταχύτερο αυτοκίνητο VW που έκανε το γύρο της απαιτητικής γερμανικής πίστας.

Το επερχόμενο προσθιοκίνητο hot hatch ολοκλήρωσε τη διαδρομή σε 7 λεπτά και 46,13 δευτερόλεπτα, γεγονός που το καθιστά πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από το Golf R 20 Years Edition. Ήταν επίσης πάνω από τρία δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Golf GTI Clubsport S της προηγούμενης γενιάς.

Close

Παρόλο που το GTI Edition 50 είναι πλέον το ταχύτερο μεταξύ των Volkswagen, εξακολουθεί να υπολείπεται του Honda Civic Type R κατά 1,25 δευτερόλεπτα. Στα πρόθυρα της εξόδου από την Ευρώπη λόγω των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, το ιαπωνικό hot hatch παραμένει το ταχύτερο αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στο Nordschleife (7 λεπτά και 44,88 δευτερόλεπτα).

 

Close

 

Πάντως η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στις 20 Ιουνίου. Εν τω μεταξύ, είναι γνωστό ότι ο χρόνος γύρου σημειώθηκε από ένα όχημα δοκιμών σχεδόν παραγωγής που ήταν εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο επιδόσεων. Αυτό το κιτ περιλαμβάνει ελαφρύτερες σφυρήλατες ζάντες, ειδικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race semi-slick και κάποιες απροσδιόριστες επεμβάσεις στο πλαίσιο.

Δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία για τυχόν αναβαθμίσεις ισχύος. Ενδεικτικά, το στάνταρ Golf GTI αποδίδει 265 ίππους από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων. Αυτός ο ίδιος τετρακύλινδρος, με την κωδική ονομασία «EA888 LK3 evo4», είναι ρυθμισμένος στους 300 ίππους στο GTI Clubsport. Το υλικό επί του οχήματος επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο δοκιμής χρησιμοποιούσε αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι το GTI έχασε το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με την κυκλοφορία του Mk8.5 πέρυσι. Το Golf R έχει επίσης μετατραπεί σε DSG-only, αν και οι μικρότερες εκδόσεις του compact hatch εξακολουθούν να προσφέρουν ένα χειροκίνητο κιβώτιο στην Ευρώπη.

Το μόνο VW που θα μπορούσε να προκαλέσει τον κορυφαίο χρόνο γύρου του GTI Edition 50 είναι το Golf R Clubsport, εφόσον υλοποιηθεί. Ανεξάρτητα από αυτό, το ID.R θα παραμείνει το γρηγορότερο Volkswagen συνολικά που έχει κάνει γύρο στο Nürburgring. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο δρόμου που θα πλησιάσει τον εκπληκτικό χρόνο γύρου του ηλεκτρικού αγωνιστικού μόνο για την πίστα, που είναι μόλις 6 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα.