Ειδήσεις

15 Jan, 2021 Ώρα 10:53

Η BMW είναι ο βασιλιάς του YouTube!

Thumbnail

Τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της BMW προσελκύουν όλο και μεγαλύτερο αριθμό followers, και η παρουσία της μάρκας στο YouTube έχει επίσης ανέβει σημαντικά στην κλίμακα δημοτικότητας. Περισσότεροι από ένα εκατομμύριο συνδρομητές παρακολουθούν τακτικά τα βίντεο που αναρτά η BMW. Κάτι που ώθησε το YouTube να απονέμει στην ομάδα marketing της BMW το «Golden Button Award» για την επιτυχημένη αλληλεπίδραση του κοινού με τον αυτοκινητιστικό και με το διαδικτυακό κόσμο.

Close

 

 

Το YouTube αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό μέσο αλληλεπίδρασης στην επικοινωνία με τους πελάτες και τους φίλους της μάρκας – όπως αποδεικνύεται από τα τελευταία νούμερα που καταγράφηκαν από την πλατφόρμα. Ο αριθμός συνδρομητών στο κανάλι της BMW στο YouTube έχει ανέβει στα 1,14 εκατομμύρια σύμφωνα με τις τελευταίες μετρήσεις. Τα βίντεο που αναρτώνται από την BMW έχουν καταγράψει περίπου 3,3 εκατομμύρια θεάσεις σε όλο τον κόσμο μέχρι σήμερα, με τους χρήστες να περνούν περίπου 6,5 ώρες βλέποντας βίντεο στο κανάλι της μάρκας. Το κοινό αλληλοεπιδρά ενεργά με αυτά που βλέπει: ένας χρήστης κάνει ‘like’, ‘share’ ή σχολιάζει ένα βίντεο της BMW κάθε 57 δευτερόλεπτα.

 

Close

 

Η BMW για μία ακόμα φορά αξιολογήθηκε ως «η πιο hot μάρκα αυτοκινήτου στο YouTube» από μία ομάδα ειδικών της κορυφαίας μηχανής αναζήτησης βίντεο που ανήκει στη Google. Αναφέρθηκαν κυρίως στα βίντεο που αναρτήθηκαν στο πλαίσιο της παρουσίασης #NEXTGen 2020, υπογραμμίζοντας πώς το διασκεδαστικό μίγμα δημόσιων συζητήσεων, ντοκιμαντέρ και παρουσιάσεων νέων μοντέλων και φιλοσοφιών οχημάτων κατέδειξε το καινοτόμο πνεύμα και τη μελλοντική κατεύθυνση της μάρκας.

Το κανάλι της BMW στο YouTube χρησιμοποίησε το πρόγραμμα #NEXTGen 2020 για να επεκτείνει την κοινότητα των φίλων της μάρκας και πέραν του ενός εκατομμυρίου. Πρωτοποριακά στοιχεία, συναρπαστικές ιστορίες από τα παρασκήνια και πολυτελείς τηλεοπτικές παραγωγές αύξησαν τα κίνητρα τακτικών επισκέψεων. Παρουσιάσεις νέων μοντέλων εναλλάσσονται με πληροφορίες και ματιές σε μελλοντικές τεχνολογίες. Η σειρά «How To» διερευνά νέες και λιγότερες γνωστές λειτουργίες των σύγχρονων μοντέλων BMW. Επίσης το παρών δίνει μια συνεχής ροή απολαυστικών παρουσιάσεων του κόσμου της οδηγικής απόλαυσης. Η πιο δημοφιλής ανάρτηση μέχρι τώρα είναι το «The Small Escape» – μια ιδιαίτερα ακριβή παραγωγή που κυκλοφόρησε πέρσι. Με φόντο το διχοτομημένο Βερολίνο της δεκαετίας του 1960, αφηγείται την ιστορία μιας απόδρασης από τον Ανατολικό στο Δυτικό τομέα της πόλης με μία BMW Isetta, και έχει συγκεντρώσει πάνω από 23 εκατομμύρια ‘views’.

 

30 Apr, 2024 Ώρα 14:17

Το Volvo EX30 λαμβάνει το διάσημο βραβείο σχεδίασης Red Dot

Thumbnail

Το ΕΧ30, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της Volvo τιμήθηκε με το διάσημο βραβείο Red Dot: 2024. Ένα βραβείο που αναγνωρίζει την αριστεία στο σχεδιασμό με βάση τις τέσσερις βασικές σχεδιαστικές αρχές. Η κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από 39 ειδικούς από όλο τον κόσμο, επέλεξε το EX30 ως νικητή σε έναν ανταγωνιστικό τομέα με συνολική βαθμολογία 93/100.

Close

Το EX30 αποκαλύφθηκε το περασμένο καλοκαίρι και έχει ήδη κερδίσει περισσότερα από 20 σημαντικά βραβεία, μεταξύ των οποίων και το διάσημο βραβείο Car Design 2024, που θεσπίστηκε το1984 από το περιοδικό auto&design. Έχει επίσης λάβει το βραβείο The Sun Car of the Year, World Urban Car από το World Car of the Year, το βραβείο Small SUV/Crossover of the Year από τους Sunday Times και το βραβείο Eco Warrior of the Year από το περιοδικό Top Gear.  

 

Close

 

«Το Volvo EX30 ενσαρκώνει τις σχεδιαστικές αξίες της Volvo Cars σε μικρότερο μέγεθος και αποτελεί μια επίδειξη της premium σκανδιναβικής σχεδίασης, όπου η φόρμα ακολουθεί τη λειτουργία», δήλωσε ο Jim Rowan, Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars, και συνέχισε. «Το EX30 παρουσιάζει το χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από οποιοδήποτε πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο Volvo μέχρι σήμερα και έχει σχεδιαστεί για να είναι τόσο ασφαλές όσο θα περιμένατε από ένα αυτοκίνητο Volvo».

Close

Κτισμένο πάνω σε μια πλατφόρμα ειδικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το νέο ΕΧ30 προσφέρει πλούσιες διαστάσεις και αξιοπρόσεκτους εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές παρά τον compact χαρακτήρα του. Με μήκος 4,23 m, πλάτος 1,84 m, ύψος 1,55 m και μεταξόνιο 2,65 m, προσφέρει επίσης χαμηλό κέντρο βάρους και σωστή κατανομή που συμβάλλουν στην πολύ καλή οδική του συμπεριφορά και την εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης. 

Το EX30 προσφέρεται στην Κυπριακή αγορά τόσο δικίνητο όσο και τετρακίνητο με δύο διαφορετικούς τύπους μπαταριών. Στη δικίνητη επιλογή προσφέρεται με μπαταρία 51 kWh απόδοσης 272 ίππων με αυτονομία 344 χιλιομέτρων ενώ με την μπαταρία των 69 kWh η αυτονομία φθάνει τα 480 χιλιόμετρα. Παράλληλα, προσφέρεται και η τετρακίνητη έκδοση Twin Motor Performance, στην οποία διαθέτει ακόμα ένα ηλεκτροκινητήρα. Αυτή η AWD εκδοχή του EX30 είναι και η πιο γρήγορη και αποδίδει 428 ίππους ενώ προσφέρει 460 χιλιόμετρα αυτονομίας με τα 0-100 km/h να φθάνουν σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα. Το Volvo EX30 βρίσκεται στους εκθεσιακούς χώρους της CTC Automotive σε όλες του τις παραλλαγές και τιμή που ξεκινά από €40,500 ενώ εμπίπτει και στο σχέδιο επιδοτήσεων της κυβέρνησης.