Ειδήσεις

19 Jan, 2021 Ώρα 18:10

Νέα επετειακή έκδοση Boxster 25 Years

Thumbnail

Η Porsche γιορτάζει τα 25α γενέθλια της οικογένειας του θρυλικού της roadster με ένα ειδικό επετειακό μοντέλο: το Boxster 25 Years. Η περιορισμένη έκδοση αυτού του μοντέλου θα παραχθεί σε μόλις 1.250 μονάδες παγκόσμια και βασίζεται στο μοντέλο GTS 4.0, το οποίο τροφοδοτείται από έναν εξακύλινδρο 4.0 λίτρων απόδοσης 395 ίππων. Η ειδική έκδοση θα φέρει αναφορές σε πολυάριθμα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου αυτοκινήτου Boxster που προήγαγε την ιστορία επιτυχίας του open-top διθέσιου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ του 1993. Η έκδοση παραγωγής κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1996 με σχεδόν καθόλου αλλαγές στην οπτική της εμφάνιση από το πρωτότυπο και βρίσκεται τώρα στην τέταρτη της γενιά με παραγωγή περισσότερων από 357.000 μονάδων.

Close

 

 

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του ειδικού μοντέλου είναι το καινούργιο χρώμα Neodyme, με βάση χαλκού, το οποίο πρόσφερε μια συναρπαστική αντίθεση με το βασικό χρώμα GT Silver Metallic στο πρωτότυπο του 1993 στο Ντιτρόιτ. Η Porsche προσφέρει το Boxster 25 Years σε GT Silver Metallic αν και είναι επίσης διαθέσιμο σε Deep Black Metallic και Carrera White Metallic. 

 

Close

 

Σύμφωνα με το στιλ του ιστορικού πρωτότυπου, το ειδικό μοντέλο συνδυάζει ένα δερμάτινο εσωτερικό Bordeaux με ένα soft-top κόκκινου υφάσματος. Και τα δύο είναι επίσης διαθέσιμα σε μαύρο. Ένα εσωτερικό πακέτο σε αλουμίνιο, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα 14 σημείων, επένδυση θυρών με την ονομασία «Boxster 25» και το θερμαινόμενο δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών GT είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά της εκτεταμένης λίστας εξοπλισμού του νέου μοντέλου.

 

 

Φυσικά το κυρίως πιάτο εδώ είναι ο κινητήρας της επετειακής έκδοσης, ο οποίος προσφέρει καθαρή απόλαυση. Ο εξακύλινδρος flat κινητήρας 4,0 λίτρων του 718 Boxster GTS 4.0 χρησιμοποιείται επίσης ως παραλλαγή υψηλότερης ισχύος στην πολύ γρήγορη 718 Spyder. Με αβίαστη απόκριση, εξαιρετική απόδοση ισχύος και πλούσιο ήχο, ο κινητήρας υψηλής δύναμης 395 ίππων εγγυάται μια ιδιαίτερα συναισθηματική εμπειρία οδήγησης. Η Porsche προσφέρει το Boxster 25 χρόνια με ένα χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο και ένα κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη Porsche (PDK). Η τελική του ταχύτητα είναι της τΤο μοντέλο ειδικής έκδοσης φτάνει σε τελική ταχύτητα 293 km/h και, σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων PDK και το πακέτο Sport Chrono, μπορεί να αγγίξει τα 100 km/h από στάση σε τέσσερα δευτερόλεπτα. Επίσης στον βασικό εξοπλισμό του βρίσκεται η σπορ ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM), η οποία είναι 10 χιλιοστά χαμηλότερη από την κοινή έκδοση, και το Porsche Torque Vectoring (PTV) με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το νέο Boxster 25 Years είναι διαθέσιμο για παραγγελία τώρα και θα κυκλοφορήσει σε αντιπροσωπείες στα τέλη Μαρτίου του 2021. 

 

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.